Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisitkö tällaista joululahjaa "tylsänä"?

Vierailija
21.11.2021 |

Lahja olisi yllätyksetön eli suosikki(joulu)suklaatasi sekä suosikkikahviasi/teetäsi (jos juot kahvia/teetä). Eli tuotteita, jotka varmasti maistuvat sinulle. Pitäisitkö lahjaa "tylsänä" vai olisiko sopiva lahja? En haluaisi antaa lahjaksi turhaa krääsää tai jotain, joka jää nurkkiin pyörimään.

ap

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin jtn varmaa kuin sellaista mikä lentää roskiin kun ei maistu

Vierailija
2/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo olisi tosi kiva lahja. En itsekään halua mitään turhaa krääsää nurkkiin pyörimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan nimenomaan näitä syötäviä lahjoja, jos saajan makumieltymykset tunnetaan. En myöskään pidä turhasta romusta nurkissa.

Vierailija
4/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ menisi varmasti käyttöön

+ tulisi hyvä fiilis, kun toinen tietää mistä tykkään

- lahja on sellainen, jonka voisin hankkia itsekin (eli ei mitään erityistä)

Vierailija
5/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva saada lahjaksi jotain sellaista, jota en raaskisi tai hoksaisi ostaa itse. Tyyliin joku erikoinen karkkimaku tms. Toisaalta jos sattuu valitsemaan jonkun huonon, niin jää herkästi syömättä.

Vierailija
6/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mieluummin toisen suosikkisuklaata/karkkia kuin joulusuklaata. Moni tankkaa joulusuklaata jo hyvissä ajoin etukäteen ja juhlapyhinä joulusuklaat ja herkut tunkee ulos korvista.

Vierailija
7/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin sopisi! En kaipaa kotiin mitään valokuvakehyksiä, kynttilöitä ja joulukoriste-esineitä nurkkiin pyörimään. Kiva vaan, että tuotteet kuluisivat käytössä ja olisivat sellaisia, joista muutenkin tykkään.

Vierailija
8/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan hyvä, mutta... saamme jouluisin suklaata yritykseni asiakkailta, vanhemmiltani, appivanhemmilta, joiltakin muiltakin sukulaisilta ja myös pari naapurilta. Samoin tulee kahvia, glögiä, viiniä ja kaikkea muuta. Olen sanonut sukulaisille sen tuhat kertaa kymmenen vuoden ajan, että ei kiitos, olemme vähentäneet kahvin juomista vain pariin kuppiin aamuisin ja ylipainoa on muutenkin muutama kilo. Asiakkailta tulleen suklaan pistän kiertoon lähes kaikki.

En ymmärrä mikä ihmeen pakko on antaa lahjoja.

Vierailija
9/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua: miksi lahjan pitäisi olla jotenkin yllätyksellinen? Mieluummin mä otan jotain itselleni oikeasti sopivaa kuin jonkun tekemät sateenkaarenkirjavat sukat, jotka eivät tyyliini sopisi ollenkaan (mutta toisen mielestä olisivat kuin mulle tehdyt).

Vierailija
10/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olisi suosikkisuklaan ja -kahvin lisäksi joku pieni erikoisuus.

Vierailija
11/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan hyvin kasvatettu ei pidä mitään lahjaa tylsänä, vaan on kiitollinen siitä, jos joku haluaa jotenkin muistaa. Ei ole lahjahevosta suuhun katsominen.

Vierailija
12/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin, tulisi enemmän parempi mieli joka suklaapalalla ja teekupposella, kun muistaisi niiden tulleen joltain läheiseltä, joka tuntee minut kunnolla, eikä halua antaa huonoa mieltä vääränlaisen lahjan muodossa. Mielummin jään lahjoitta kuin saan sellaista, jota en arvosta, tarvitse enkä halua.

Vierailija
13/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mielummin sen ystäväsi kanssa leiviskahville oikein ajan kanssa. Rupattelette kunnolla, syötte hyvät leivokset ja juotte hyvät kahvikupposen ja halaatte kunnolla erotessanne. Sellainen "lahja" jää paljon paremmin mieleen ja ilahduttaa jopa vuosia, varsinkin jos teette kahvilakäynnistä yhteisen mukavan perinteen.

Vierailija
14/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan hyvin kasvatettu ei pidä mitään lahjaa tylsänä, vaan on kiitollinen siitä, jos joku haluaa jotenkin muistaa. Ei ole lahjahevosta suuhun katsominen.

Mielummin ei lahjaa ollenkaan, kuin turhuutta. Kaikki on turhaa ja kahvia löytyy jokaiselta joka sitä juo.

Vierailija
15/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lahja. Mutta ei mitään joulumakuja, niitä tunkee joka tuutista muutenkin.

Ilahtuisin hyvästä tummasta suklaasta ja tummapaahtoisesta kahvista.

Oon itse vuositolkulla kysyttäessä lajatoiveita sanonut, että vaikka pullo tabascoa, josta tykkään ja menisi varmasti käyttöön. Ei ole ikinä tullut tabascoa (maksaa pari euroa) ja aina niitä joulukonvehteja tulee vaikka erikseen kieltää ne.

Vierailija
16/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin ei lahjaa ollenkaan, kuin turhuutta. Kaikki on turhaa ja kahvia löytyy jokaiselta joka sitä juo.

On mulla kahvinjuojana aina kahvia kaapissa, mutta ilostuisin kyllä kovasti jostain erikoismausta/paahdosta, jota vois yhdessä maistella :)

Kahvikin alkaa olemaan niin kallista, että sitä ei itselle kehtaa mitään erikoisempaa ostaa.

Vierailija
17/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin jotain mikä menee oikeasti käyttöön kuin jotain krääsää tai hajukynttilä. Ite panostaisin paketointiin ja tekisin siitä hienon.

Vierailija
18/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään yllätyksellisyydestä.

Vierailija
19/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet asian ytimessä.

Kaikki on turhaa.

Itsekin ostin itselleni ruumisarkun jonka pohjalla makaan selälläni paituliin pukeutuneena. Ainoa, mikä ei tunnu turhalta on tämä palstailu. Mutta ehkä sekin on 🤔

Vierailija
20/24 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Oot ihana, kun kuuntelet sitä lahjan saajaa ja haluat antaa jotain aidosti ihanaa

Kyllähän lempijuttujen saaminen varmasti tuntuu hyvältä:) Itse laittaisin ne vaikka matalaan kaislakoriin ja sellofaaniin tms. joita olen nähnyt eräässä kotimaisessa ssisustusliikkeessä. Ehkä lisäisin lahjaan erityisen hienon, pienen hillopurkin. Se toisi minusta juhlatunnelmaa, olisi kaunis lahja myös. Toisaalta, voisin myös tehdä näistä paketin, jossa ihana sisustus- tai käsityölehti, jos hlö tykkäisi sellaisesta. Jos ei, sitten varmaan menisin sillä kahvi- suklaa- hillokorilla ja kauniilla kortilla.

Jokaisella oma tyyli antaa lahjoja eikä yksi ole huonompi kuin toisten. Varmasti myös se kahvi ja suklaa voisi olla paras:

Sinä tunnet ystäväsi parhaiten ja myös sen, mistä hän tykkää. Luota vaan siihen, että jos se lahja tuntuu lämpimältä ja hyvältä myös hänen näkökulmastaan kuvitellen, uskon, että se on oikein hyvä.