Helmikuisten maanantai
Eileinen masennus on kaikonnu taka-alalle, flunssakin alkaa jo hellittää. Raskausviikkoja tänään tasan 17, voisko paremmin asiat olla?
Menier + masuvauva rv 17
Kommentit (8)
Ohhoh kun on meillä hiljaista täällä. Tuleekohan seuraava aktiivivaihe sitten kun äitiyslomat joulu/tammikuussa alkavat =) Sitä odotellessa.
En ole itsekkään kirjoitellut aikoihin kun ei ole mitään asiaa. Ei sillä että asiaa tarvisi ollaakkaan mutta kuitenkin...
Oma olo on edelleen kurja mutta siihen on jo aika hyvin tottunut. Talvella sitten helpottaa sekin.
Ja esittelylistasta... on ollut vähän laiskuus päällä mutta nyt päivitin senkin. Ja eihän me sieltä ketään häädetä. Lisäykset ja muutokset ihan omien ilmoitusten mukaan. Monethan täällä tietävät jo kumpaa odottavat mutta merkitsen ne siihen listaan vasta jos sinne erikseen ilmoitatte. Muuten menee liian vaikeaksi =)
Sellasta tänään. Mukavaa viikkoa kaikille.
MyQ 18+5
Ilmottaudun mukaan teihin helmikuussa synnyttäviin. Olen pitempään jo seuraillut keskustelujanne ja nyt päätin ottaa osaa. Itellä la. 22.207 ja neljättä ootellaa. Vointi ollut nyt hyvä, kun ei ajattele alkuajan pahoinvointeja ja tuhruvuotoja. Masu ei ole vielä pullahtanut, mutta eipä taida siihen enään kauan mennä. Semmosia, Hyvää maanantain jatkoa! Rv 17+4
Niistä sykkeistä, ei munkaan korttiin oo mitään lukemia merkitty mutta se terkkari on aina kertonu mulle mitä ne lukemat näyttää. Ne näkyy siinä laitteessa. Yleensä ne on ollu jossain 150 korvissa ja kuulemma ihan normaalit. Olin viime keskiviikkona nla:ssa ja silloin kuultiin jo liikkeetkin, kaks plussaaa korttiin, sano että aika vilkkaan tuntunen vauva siellä on.
Mulla on rakenneultra perjantaina ja mua jännittää ihan hirveesti. Me päätetiin mun miehen kanssa että halutaan tietää kumpi se on. Mulla on kyllä vahvasti semmonen olo että siellä on poika, saa nähdä miten käy.
Hermione ja rv 19+4
Ihan ensiksi: [color=lightblue]Onnittelut Minnille syntymäpäivän johdosta![/color]
Ja [color=orange]Mammutille:[/color] toivotaan, että näit enneunta ja kaikki on hyvin vauvan kanssa!
Meillä oli tänään taas neuvola. Siellä kaikki ok. [size=4][color=red]♥[/color][/size]sykkeet kuuluivat hyvin ja huitelivat siellä 150-160 välimaastossa..=) Muuten vauva tuntuu olevan liikkeissään aikas rauhallinen kun juuri mitään ei tunnu.. tietysti voi johtua myös istukan sijainnista..
[color=green]Lastenvaunuista[/color] ollut viikonloppuna keskustelua. Itse olen katsellut jotain punamustia (tykkään väriyhdistelmästä) ja yhdet jo onkin mielessä. Ovat kyllä rattaat, ei yhdistelmät, mutta selkänojan saa ihan makuuasentoon ja jalkakuomu on todella peittävä. Että ajattelin että niillä pärjäisimme, kun autolla aina liikutaan ja kovilla pakkasillahan ei tarvitse lähteä ulkoilemaan..;)
Joku kaipasi värikkäitä vaunuja, oletko katsonut osoitteesta [color=yellow]vaunula.com[/color]? Ja sitten tiedän, että nyt ennen joulua saatetaan avata uusi nettikauppa, jossa myydään lastenvaunuja ja muita tarvikkeita osoitteessa [color=red]tiiluliilu.fi[/color]. Tosin tämä ei ole varmaa, riippuu saako yrityksen kannattavaksi, mutta jos saa niin mallisto tulee olemaan aivan ihana!:) Että kannattaa yrittää päivystää moista osoitetta, jos ei tunnu löytyvän sopivia..=)
Meillä meni viikonloppu taas maalla työskennellessä. Tällä kertaa ulkorakennuksen purkuhommia.. Tarkoitus on uusia ko. rakennus ja rakentaa sinne sauna/pesuhuone ja takkahuone + minulle työskentelytilaa ja varastoa sekä autotalli. [b]Sain myös vihdoin (kovan pähkäilyn jälkeen) suunniteltua vanhasta tuvasta pienellä remontilla oman tuntuisen kodin!;)[/b] Siitä olen todella ylpeä, sillä hommassa oli todella haastetta kun yhtäkään ehjää seinää ei koko talosta löydy! Mutta nyt kun onnistui, sain paljon lisäenergiaa ja tuntuu että voisin tehdä vaikka kuinka paljon suunnitteluhommia taas!:)
Että jos tiedätte jonkun joka kaipaa apua/tuskailee remonttihommien parissa, niin vihjaiskaa vaan!;)
Myös [color=pink]painonnoususta[/color] on ollut puhetta täällä viime aikoina. Tuntuu, että olen ainoa, jolla se paino on noussut jo melkein 10kg lähtöpainosta! Pelottaa, että mihin lukemiin se vielä nouseekaan kun puolet raskausajasta jäljellä.. No onneksi olen myös osannut hieman löysätä painontarkkailua, ettei stressi nouse aivan pilviin asian suhteen..
-[color=blue]frog2[/color] ja [color=lime]rv19+2[/color]
[b]Tarenta[/b]: Tervetuloa helminauhaan!!
[color=darkviolet]Meinasin jo [b]taas[/b] olla huolissani, kun mahassa ei tuntunut liikettä eilen ollenkaan, vaikka kuinka yritin [color=green][b]Vilppua[/b][/color] töniä, että antais äiskälle pienen merkin olemassaolostaan.. no tänään se on sitten ollut paljon aktiivisempi ja nyt on taas ihan rauhallinen olo![/color]
Mikähän sen tekee, että jatkuvasti kehittää itselleen turhia stressin aiheita..
[color=blue]Meillä alkaa asunto käymään pieneks (rivari 3h+k), joten alettiin miehen kanssa suunnitteleen avaimet-käteen-talopakettia, mikä valmistuis 3 kuukaudessa!
Olis mahtava päästä vihdoin ja viimein omaan taloon, kun se on haaveena ollut jo monta vuotta![/color]
Tosin menee ens kevääseen maalis-huhtikuulle, ennen kun muutettas, mutta kuiteskin..
Sitten vois pitää ristiäiset, tupaantuliaiset ja
ehkä
häät samaan syssyyn!
jotain muutakin piti kirjottaa, mutta nyt lyö tyhjää..
mammutti ja vilppu jälleen
piti vielä laittaa, että se tätikkä merkkas liikkeitten kohdalle vaan yhden plussan, mikä tarkottaa ilmeisesti vähäisiä liikkeitä, vaikka [b]Vilppu[/b] meni sitä dobleria karkuun ja potki niin, että siitä vekottimesta kuulu kauhee pauke!
Jos se tarkoittaa vähäistä liikettä, niin kuinka lujaa sen vauvan täytyy mennä, että merkattas 2 plussaa?!
Ei sillä että sillä mulle olis väliä montako plussaa kortissa on, mutta hiukan ihmetyttää..
..ja nyt toisillekin tilaa pinoon..
piiiiitkästä aikaa minäkin taas kirjottelen, olen käyny kyllä silloin tällöin lueskelemassa, mut nyt kolmatta viikkoa meneillään flunssa. Kävin viime viikolla työterveyslääkärillä ja pisti verikokeisiin ja tulehdus arvot oli hiukan koholla ja seuraavana päivänä kävin uusissa kokeissa ja antibioottikuurille sitten kahen viikon flunssan jälkeen jouduin ja nyt on vielä huominen sairaslomaa. Olo alkaa pikku hiljaa paranemaan, vielä kun toi nokka pysyis auki suosiolla.
Täällä on tullut paljon uusia lisää ja minunkin puolestani tervetuloa mukaan. Ja kaikille muillekkin onnittelut onnittelun aiheista.
Omaan ( . ) kuuluu hyvää. Vauveli on alkanut liikkua paljon päivien mittaan ja potkiskelee välillä kovastikkin. Ens tiistaina ois seuraava neuvola ja sit kahen viikon päästä elikkäs 26.9 ois se rakenne ultra. Kyllä tää aika menee ihan siivillä. Vielä hiukan reilu 3 kk ja sitten jäänkin jo pois töistä. Ja pääsee joulun viettoon ja siskolla häät. Siitä tulikin taas mieleeni, että oisko jollain edelleen hyviä/hauskoja talvipolttari ideoita??? Kyselin jo kerran ennenkin.
Ei mulla taaskaan mitään kummallisempaa, joten hyviä päivänjatkoja ja nauttikaa syksystä.
Emylis ja matkustaja nro 18+1
Olin jo aloittamassa pinoa tälle päivälle, kun ei heti etusivulta löytynyt = )
Mulla ei oo mitään sen erikoisempaa asiaa, kunhan taas löpisen..
Mulle ei muuten merkattu sikiön sykettä (numeroina) siihen neuvolakorttiin!
Laskeeko sen joku kone vai ihan th vaan teille joille se merkataan?!
Mulla on vaan plussa siinä kortissa, mikä tarkoittaa normaalia sykettä..
nyt ei irtoo tän enempää..
mammutti ja Vilppu rv 17+3/18