Mikä mua vaivaa? Olen ihan älyttömän väsynyt
Nukun älyttömiä määriä, jopa 20h vuorokaudessa. Kun herään, pysyn ehkä noin kaksi tuntia virkeänä, jonka jälkeen on pakko levähtää. Nukahtelen helposti. Esimerkiksi tänään nukahdin keittiönpöydän ääreen kun olin lukemassa lehteä. Telkkaria en voi katsoa istualteen, sillä nukahdan. Silmät luppasevat jatkuvasti kiinni, ja jopa tämän viestin kirjoittaminen ei tahdo onnistua.
Mikä ihme minulla on?
Kommentit (19)
Diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta, alhainen hemoglobiini,masennus tai jotain muuta.
Olet todennäköisesti introvertti erityisherkkä ja sinulla on kilpirauhasen vajaatoiminta yhdistettynä keliakiaan ja asbergeriin. Kannattaa ottaa 500000000 grammaa d-vitamiinia kerran tunnissa ja lopettaa maito- ja viljatuotteiden käyttö.
Diabetes? Varmaan se pieni verenkuva olisi ihan syytä tsekata.
Nukut liikaa. Käännä rytmi. Mene ajoissa nukkumaan, nuku 8h, nouse ylös. Iltapäivällä max 30min päiväunet.
No jotain sulla on. Minä taas olen hirvittävän väsynyt mutten nuku! Mitään ei jaksa ja uni ei auta ja vaikka kuinka väsynyt olen se ei meinaa tulla, ja mitä enemmän univelkaa sitä enemmän kierroksillä käyn, ja se nukahtaminen voi valvotun yönkin jälkeen seuraavana yönä edelleen olla todella hankalaa. Mutta masennuksen piikkiinhän tämä tietysti menee.
En haluaisi pelotella mutta mun koulukaverilla oli noilla oireilla jonkinlainen aivokasvain - eli mars lääkäriin, ei tuo ole normaalia!
Syötkö D-vitamiinia? Mulla loppui väsymys siihen, kun lakkasin syömästä D:tä (ja minä sentään söin sitä vaan 20 mikroa päivässä, en mitään hevosenannoksia).
Lämpöaalto ja föhntuuli toi keskieuroopan siitepölyt jo suomeen, oletko allerginen?
Itse olisin huolestunu jo yli 8-9 t unista vuorokaudessa
Alhainen hemoglobiini