Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#Someidolit

Vierailija
12.02.2015 |

Suurin osa nykyisistä bloggareista/someilmiöiden luojista alkaa pitää itseään jonkin sortin someidoleina. Minusta tuo on kovin harhaista, niinkuin tuntuu olevan koko sosiaalinen media.
#pyrkyri

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt jo olla ennen kuin tulee taas bannit. Sä olet jo nolouden huipentuma... ja harhainenkin, jos kuvittelet someidolisi istuvan täällä moderoimassa. Tän palstan tuhannet käyttäjät ovat vaan jo leipääntyneitä suhun ja pyytävät sulle bannia. Auts!

Vierailija
2/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 09:01"]Anna nyt jo olla ennen kuin tulee taas bannit. Sä olet jo nolouden huipentuma... ja harhainenkin, jos kuvittelet someidolisi istuvan täällä moderoimassa. Tän palstan tuhannet käyttäjät ovat vaan jo leipääntyneitä suhun ja pyytävät sulle bannia. Auts!
[/quote]
Anteeksi nyt en ihan ymmärtänyt? Mua ei ole bannattu ikinä. Mihin tämä oikein liittyy? Joku katkera someidoliko siellä nyt hermostui?
Mielestäni nämä kaikenmaailman bloggarit yms. jotka levittelevät asioitaan netissä ja alkavat välittömästi ulisemaan heihin kohdistuvasta kritiikistä ovat niin turhia. Miksi jakaa elämäänsä, jos ei halua sitten keskustelua siitä. Se, jos joku on harhaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 09:01"]Anna nyt jo olla ennen kuin tulee taas bannit. Sä olet jo nolouden huipentuma... ja harhainenkin, jos kuvittelet someidolisi istuvan täällä moderoimassa. Tän palstan tuhannet käyttäjät ovat vaan jo leipääntyneitä suhun ja pyytävät sulle bannia. Auts!
[/quote]
Ja kuka sä oot? Tuhansien palstalaisten äänitorvi, "haluaisin olla mode"-kompleksi päällä. Kuka sä olet kertomaan kenellekään muiden leipääntymisestä? Narsistista touhua.

Vierailija
4/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 09:01"]Anna nyt jo olla ennen kuin tulee taas bannit. Sä olet jo nolouden huipentuma... ja harhainenkin, jos kuvittelet someidolisi istuvan täällä moderoimassa. Tän palstan tuhannet käyttäjät ovat vaan jo leipääntyneitä suhun ja pyytävät sulle bannia. Auts! [/quote] Anteeksi nyt en ihan ymmärtänyt? Mua ei ole bannattu ikinä. Mihin tämä oikein liittyy? Joku katkera someidoliko siellä nyt hermostui? Mielestäni nämä kaikenmaailman bloggarit yms. jotka levittelevät asioitaan netissä ja alkavat välittömästi ulisemaan heihin kohdistuvasta kritiikistä ovat niin turhia. Miksi jakaa elämäänsä, jos ei halua sitten keskustelua siitä. Se, jos joku on harhaista.

[/quote]

No ei ihan varmasti, juu ei... :D Jos osaat ajatella ja olet normaali noin niin kuin empatiakyvyn kohdalta tarkasteltuna, ymmärrät varmasti ettei tämän palstan "kritiikki" ole muuta kuin solvausta, ivaamista ja paskan suoltamista sieltä näppikseltä ruutuun. 

Normaali kritiikki ei ketään satuta, mutta aika hatara on ihmisen käsitys kritiikistä jos se on tuota tasoa kuin sun kommentti.

Ei, mulla ei ole blogia, en ole edes facebookissa enkä varsinkaan Instagrammissa. En koe tarpeelliseksi jakaa henkilökohtaista elämääni julkisesti - ketä se edes kiinnostaisi? Mun mielestä on kuitenkin outoa, että sinä et osaa ottaa kritiikkiä kanssapalstailijalta vastaan ollenkaan kommenteistasi, vaan alat välittömästi (ja harhaisesti) väittämään, että minä olen joku kommentistasi ärsyyntynyt someidoli.

Tällä palstalla on myös ajattelevia, rakentavaa keskustelua harrastavia aikuisia, joiden elämäntehtävänä ei ole jahdata entisiä someidoleitaan aloituksia tehtaillen. Nämä aikuiset eivät kovin kauaa jaksa katsella näitä sunlaisia tyhjän räksyttäjiä, kun sunkin tarkoitus on vain parjata ihan yhtä tiettyä somejulkkista. Sen verran monta aloitusta tästä on parin viime viikon aikana jo tehty, ettei ole vaikea arvata mihin viittaat.

Säälin sinua, sillä sun elämä on todella tyhjää.

Vierailija
5/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 09:01"]Anna nyt jo olla ennen kuin tulee taas bannit. Sä olet jo nolouden huipentuma... ja harhainenkin, jos kuvittelet someidolisi istuvan täällä moderoimassa. Tän palstan tuhannet käyttäjät ovat vaan jo leipääntyneitä suhun ja pyytävät sulle bannia. Auts! [/quote] Anteeksi nyt en ihan ymmärtänyt? Mua ei ole bannattu ikinä. Mihin tämä oikein liittyy? Joku katkera someidoliko siellä nyt hermostui? Mielestäni nämä kaikenmaailman bloggarit yms. jotka levittelevät asioitaan netissä ja alkavat välittömästi ulisemaan heihin kohdistuvasta kritiikistä ovat niin turhia. Miksi jakaa elämäänsä, jos ei halua sitten keskustelua siitä. Se, jos joku on harhaista.

[/quote]

No ei ihan varmasti, juu ei... :D Jos osaat ajatella ja olet normaali noin niin kuin empatiakyvyn kohdalta tarkasteltuna, ymmärrät varmasti ettei tämän palstan "kritiikki" ole muuta kuin solvausta, ivaamista ja paskan suoltamista sieltä näppikseltä ruutuun. 

Normaali kritiikki ei ketään satuta, mutta aika hatara on ihmisen käsitys kritiikistä jos se on tuota tasoa kuin sun kommentti.

Ei, mulla ei ole blogia, en ole edes facebookissa enkä varsinkaan Instagrammissa. En koe tarpeelliseksi jakaa henkilökohtaista elämääni julkisesti - ketä se edes kiinnostaisi? Mun mielestä on kuitenkin outoa, että sinä et osaa ottaa kritiikkiä kanssapalstailijalta vastaan ollenkaan kommenteistasi, vaan alat välittömästi (ja harhaisesti) väittämään, että minä olen joku kommentistasi ärsyyntynyt someidoli.

Tällä palstalla on myös ajattelevia, rakentavaa keskustelua harrastavia aikuisia, joiden elämäntehtävänä ei ole jahdata entisiä someidoleitaan aloituksia tehtaillen. Nämä aikuiset eivät kovin kauaa jaksa katsella näitä sunlaisia tyhjän räksyttäjiä, kun sunkin tarkoitus on vain parjata ihan yhtä tiettyä somejulkkista. Sen verran monta aloitusta tästä on parin viime viikon aikana jo tehty, ettei ole vaikea arvata mihin viittaat.

Säälin sinua, sillä sun elämä on todella tyhjää.
[/quote]
Ja sun elämäsi täyttä, NOT. Edelleen AV:lla :D Vaikutat juurikin sellaiselta besserwisseriltä, joka kuvittelee vähän liikoja itsestään. Keskustelet aikuismaisesti, vain fiksuista sinua kiinnostavista asioista, asiallisesti, tasan niin kauan kuin kaikki ovat samaa mieltä kanssasi.. Mut sitten, jos joku uskaltautuu olemaan poikkiteloin mielipiteineen kanssasi, niin sua kannattaa varoa. Miten ihmeessä sulla on aikaa ja halua edes vastata tähän ketjuun. Ai niin, koska haluat tuomita, saarnata ja kertoa Sun mielipiteesi. Ja hei kerro nyt vielä mulle, kenestä täällä on tehtailtu aloituksia, jotka on poistettu? Et tietäisin itsekkin.

Vierailija
6/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tuliko TT tännekin riehumaan kun luuli aloituksen olevan hänestä? :D

Vierailija
7/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:20"]

Siitä tuliko TT tännekin riehumaan kun luuli aloituksen olevan hänestä? :D

[/quote]

*Siis

Vierailija
8/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää TT roikkua vauvapalstalla vahtimassa keskustellaanko sinusta. Tässä ei ees mainittu sinua mutta ilmeisesti elät edelleen harhoissasi ja kuvittelet pelkän someidoli sanan olevan synonyymi sinulle.

Vierailija
9/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I rest my case... :-D Ei näitä tolvanoita tarvitse paljoa tönäistä, kun jo päässä kilahtaa. Mistä #7 ja #9 (= ap) päättelivät aiheen? :-DDD oi oi oi oi oi...

Vierailija
10/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauno Tarkki? 

Vierailija
11/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain pitäisi tietää kuka on TT? JJ:n mä tiedän:)
Mut hei, antaa olla ettei poistu sitten koko ketju, jos tähän TT:en osui ja upposi mun aloitus. Mut juuri tällaisia some-päivystäjiä tarkoitin. Ja haluan painottaa vielä, että netissä on useita ihania ja fiksuja somettajia, mutta näitä seiska-tyhjäpää-bloggareita/sankareita oon vaan valitettavasti enemmän.

Vierailija
12/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:40"]I rest my case... :-D Ei näitä tolvanoita tarvitse paljoa tönäistä, kun jo päässä kilahtaa. Mistä #7 ja #9 (= ap) päättelivät aiheen? :-DDD oi oi oi oi oi...

[/quote]
En todellakaan ole 7 enkä 9
Ehkä he ovat seuranneet tätä TT-keskustelua?
Ap
Mut kerro sä hei mulle 2,5 ja 10 miten tämä asia suhun liittyy?

Vierailija
13/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:41"]

Nyt vain pitäisi tietää kuka on TT? JJ:n mä tiedän:) Mut hei, antaa olla ettei poistu sitten koko ketju, jos tähän TT:en osui ja upposi mun aloitus. Mut juuri tällaisia some-päivystäjiä tarkoitin. Ja haluan painottaa vielä, että netissä on useita ihania ja fiksuja somettajia, mutta näitä seiska-tyhjäpää-bloggareita/sankareita oon vaan valitettavasti enemmän.

[/quote]

Tuo, jota syytetään nimmareille TT, on kyllä ihan jotain muuta jos nimeä haetaan. Mulla on vähän erit kirjaimet nimessä. Mut on mulla yksi T-kirjain kuitenkin, lasketaanko se? Onkohan sulle jokainen vastarannan kiiski TT? Odotas, mä arvailen muutaman mitä tuo mahtaisi tarkoittaa.

- tulimmaisen turhautunut

- törkeän tavallinen

- tuikea tasapää

Ihan oikeesti, hanki elämä. Ja resepti vainoharhaisuuteen lääkäriltä. Kai tiedät sun omalääkärin nimen? Se ei varmaan ole TT. Tai voihan se olla Tohtori Tolopainen. 

Kuten todettua, sä et osaa ottaa pätkääkään poikkipuolista kritiikkiä vastaan, vaan kuvittelet harhoissasi jokaisen sulle vastaavan olevan joku TT. Nuo muut perännuolijat on sun sivupersoonia, vähän liian läpinäkyvää tuo tuollainen. Hei, huomasitko, tuossakin on peräkkäin TT. Ihquu!

Vierailija
14/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:41"]

Nyt vain pitäisi tietää kuka on TT? JJ:n mä tiedän:) Mut hei, antaa olla ettei poistu sitten koko ketju, jos tähän TT:en osui ja upposi mun aloitus. Mut juuri tällaisia some-päivystäjiä tarkoitin. Ja haluan painottaa vielä, että netissä on useita ihania ja fiksuja somettajia, mutta näitä seiska-tyhjäpää-bloggareita/sankareita oon vaan valitettavasti enemmän.

[/quote]

Tuo, jota syytetään nimmareille TT, on kyllä ihan jotain muuta jos nimeä haetaan. Mulla on vähän erit kirjaimet nimessä. Mut on mulla yksi T-kirjain kuitenkin, lasketaanko se? Onkohan sulle jokainen vastarannan kiiski TT? Odotas, mä arvailen muutaman mitä tuo mahtaisi tarkoittaa.

- tulimmaisen turhautunut

- törkeän tavallinen

- tuikea tasapää

Ihan oikeesti, hanki elämä. Ja resepti vainoharhaisuuteen lääkäriltä. Kai tiedät sun omalääkärin nimen? Se ei varmaan ole TT. Tai voihan se olla Tohtori Tolopainen. 

Kuten todettua, sä et osaa ottaa pätkääkään poikkipuolista kritiikkiä vastaan, vaan kuvittelet harhoissasi jokaisen sulle vastaavan olevan joku TT. Nuo muut perännuolijat on sun sivupersoonia, vähän liian läpinäkyvää tuo tuollainen. Hei, huomasitko, tuossakin on peräkkäin TT. Ihquu!
[/quote]
Siis mitä ihmettä sä sekoilet? Onko sulla kaikki hyvin? Voisitko ystävällisesti poistua tästä ketjusta, jos sulla ei ole enää mitään lisättävää? Ja hei, hoida vaan oma lääkitys kuntoon. Ei muuta, kun hyvät jatkot.

Vierailija
15/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:40"]I rest my case... :-D Ei näitä tolvanoita tarvitse paljoa tönäistä, kun jo päässä kilahtaa. Mistä #7 ja #9 (= ap) päättelivät aiheen? :-DDD oi oi oi oi oi...   [/quote] En todellakaan ole 7 enkä 9 Ehkä he ovat seuranneet tätä TT-keskustelua? Ap Mut kerro sä hei mulle 2,5 ja 10 miten tämä asia suhun liittyy?

[/quote]

Eiköhän epäoikeudenmukaiseen kohteluun puuttumisen pitäisi koskettaa jokaista tämän maan kansalaista? Jos nuo sanat on vaikeasti ymmärrettäviä, löytyvät varmasti sanakirjasta.

Ihan uteliaisuuttani kysyn: mitä muuta väestönosaa vihaat yhtä syvästi? Pakkohan näitä on muitakin olla. Jos ei ole, niin missä olet kouluttautunut petettyjen naisten puolustajaksi, vai saako sen lupakirjan postimyynnistä? 

Vierailija
16/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:40"]I rest my case... :-D Ei näitä tolvanoita tarvitse paljoa tönäistä, kun jo päässä kilahtaa. Mistä #7 ja #9 (= ap) päättelivät aiheen? :-DDD oi oi oi oi oi...   [/quote] En todellakaan ole 7 enkä 9 Ehkä he ovat seuranneet tätä TT-keskustelua? Ap Mut kerro sä hei mulle 2,5 ja 10 miten tämä asia suhun liittyy?

[/quote]

Eiköhän epäoikeudenmukaiseen kohteluun puuttumisen pitäisi koskettaa jokaista tämän maan kansalaista? Jos nuo sanat on vaikeasti ymmärrettäviä, löytyvät varmasti sanakirjasta.

Ihan uteliaisuuttani kysyn: mitä muuta väestönosaa vihaat yhtä syvästi? Pakkohan näitä on muitakin olla. Jos ei ole, niin missä olet kouluttautunut petettyjen naisten puolustajaksi, vai saako sen lupakirjan postimyynnistä? 
[/quote]
Ethän sä ole todellinen ethän? Pysy aiheessa, jos sulla on aloitukseen jotain lisättävää. Ja vihaajat vihaa, mä en vihaa ketään. Jotkut kyllä ärsyttävät suunnattomasti, niinkuin esim. sinä ja kaltaisesi vainoharhaiset anonyymit!

Vierailija
17/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:47"] [quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:40"]I rest my case... :-D Ei näitä tolvanoita tarvitse paljoa tönäistä, kun jo päässä kilahtaa. Mistä #7 ja #9 (= ap) päättelivät aiheen? :-DDD oi oi oi oi oi...   [/quote] En todellakaan ole 7 enkä 9 Ehkä he ovat seuranneet tätä TT-keskustelua? Ap Mut kerro sä hei mulle 2,5 ja 10 miten tämä asia suhun liittyy? [/quote] Eiköhän epäoikeudenmukaiseen kohteluun puuttumisen pitäisi koskettaa jokaista tämän maan kansalaista? Jos nuo sanat on vaikeasti ymmärrettäviä, löytyvät varmasti sanakirjasta. Ihan uteliaisuuttani kysyn: mitä muuta väestönosaa vihaat yhtä syvästi? Pakkohan näitä on muitakin olla. Jos ei ole, niin missä olet kouluttautunut petettyjen naisten puolustajaksi, vai saako sen lupakirjan postimyynnistä?  [/quote] Ethän sä ole todellinen ethän? Pysy aiheessa, jos sulla on aloitukseen jotain lisättävää. Ja vihaajat vihaa, mä en vihaa ketään. Jotkut kyllä ärsyttävät suunnattomasti, niinkuin esim. sinä ja kaltaisesi vainoharhaiset anonyymit!

[/quote]

Hupsista. Vainoharhainen anonyymi? Tuo ehkä kannattaa osoittaa noille, jotka väittävät joka toisen tällä palstalla mihin tahansa ketjuun vastatun viestin olevan henkilöltä TT. :D Sori, akku loppuu, olis niin ihana jatkaa tätä turisemista sun kanssa, mutta en viitsi vaivautua hakemaan laturia tähän hätään. Hitusen kuitenkin harmittaa, sillä se sun seuraava viesti olisi taas sitä taattua kilahduskamaa, kun poksahdat siellä ruudun takana ja suollat sen normaalisti peräpäästäsi tursuvan tavaran näppiksen avustuksella mukavien palstailijoiden luettavaksi. 

Kiitos päivän nauruista, näen sut sieluni silmin siellä kihisemässä raivosta, kun taaskaan ei osunut eikä uponnut. Päivänjatkoja!

P.S. TT= totta turiset / tyydyttävästi todettu / tosi tujua / tiedän tiedän / tule tänne / tsirp tsirp / tirsk tirsk. Voit kokeilla kirjoittaa seuraavan viestisi jossakin editorissa, missä on Find+Replace. Korvaa sitten jokainen TT-kirjainpari haluamallasi noista edellä mainituista vaihtoehdoista. Hymyä pyllyyn!

Vierailija
18/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:47"] [quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:40"]I rest my case... :-D Ei näitä tolvanoita tarvitse paljoa tönäistä, kun jo päässä kilahtaa. Mistä #7 ja #9 (= ap) päättelivät aiheen? :-DDD oi oi oi oi oi...   [/quote] En todellakaan ole 7 enkä 9 Ehkä he ovat seuranneet tätä TT-keskustelua? Ap Mut kerro sä hei mulle 2,5 ja 10 miten tämä asia suhun liittyy? [/quote] Eiköhän epäoikeudenmukaiseen kohteluun puuttumisen pitäisi koskettaa jokaista tämän maan kansalaista? Jos nuo sanat on vaikeasti ymmärrettäviä, löytyvät varmasti sanakirjasta. Ihan uteliaisuuttani kysyn: mitä muuta väestönosaa vihaat yhtä syvästi? Pakkohan näitä on muitakin olla. Jos ei ole, niin missä olet kouluttautunut petettyjen naisten puolustajaksi, vai saako sen lupakirjan postimyynnistä?  [/quote] Ethän sä ole todellinen ethän? Pysy aiheessa, jos sulla on aloitukseen jotain lisättävää. Ja vihaajat vihaa, mä en vihaa ketään. Jotkut kyllä ärsyttävät suunnattomasti, niinkuin esim. sinä ja kaltaisesi vainoharhaiset anonyymit!

[/quote]

Hupsista. Vainoharhainen anonyymi? Tuo ehkä kannattaa osoittaa noille, jotka väittävät joka toisen tällä palstalla mihin tahansa ketjuun vastatun viestin olevan henkilöltä TT. :D Sori, akku loppuu, olis niin ihana jatkaa tätä turisemista sun kanssa, mutta en viitsi vaivautua hakemaan laturia tähän hätään. Hitusen kuitenkin harmittaa, sillä se sun seuraava viesti olisi taas sitä taattua kilahduskamaa, kun poksahdat siellä ruudun takana ja suollat sen normaalisti peräpäästäsi tursuvan tavaran näppiksen avustuksella mukavien palstailijoiden luettavaksi. 

Kiitos päivän nauruista, näen sut sieluni silmin siellä kihisemässä raivosta, kun taaskaan ei osunut eikä uponnut. Päivänjatkoja!

P.S. TT= totta turiset / tyydyttävästi todettu / tosi tujua / tiedän tiedän / tule tänne / tsirp tsirp / tirsk tirsk. Voit kokeilla kirjoittaa seuraavan viestisi jossakin editorissa, missä on Find+Replace. Korvaa sitten jokainen TT-kirjainpari haluamallasi noista edellä mainituista vaihtoehdoista. Hymyä pyllyyn!

[/quote]
Sulla ei ole kyllä kaikki himassa. Olet TT tai whoever. Alkoi sen verran kiinnostamaan kyseinen tapaus, että oli pakko googlata. Ja löysin aiheesta myös eilen lukitun ketjun.
Ja kas, tämä kanssa 'väittelijäni' todellakin on juuri kirjaesimerkki aloituksessa puhumastani someidolista. Narsistinen, muka nokkela, "minä voin haukkua kaikki, mutta minua ei v***u hauku kukaan"-tyyppi, empatiakyvytön, jankuttava, itseään täynnä oleva tyhjäpää, jolla on erittäin harhaiset kuvitelmat omasta kaikkivoipaisuudestaan. Voisin tässä kohtaa melkeinpä lyödä vetoa, että tässä ketjussa esiintyvä henkilö on juurikin tämä kyseinen herra tai sen puolustelija(niinkuin hän itseään tykkää kutsuttavan). Mut kiitos keskustelusta, tämä jo melkein pystyyn kuollut avaukseni sai upeilla kommenteillasi arvoisensa lopetuksen. En mä kihise mä hihitän, sulle ja sun typeryydellesi.
Ihan sen takia, kun on okei olla urpo..

Vierailija
19/37 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan TT oikeasti palstan mode kun päivystää täällä jatkuvasti ja ketjut senkuin poistuu.

Vierailija
20/37 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noi bloggaajat tai someidolit ole sen kummoisempia pikkujulkkiksia, kun nää seiskan silikoniblondit. 15 minutes of fame.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän