Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia käsineitä teidän noin 8-vuotiailla tytöillä on? Tarkoitan, että kelpaako vain neulesormikkaat ja lapaset vai

Vierailija
21.11.2021 |

käykö paremmin suojaavat "lasten" rukkaset myös?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa suunnilleen noin. Tähän vuodenaikaan lapaset yleensä.

Kotipihan ulkoiluun olen kyllä vaatinut laittamaan kelin mukaan joko välikausirukkaset tai kurarukkaset.

Vierailija
2/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotipihan ulkoiluun olen kyllä vaatinut laittamaan kelin mukaan joko välikausirukkaset tai kurarukkaset.

Pukeeko  kuitenkin ihan ok? Meillä juuri välikausirukkasten kanssa hankalaa. Rukarukkasia en ole enää edes yrittänyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeeko  kuitenkin ihan ok? Meillä juuri välikausirukkasten kanssa hankalaa. Rukarukkasia en ole enää edes yrittänyt.

ap

Laittaa kyllä ne välikausirukkaset aika automaattisesti, kun menee pihalle. Kurarukkasista pitää erikseen sanoa, laittaa kyllä, mutta mieluummin kuitenkin laittaa nuo toiset. Kai ne on vähän hankalampi, kun ne pitää laittaa lapasten päälle ja välikausirukkaset menee suoraan.

Vierailija
4/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se auttaa, jos ostat sormikasmallin? Ehkä kivempi?

Vierailija
5/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko se auttaa, jos ostat sormikasmallin? Ehkä kivempi?

Meillä ainakin tykkää enemmän sormikkaista, 8v:llä kaikki muut syyshanskat on sormikkaita paitsi kurahanskat, koska niitä on vain rukkasina.

Vierailija
6/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset pitää goretex hanskoja ja rukkasia. En edes ole hankkinut kuratukkasia kahteen vuoteen. Mitä niillä tekee

Vierailija
7/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset pitää goretex hanskoja ja rukkasia. En edes ole hankkinut kuratukkasia kahteen vuoteen. Mitä niillä tekee

Esim. hiekkalaatikkohommissa kun on pikkusiskonsa kanssa.

Vierailija
8/8 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo ole tosi kalliita? Eihän reimatecit ja vastaavat kuitenkaan ole gorea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä