Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko johonkin ihmiseen ihastua niin voimakkaasti, ettei unohda tätä koskaan?

Vierailija
21.11.2021 |

Ihastuin yhteen ihmiseen vuosia sitten, enkä ole edes nähnyt häntä yli kahteen vuoteen enää. Edelleen ikävöin ja kaipaan häntä päivittäin. Hänessä oli miellyttävää aivan kaikki: tapa ajatella, huumori, vartalo ja kasvot, hiukset, hymy, nauru, tuoksu, tyyli, tapa liikkua, ääni jne. Kyseessä on itseäni hitusen vanhempi ihminen, jonka tapasin tavallaan väärässä asiayhteydessä, mutta olen aika vakuuttunut, että hän on elämäni rakkaus.

Olisin valmis menemään hänen kanssaan naimisiin vaikka ihan heti, vaikken edes kunnolla tunne häntä. Yritykseni unohtaa hänet ovat epäonnistuneet. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja mikä auttoi jaksamaan sen loputtoman ikävöinnin kanssa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap:n pitäisi ottaa yhteyttä tuohon ihastukseensa.

Vierailija
2/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään puolesta ei voi sanoa, sen näkee ajan kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan jo ensimmäisen ihastukseni. Ihastuin häneen kahdeksanvuotiaana. Joten miksi ei ihastuksia muistaisi? Muistaahan sitä muutkin elämänsä ihmiset.

Vierailija
4/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muistan ikuisesti kaikki ihmiset joihin olen ollut ihastunut, lapsesta saakka. Vaikka olen pystynyt aina jatkamaan elämääni kun en ole saanut vastakaikua ihastukseltani.

Vierailija
5/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kokemus. Jalat alta ihastuminen. Tunne oli molemminpuolinen, mutta toisella sitoumuksia tahollaan.  Luulin, että aika auttaisi tähän ihastukseen, mutta ei. En unohda häntä ikinä, kukaan ei ole koskaan tuntunut niin oikealta. Kenenkään kosketus eikä läheisyys niin ihanalta.  Tapahtuneesta muutama vuosi. Silti häntä vain ajattelen päivittäin ja kaipaan.

Vierailija
6/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, itsekin luulin etteen ikinä toivu ihastuksesta mutta kappas vaan, kyllä se ohi meni ja olen huomannut että saattaa mennä viikkoja etten edes ajattele koko tyyppiä.

Vierailija
7/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut tilanteeni siten, että ainoa keino selvitä, on tehdä surutyötä. Eli tavallaan suren häntä kuin edesmennyttä, sillä en enää koskaan tule kohtaamaan häntä missään. Tiemme ristesivät lyhyesti ja sitten jälleen erkanivat uudelleen.

Mutta ei surutyökään ole auttanut, sillä kaipaan häntä useita kertoja päivässä, päivästä ja vuodesta toiseen. Ehkä uuden rakkauden löytäminen auttaisi, mutta en kykene tuntemaan samalla tavalla ketään muuta kohtaan. Minulle muisto hänestä on jonkinlainen lämpö ja valo sisälläni. Ei sellaisesta haluaisi päästää kokonaan irti.

T. Ap

Vierailija
8/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ap et ota häneen yhteyttä ja kysy tapaamista? Mistä tuedät ettei hän ajattele samoin?

Vierailija
9/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut tilanteeni siten, että ainoa keino selvitä, on tehdä surutyötä. Eli tavallaan suren häntä kuin edesmennyttä, sillä en enää koskaan tule kohtaamaan häntä missään. Tiemme ristesivät lyhyesti ja sitten jälleen erkanivat uudelleen.

Mutta ei surutyökään ole auttanut, sillä kaipaan häntä useita kertoja päivässä, päivästä ja vuodesta toiseen. Ehkä uuden rakkauden löytäminen auttaisi, mutta en kykene tuntemaan samalla tavalla ketään muuta kohtaan. Minulle muisto hänestä on jonkinlainen lämpö ja valo sisälläni. Ei sellaisesta haluaisi päästää kokonaan irti.

T. Ap

Olet jumiutunut fantasiaasi, et häneen itseensä. Sinun pitää lopettaa fantasioiminen tietoisella päätöksellä. Jos ei heti onnistu kokonasn, niin vähitellen.

Vierailija
10/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Olet jumiutunut fantasiaasi, et häneen itseensä. Sinun pitää lopettaa fantasioiminen tietoisella päätöksellä. Jos ei heti onnistu kokonasn, niin vähitellen.

Kyllä, tosin hän on fyysisenä olentona ja oikeana ihmisenä erittäin puoleensavetävä, kiinnostava ja inspiroiva. Silmäni lepäsivät hänessä, tulin aina onnelliseksi hänestä. Hänen sanansa olivat niin kauniita kaikilla tavoin. Hän vain vetosi minuun aivan täysillä, juuri omana itsenään. Toki sitten se loppuosa onkin omaa haaveiluani varmastikin.

T. Ap

Vierailija
11/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näit hänet vain ohimennen, oletko varma, ettei sano muutamia kauniita sanoja tottuneesti monelle? Voi silti olla unelmiesi tyyppi, ei siinä mitään. Usein vaan lähtemättömän vaikutuksen "erityisen kauniilla" sanoilla tai äänellä sanoneet ovat hioneet omaa tyyliään.

Vierailija
12/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Mä muutin jopa 300 km päähän unohtaakseni tämän ihmisen. Ei auttanut. Ei olla nähty viiteen vuoteen ja yhä ikävöin.

Vierailija
13/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kollega kertoi italialaisen naisen ihastuneet häneen. Yli viisi vuotta on tullut tekstari joka päivä vaikka kaveri ei ole vastannut niihin.

Vierailija
14/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Mä muutin jopa 300 km päähän unohtaakseni tämän ihmisen. Ei auttanut. Ei olla nähty viiteen vuoteen ja yhä ikävöin.

Ihan vain rauhoittaaksesi mieltäsi kannattaisi ehkä jollain lailla tuoda julki halusi päästä kosketuksiin hänen kanssaan. Lopputulemana saattaa kuitenkin olla, että lopuksi päästät irti vapaaehtoisesti. Ennustan jopa, että niin käy.

Vierailija
15/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Vaikka se on hullua. Olen seurustellutkin tässä välissä. Silti ajattelen ja kaipaan tätä miestä. Tilanne on mikä on. En aio ottaa yhteyttä.

Vierailija
16/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Terveisiä Eevalle.

Vierailija
17/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näit hänet vain ohimennen, oletko varma, ettei sano muutamia kauniita sanoja tottuneesti monelle? Voi silti olla unelmiesi tyyppi, ei siinä mitään. Usein vaan lähtemättömän vaikutuksen "erityisen kauniilla" sanoilla tai äänellä sanoneet ovat hioneet omaa tyyliään.

Siis olen useamman kerran nähnyt silloin vuosia sitten. Tuo on totta, että todennäköisesti hän on yhtä vastustamattoman ihana muitakin ihmisiä kohtaan, mutta minuun se vain iski kuin miljoona volttia.

T. Ap

Vierailija
18/32 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olen useamman kerran nähnyt silloin vuosia sitten. Tuo on totta, että todennäköisesti hän on yhtä vastustamattoman ihana muitakin ihmisiä kohtaan, mutta minuun se vain iski kuin miljoona volttia.

T. Ap

Ei kun sorry, ampeeria siis. Ei jännite tee ihmiselle mitään, vaan se virta. Ihme, että oon hengissä sellaisesta sähköiskusta. 🥰

T. Ap

Vierailija
19/32 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Itsellä mennyt jo melkein 20 vuotta, eikä vaan unohdu.

Vierailija
20/32 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, Terapeuttihullu on tänään kovin aktiivinen.

Ja ei.

Ei se terapeuttisi edelleenkään tunne minkäänlaista vastarakkautta. Todennäköisesti häneen "ihastuu" joka toinen potilas.

(Siitä nyt puhumattakaan, että hän on iäkkäämpi, vakaasti naimisissa oleva heteroseksuaali rouvashenkilö.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi