Nukkuvatko kaikki parit lusikassa?
Miten on palstalaisten laita nukutteko kaikki lusikassa ja pidättekö siitä?
Kommentit (82)
Ei olla koskaan nukuttu edes samassa sängyssä. Molemmilla eri sängyt. Toinen kuorsaa, toisella trauma ettei tykkää kun nukkuessa kosketaan.
Me nukutaan eri huoneissa, mies käy nukkumaan 21.00, herää 6.30.
Mä 23.00, herään 8.00.
Sitäpaitsi koira haluaa nukkua isännän jaloissa. Ei siellä ole edes mulle tilaa😄
Kyllä nukahdamme lusikassa. Sitten jossain vaiheessa yötä siitä erotaan.
Miten lusikassa mahtuu edes nukkumaan.
Ehkä joku kärpänen mahtuu.
Ei todellakaan. Ei siinä oikeesti pysty nukkumaan. Makoilla voi.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla koskaan nukuttu edes samassa sängyssä. Molemmilla eri sängyt. Toinen kuorsaa, toisella trauma ettei tykkää kun nukkuessa kosketaan.
Moi Laura K.
Jos on sellainen käsitys, niin ap:n vanhemmat varmaan nukkuvat lusikassa?
Vierailija kirjoitti:
Lempiasento selät vastakkain.
Kyllä! Tuntee toisen lämmön, mutta kumpikaan ei puhalla toisen naamaan.
Ei olla koskaan nukuttua lusikassa. Kumpikin on liikkuvaa sorttia ja ukko on yks lämpöpatteri.
Monet valittaa puolison kuorsausta? Eikö auta edes cpap -laite? En suostuisi nukkumaan kuorsauksen äänissä ollenkaan.
Päivän tai parin matkat menee, silloin pidän öisin korvatulppia niin ei tarvitse ottaa laitetta mukaan mutta muuten ilman sitä ei pärjää. Samassa sängyssä nukutaan ja hyvin.
Eikö cpap-laite sitten pidä mitään ääntä? Minusta tuntuu, että se häiritsisi ihan yhtä lailla kuin kuorsaus.
Halitaan iltaisin (jos mennään samaan aikaan nukkumaan, mitä tapahtuu hyvin harvoin) ja vkloppuaamuisin, mutta yöt ollaan kyllä ihan erillään. Oli sängyn leveys 120cm tai 160cm niin me ei kosketa toisiamme yön aikana.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ehkä alkuhuumassa. Sen jälkeen on nukuttava puolison kuorsauksen takia eri kerroksissa. Siihen ei auta mikään, kaikki kokeiltu, mm kaksi leikkausta. Yhä kuorsaa.
En ole koskaan nukkunut lusikassa, en edes alkuhuumassa enkä nuku. On niin ahdistava ja pervo asento.
Vierailija kirjoitti:
Monet valittaa puolison kuorsausta? Eikö auta edes cpap -laite? En suostuisi nukkumaan kuorsauksen äänissä ollenkaan.
Päivän tai parin matkat menee, silloin pidän öisin korvatulppia niin ei tarvitse ottaa laitetta mukaan mutta muuten ilman sitä ei pärjää. Samassa sängyssä nukutaan ja hyvin.
Ex-mies ei kokenut kuorsaustaan ongelmaksi. Häntä häiritsi vain se, että minä "pukin häntä koko ajan hereille, vaikka hän ei ollut vielä edes nukahtanut". Kuorsasi niin, että maa järisi. Ero tuli sitten, kun mies ilmoitti, että ei ole mikään parisuhde, jos nukutaan eri sängyissä. Minä valitsin terveyteni.
Ahdistava ajatus. Kyllä liikkeelle pitää päästä.
Kuorsaus on ärsyttävää. Mekin nukumme eri kerroksissa sen takia toisinaan. Kuorsaukseen auttaa jonkin verran se, että iltaisin klo 19 jälkeen ei syö eikä juo mitään. Kannattaa kokeilla. Usein tämä muutos vaikuttaa myös painoon. Monilla kuorsaus alkaa kun paino ylittää tietyn lukeman.