#Someidolit
Suurin osa nykyisistä bloggareista/someilmiöiden luojista alkaa pitää itseään jonkin sortin someidoleina. Minusta tuo on kovin harhaista, niinkuin tuntuu olevan koko sosiaalinen media.
#pyrkyri
Kommentit (37)
Taitaviakin sosiaalisen median käyttäjiä löytyy, mutta sen minkä lukijana olen huomannut niin rehellisyys ja vaikeneminen oikeissa kohdissa ovat avain hallittuun/arvostettuun some-käyttäytymiseen.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:04"]
Taitaviakin sosiaalisen median käyttäjiä löytyy, mutta sen minkä lukijana olen huomannut niin rehellisyys ja vaikeneminen oikeissa kohdissa ovat avain hallittuun/arvostettuun some-käyttäytymiseen.
[/quote]
Mutta keneen tämä hallittu/arvostettu some-käyttäytyminen kohdistetaan, kun kirjoittajat tällä palstalla ovat anonyymejä? :-)
Mitä hittoa! Kyllä tuo räyhähenki jaksaa kilahdella. Ja aina vaan muut kilahtelee ei hän. Ja hän nauraa vaan. Niin justiinsa.
En ole ap, enkä kukaan mukaan aiemmin tähän kommentoinut. Koska väittää kohta että ap huutelee yksin.
#24: Kenelle kommenttisi oli tarkoitettu?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:04"]
[/quote]
Mutta keneen tämä hallittu/arvostettu some-käyttäytyminen kohdistetaan, kun kirjoittajat tällä palstalla ovat anonyymejä? :-)
[/quote]
Ap:han puhui bloggareista/"someidolista". Tällä palstallahan kukaan ei käyttäydy hallitusti saatikka arvostetutusti, varmaan juurikin sen takia, että saavat meuhkata anonyymeinä:D
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:14"]#24: Kenelle kommenttisi oli tarkoitettu?
[/quote]
Kuka on ainut joka kilahtelee?
Siis tää yksi kommentoijahan kilahti ilman mitään syytä ja aloitti Ap:n syyttelyn.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:30"]
Siis tää yksi kommentoijahan kilahti ilman mitään syytä ja aloitti Ap:n syyttelyn.
[/quote]
Mulle tuo koko eka sivu on ihan samaa tasaista pulinaa melkein jokainen viesti, paitsi tuo #24 repi verkkarinsa jostakin mulle tuntemattomasta syystä? Mistä se kilahti? Onko se joku palstan vakisekoilija? :O
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:30"]
[/quote]
Mulle tuo koko eka sivu on ihan samaa tasaista pulinaa melkein jokainen viesti, paitsi tuo #24 repi verkkarinsa jostakin mulle tuntemattomasta syystä? Mistä se kilahti? Onko se joku palstan vakisekoilija? :O
[/quote]
Joo joo. Niin niin.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:30"] Siis tää yksi kommentoijahan kilahti ilman mitään syytä ja aloitti Ap:n syyttelyn. [/quote] Mulle tuo koko eka sivu on ihan samaa tasaista pulinaa melkein jokainen viesti, paitsi tuo #24 repi verkkarinsa jostakin mulle tuntemattomasta syystä? Mistä se kilahti? Onko se joku palstan vakisekoilija? :O [/quote] Joo joo. Niin niin.
[/quote]
? ? ?
Ei kyllä toi #2 #5 #10 #14 #16= yhtäkuin sama kommentoijakaan ihan terveeltä kaverilta vaikuta.
Ihan sen takia, koska on okei olla back.
Ainahan täällä trolleja on, ei niille kannata vastata. :)
Ap:n aloituspostaukseen voi vain todeta, että näin näyttää olevan. Pissa noilla nousee päähän, mutta onneksi niitä ei ole pakko seurata. Sitten kun seuraajat/lukijat katoaa, samoin käy noille someilmiöillekin. Tai -julkkiksille. Kuka niitä sitten enää edes muistaa?
Tää kyseinen kaveri, joka tässä ketjussa tod.näk. huutelee on jo aika nobody, tai ehkä tietyissä piireissä luulee olevansa vielä jotain, mut juurikin näin mitä edellinen kommentoija toteaa: ei sitä kohta kukaan enää muista. Vaipuu lihaksineen unholaan:D
Joo, uskomatonta miten tämä yksi henkilö aloitti täysin raivopäisen jankkaamisen ja vihjailun, jostain nobodysta. Ei syntynyt keskustelua aiheesta, ei.