Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin mangon, ehkä vartin päästä helvetinmoinen vatsakipu ja oksennus lentää

Vierailija
12.02.2015 |

Parikymmentä minuuttia istuin pöntön edessä ja oksensin yhtä soittoa, kunnes sappinesteetkin tuli pihalle! Tuntuu että oksensin vähintään puolet koko kehoni tilavuudesta :D
Nyt olo alkaa helpottaa heti oksentamisen jälkeen, enää pientä pistelyä mahassa! Voiko johtua mangosta, joku pieni ruokamyrkytys vai mitä helvettiä just tapahtui :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo lähes normaali olo

Vierailija
2/11 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiareaktio? Mango ei sovi vatsallesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allerginen? En tiedä voisko se oireilla noin :D Tai sitten se on ollut pilaantunut. Mulla kävi kerran vähän samoin, söin leipää ja ajattelin että oivariini maistuu vähän oudolle mutta luulin kuvittelevani. Heti sen jälkeen alkoi huono olo. Menin nukkumaan ja muutaman tunnin päästä heräsin tosi huonoon oloon, oli pakko mennä vessaan ja paskantaa kaikki ulos... Ihan siis kaikki tuli ja oli tosi heikko olo sen jälkeen mutta ei mennyt kauaa niin olo parani. Päättelin sen johtuvan oivariinista, koska siinö oli kumma maku ja leipää ja juustoa olin jo aiemmin syönyt normaalisti.

Vierailija
4/11 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli samanlainen reaktio avokadosta ja en ole sen jälkeen siihen koskenut. Allergia voi tosiaan oireilla noin.

Vierailija
5/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore mango ja avokado aiheuttaa mulle vatsatautimaiset oireet.

Vierailija
6/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kiveä ei ole tarkoitus syödä jos et ole elefantti tai sarvikuono

Vierailija
7/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:13"]Mulle tuli samanlainen reaktio avokadosta ja en ole sen jälkeen siihen koskenut. Allergia voi tosiaan oireilla noin.
[/quote]
Avokado voi aiheuttaa myös sappikohtauksen, ei siis välttämättä allergiasta kysymys.

Vierailija
8/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Lidlin mango aiheutti suuhun haavaumia. Tuon jälkeen olen syönyt useita kertoja mangoa eikä ole ollut mitään ongelmia. Oletan, että oli jotain lannoitetta tai myrkkyä, joka tuon aiheutti. Ikinä ei ole ollut ennen suussa haavaumia eikä sen jälkeen.

Vierailija
9/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oot allerginen tai sitten sulle osui vain vatsatauti just samaan aikaan.

Vierailija
10/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mango Monsters revenge.

Vierailija
11/11 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ihan samat oireet banaanista. Allergiaa ilmeisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi