Mitä mieltä kissasi on ensi lauantain lottopotista?
Kommentit (12)
En oo kysynyt. Olettaa ilmeisesti minun hoitavan asian kuntoon. Pesee tuolla just pyllyään.
Pitää ottaa puheeksi.
Oli tehnyt jo loton kun kysyin kimppaan, jostain syystä pakkailee matkalaukkuja hawaiji-paita päällä, myös mun aurinkolasit on kadonneet :(
juu, voitolla kuulema aikoo laajentaa ulkoilualuettaan sekä uusia kiipeilymahdollisuuksia
"EVVK". Kissani tietää, että sillä on luonani täysi ylläpito joka tapauksessa, oli miljoonia tai ei.
Aikoo kuulemma ostaa kaikki kahvilat ja muuttaa ne kissakahviloiksi.
Kissa halveksii numerolukutaidottomia ja suositteli minullekin lottorahojen sijoittamista osakkeisiin. Jos voitan, en aio ottaa häntä etelän hiekkarannoille kaivelemaan.
Kysyin just ja on kuulema kestona vetämässä. Kaiisakahviloita aikoo laajentaa, ketjua ihan suunnittelee. Kissakylpylänkin haluaa.. on vieläkin katkera, kun ei viimeksi päässy meidän mukaan. Ja kuulema palkkaa oman kalastajan, että on aina tuoretta kalaa. Loput antaa mulle jos jää.
Kissa on ihan varma, että voittaa jättipotin. Näin käy joka viikko.
On lähinnä kauhuissaan ajatuksesta että minä tai mieheni voittaa potin. Aavistelee että pakkaisimme laukut ja lähtisimme lomailemaan samantien, hän ei haluaisi mennä tädin tai kummankaan mummun luo hoitoon.
Ei aio. Se sanoi oppineensa yliopiston matematiikan luennoilla laskemaan todennköisyyksiä ja totesi mahdollisuudet voittoon häviävän pieniksi.
(Lukiossa ei oikein vielä ollut ihan tajunnut.)