Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisitkö tällaista joululahjaa "tylsänä"?

Vierailija
21.11.2021 |

Lahja olisi yllätyksetön eli suosikki(joulu)suklaatasi sekä suosikkikahviasi/teetäsi (jos juot kahvia/teetä). Eli tuotteita, jotka varmasti maistuvat sinulle. Pitäisitkö lahjaa "tylsänä" vai olisiko sopiva lahja? En haluaisi antaa lahjaksi turhaa krääsää tai jotain, joka jää nurkkiin pyörimään.

ap

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fazerin sininen ja juhlamokka kovin juhlavalta kyllä tuntuisi, mutta Arvostaisin silti<3

Vierailija
22/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan hyvin kasvatettu ei pidä mitään lahjaa tylsänä, vaan on kiitollinen siitä, jos joku haluaa jotenkin muistaa. Ei ole lahjahevosta suuhun katsominen.

Mielummin ei lahjaa ollenkaan, kuin turhuutta. Kaikki on turhaa ja kahvia löytyy jokaiselta joka sitä juo.

Olet asian ytimessä.

Kaikki on turhaa.

Itsekin ostin itselleni ruumisarkun jonka pohjalla makaan selälläni paituliin pukeutuneena. Ainoa, mikä ei tunnu turhalta on tämä palstailu. Mutta ehkä sekin on 🤔

😂

Täähän on hyvä idea.

Jos alkais sanomaan läheisille ihmisille, että ei lahjoja kiitos, ohjaa mieluummin lahjavarat hautajaisiani varten niin ei jää teille niin paljon tekemistä sitten 😁

Voin hyvin kuvitella jonkun uhtautuvan anopin pyytämään tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin saada mieluummin jotain erikoissuklaata tai erikoisteetä mitä ei normaalisti itse tulisi ostettua, mutta ei tuo tuttu ja turvallinen lempparisuklaakaan mikään huono lahja olisi.

Vierailija
24/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä lahja. Mutta ei mitään joulumakuja, niitä tunkee joka tuutista muutenkin.

Ilahtuisin hyvästä tummasta suklaasta ja tummapaahtoisesta kahvista.

Oon itse vuositolkulla kysyttäessä lajatoiveita sanonut, että vaikka pullo tabascoa, josta tykkään ja menisi varmasti käyttöön. Ei ole ikinä tullut tabascoa (maksaa pari euroa) ja aina niitä joulukonvehteja tulee vaikka erikseen kieltää ne.

Tulee aivan mieleen lasten joululahjatoiveet, mitä kyseltiin. Kuitenkin sai aina muuta, kun mitä oltiin toiveita esitetty (niitä lapsen toiveita sopivasti suodattuna, sopivalta hinta-alueelta ja sellaista, mitä on helppo hankkia). Onko liian vaikeaa ostaa lapselle esimerkiksi jotain Lego-city sarjan pakkausta (tai mitä tahansa peruslego-pakkausta), hintahaitarikin on alle viidestä eurosta satoihin euroihin. Ei, kun annetaan satojen eurojen lahja, mikä ei lasta voisi vähempää kiinnostaa. Ensimmäisen hudin jälkeen (kyseinen antaja halusi ehdottomasti ostaa jutun, minkä kerroimme ostavamme lapselle, mutta päättikin sitten ostaa toisen jutun, kun hänen mielestään se oli ihan vastaava). Esikoinen oli tosi pettynyt, kun ei saanutkaan suurinta toivettaan ja suoraan sanottuna niin mekin olimme, kun emme tienneet noin käyvän. Sen jälkeen olemme ostaneet ne lasten tärkeimmät lahjat itse, muut saavat kuulla muista toiveista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi