Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nasaalijuonteet 27-vuotiaalla!

Vierailija
12.02.2015 |

En tiedä kuvittelenko, olenko liian hysteerinen vai aiheesta huolestunut, mutta olen viimeaikoina alkanut kiinnittämään huomiota syveneviin ns. nasaalijuonteisiin, eli nenänpielistä alaspäin lähteviin juonteisiin. Etenkin vasemmalla poskella (poski jonka päällä tuppaan nukkua) juonne näyttää syventyneen yhtäkkiä pienessä ajassa ja olen oikeasti aivan paniikissa. Kuulostaa turhamaiselta mutta olen itkeskellyt kovasti sen takia, huolestuneena katsellut sitä eri valaistuksissa, välillä se ei näytä hallitsevalta piirteeltä kasvoissa ja voin hetkeksi hengähtää, kunnes se taas jotenkin näyttää suorastaan syvenevän silmissä. 

Olen aina ollut äärettömän kriittinen ulkonäöstäni ja en voi sille mitään että saan tällaisia ulkonäkökomplekseja... En ymmärrä miksi minulle on tulossa kunnon nasaalijuonteet kun ei kummallakaan vanhemmistani sellaisia juuri ole, vaikka ovat jo 55-vuotiaita.. Elän tervellisesti, en polta enkä ole koskaan polttanutkaan, alkoholia juon hyvin harvoin, korkeintaan julhapäivinä ja silloinkin kohtuudella... Aurinkoa kyllä palvoin nuorempana kesäisin mutta sitä olen jo muutaman vuoden vähentänyt ja nyt tuskin enää uskallan sitäkään ottaa.. Mitä näille juonteille voi oikein tehdä? Mesolangat? Pistoksia? Mikroneulaus? Onko kukaan saanut nasaalijuonteisiin oikeasti apua?

Ihoni on aina ollut huono, koko nuoruuteni kärsin aknesta ja nyt kun viimein taistelu sen kanssa alkaa olla historiaa ja arvet hieman haalistuneet niin saan rypyt naamalleni... Enkö KOSKAAN saa tuntea olevani nätti. :/ 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla