Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen luonne muuttunut "ikääntyessä", ei ole sama mies jonka kanssa menin naimisiin

Vierailija
21.11.2021 |

Käykö yleensä niin vai mitä tapahtuu, lapset kasvaa, iltatähti kasvaa ja miehestä tulee päivä päivältä ääliömpi. Vai olenko minä viisastunut?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä saa sinut kuvittelemaan, että et ole itse muuttunut. Mies voi inhota sinua sydämmensä pohjasta, kyllä silloin käytös muuttuu.

Vierailija
22/25 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex muuttui todella paljon 20 vuoden aikana. Hänestä tuli itsekäs ja ylimielinen, joka asetti itsensä aina etusijalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne ruppakyrvät :) Elämä piristyy kun ei tarvitse ankeuttajaa katsella.

Vierailija
24/25 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai oletko naisena itse mutunut hattumaisksi,valitajaksi narisiaksi ja miestäsi muille haukkujaksi? Sellaisia tapauksia on paljon ,kun elämä kapenee ja ollan eläkellä puolin ja toisin. Kun joutuu 24h/ 7 päivää ole yhdessä.Ei enää työ virikeenä!

Pasha Kielinen? Mutunut vai aina olut?

Vierailija
25/25 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä vielä 30-vuotiaana aivan täysijärkisen oloiset ja mukavat miehet tuppaavat muuttumaan ääliöiksi noin 50-vuotiana. Ihan sitä luokkaa ääliöiksi, että joutuu jo miettimään onko alunperinkään ollut ihan kaikki palikat kohdallaan ja aivotoiminta normaalia. Ei tosin koske kaikkia, mutta noin 80 prosenttia sukulaisista, tuttavista ja työkavereista ovat tuntuneet kokeneen tämän muodonmuutokseksen.

Toisaalta myös samassa haarukassa olevat naiset tuntuvat muuttuvan ihan helv*tin ilkeiksi ja katkeriksi kuspäiksi. Ei edelleenkään kaikki, mutta samoissa 80 prosentin luokassa mennään. Enpä tiedä miksi.