Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TE kesken ammattikoulun lapsen saaneet..

Vierailija
12.02.2015 |

Mones vuosi oli menossa kun jäit äitiyslomalle? Jäikö kesken vai saitko näppärästi lukuvuoden päätökseen juuri? Kauanko olit poissa koulusta ennenkuin jatkoit koulua?

Jään itse kätevästi kesäloman aikana äitiyslomalle, nyt vaan pähkäilen että mitenköhän kauan olisin kotona ennen viimeisen vuoden starttaamista.. Vuosi tuntuu vähäiseltä ajalta, ja voi käydä rankaksi käydä pitkiä koulupäiviä ja tulla kotiin pienen lapsen luokse sitten (mies olisi kotona lasten kanssa).. Kaksi vuotta jos olisi poissa, niin onko se koululle ok ja pääseekö sitä mukaan kunnolla koulurytmiin taas helposti?

Kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen kesken sairaanhoitajaopintoja,viimenen vuosi oli vielä suoritettavana. Ihan hyvin sujui opiskelu pikkulapsen kanssa. Oltiin mieheni kanssa molemmat opiskelijoita esikoisen syntyessä.

Vierailija
2/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen, niin milloin siis palasit kouluun? :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin heti, kun äitiysloma päättyi. Harmi tietysti,että joutui niin pienen lapsen laittamaan päiväkotiin. Nyt lapsi on jo parikymppinen ja näyttää olevan tasapainoinen nuori aikuinen.

Vierailija
4/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kaks vuotta ja jäin kesken kevään pois. Suoraan harjotteluun vaan sen jälkeen.

Vierailija
5/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä koulusi opolta ja rehtorilta, mitkä ovat vaihtoehtosi.

Vierailija
6/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:11"]Palasin heti, kun äitiysloma päättyi. Harmi tietysti,että joutui niin pienen lapsen laittamaan päiväkotiin. Nyt lapsi on jo parikymppinen ja näyttää olevan tasapainoinen nuori aikuinen.
[/quote]

Asiat oli vähän toisin parikytä vuotta sitten kun nyt, niin päiväkodeissa kun kouluissakin.

Vierailija
7/7 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 20:14"]Kysypä koulusi opolta ja rehtorilta, mitkä ovat vaihtoehtosi.
[/quote]

Kysyn, mutta nyt ei ollu siitä kyse - heillä tuskin on mulle omakohtasia esimerkkejä tapauksista antaa tältä vuosikymmeneltä joita täältä nyt haen :D

Ap