Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hohto kadonnut KPE-blogista

Vierailija
19.09.2014 |

Onko muiden mielestä KPE-blogin taso laskenut? Kun ne muutti Ranskaan, on postaukset tylsistyneet huimasti. Ei mua kiinnosta katsella kuvia ranskalaisista pikkukylistä ja markkinoista ja kenguruista, mä haluan nähdä bloginpitäjän sisustuksia ja uusia ideoita. Haluan vanhan kunnon KPE:n takaisin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää kun asuinmaa on vaihtunut.

Vierailija
2/5 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin, että kun muuttavat Ranskaan, kuvat on pääosin ulkoa otettu. Onhan ulkona upeita maisemia ja blogi pyrkii olemaan kaunis aina. Kämpän sisustus ei varmaan ole heidän käsialaansa ja siksi ei halua ottaa kuvia sisältä, ei tulisi omantyylisiä, kauniita kuvia.

Ja Suomessa koti oli tehty niin kauniiksi, siksi Suomessa taas valtaosa kuvista oli sisällä otettuja. Aika ankeat ympäristöt maisemineen oli heidän kotikulmillaan Seinäjoella, siksikään ei yhtään ihme, että kotipiirin ulkopuolelta ei paljon kuvia nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ranskan kämppä on luultavimmin ahtaampi kerrostaloasunto + jonkun muun sisustaman, tuskin tulee sisäkuvia.

Vierailija
4/5 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen maahan muutto vie aika paljon aikaa, kaikki on uutta ja asuntoon pitänee hankkia kaikkea. Lasten koulut, uuden sosiaalisen ympyrän rakentaminen.. 

Vierailija
5/5 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä - olen ihmetellyt, miksei uudesta asunnosta ole mitään kuvia. En tullut edes ajatelleeksi, että se voisi olla jonkun muun sisustama kerrostaloasunto... miten ihmeessä verkkokauppaa pyöritettäisiin niin ahtaissa tiloissa? Käsitin jostain aiemmasta postauksesta niin, että Ranskaan muutto tuo mukanaan kaikkia uusia kivoja löytöjä verkkokauppaan.

Muutenkin mielestäni hohto on pikkuhiljaa blogista kadonnut; toki osittain siksi, että postauksia tulee aina vain harvemmin. Minua KPE ihastutti juuri siksi, että se oli aina "samaa", mutta kuitenkin aina jotain uutta ideaa mukana. Se huusholli oli kuin oma pieni taikamaailmansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän