Voiko raskauden ensioireena olla pelkkä väsymys?
Onko kellään kokemusta. Mä olen nykysin mielettömän väsyny. Töiden jälkeen nukun parin tunnin päikkäreitä, vaikka olisin nukkunu normaalit yöunet. Vastauksia kaipaan!
Kommentit (8)
Kannattaa sun kipittää apteekkiin ja ostaa herkkä testi!
Mulla oli kun kakkosta odotin niin tosi pitkä kierto ja silloin aloin ihmettelmään kun koko aika väsytti, nukuin kanssa aina töiden jälkeen. Sit huomasin olevani myöhässä ja ostin herkän testin acon merkkisen jos oikein muistan ja näytti plussaa:)
Nyt odotan kolmatta ja tästä raskaudesta ei ollu epäilystäkään kun alkoi huonolla ololla kertomaan keho että muutoksia on edessä:)
Eli tee testi ja sit tuu kertoon meille vastauksen! Onko sun kuukautiset muuten myöhässä paljonkin??
Mulla ei muita ensioireita oikeastaan oo koskaan ollut kuin väsymys ja palelu.
Kolmosesta olin niin väsynyt että olisin voinut nukkua päivät läpensä.
Huonot olot ,jos niitä on edes tullut, on osuneet jonnekin viikkojen 8-10 väliin ja hyvin vähällä olen päässyt!
Ja väsymys jatkuu edelleenkin=)
Petite-te ja seiska rv 23+4
olin minäkin, molemmista raskauksista. Mielestäni hiukan liikaa korostetaan tuota, että raskauden alettua ois AINA pahoinvointia jne, kun ihan oikeasti on meitäkin, joilla ei tule mitään raskausoireita, eikä se tarkoita, että jokin olisi vikana. Tiedän, että saa olla tosi onnellinen, kun on helpot raskausajat, mutta muistan joskus hiukan jopa toivoneeni pikkaisia merkkejä, että edes tuntisi olevansa pieniin päin...
Eli kyllä pelkkä väsymys voi "riittää" oireeksi!
Mä olin kans tosi väsynyt, mutta mitään muuta ei ollut. Tosin mahaa vähän nipisteli, mut en tiennyt johtuko ruoasta tai mistä. Tuntu tosiaan oudolle, kun aina oli vaan kuullu kaikista oireista mitä "pitäs" olla ja itellä ei ollut mitään.
Mulla oli ensioireena ainoastaan väsymys. Vasta viikolla 7 tuli muutakin. Kannattaahan se testi tehä vaikka olis selvätkin oireet :p
Ansku 10+4
PArin viikon päästä vasta pitäis alkaa. Taidan tehdä testin vasta sen jälkeen. Kiitos neuvoista kaikille. Lisääkin kokemuksia mielellään,
mulla niitä kaikenlaisia oireita oli juuri silloin (vähän ennen kuin kuukautisten piti alkaa) ja en kuitenkaan ollut raskaana. Sitä tutkiskeli itseään paljon tarkemmin ja tietysti toivoikin niitä oireita. Sitten, kun sain viimein plussan niin olin tosi hämmästynyt, koska olin elämäni kunnossa, ei mitään tietoa väsymyksestä tai pahoinvoinnista.
Mutta toivotaan sulle nyt plussaa ja tule kertomaan tulos :)
Tahtoo tietää... Jollai varmasti kokemusta...