Onko tämä mun mielestä vaan sairasta
Miehelläni oli videoita exästä jotka pyysin poistamaan, mitään ei tapahtunut, pyysin toistamisenn että siirtäisi vaikka tietokoneelta pois johonkin muualle että en näe niitä siinä ruudulla, lupasi poistaa, mutta mitään ei tapahtunut. Kolmannella kerralla sanoin paljon vihaisemmin ja hän sanoi poistavansa ne jälleen. Sen jälkeen hetki meni ja aloimme harrastaa sänkypuuhia, kunnes sen katkaisi lause "ne mun exän filmit on vielä tietokoneen roskakorissa, halautko kattoo".. Arvatenkin homma tyssähti tähän.
Mieheni on hyvin mustasukkainen, mutta ihmettelen että miksi minua kohtaan. Itse hän haluaisi panna pyöreämpää ihmistä ja on ehdottanut myös kolmin olemista (MITÄ EI TULE KOSKAAN TAPAHTUMAAN).
Aina illanvietoissa yöt päättyvät riitaan, yleensä sen takia etten jaksa mustasukkaisuutta. Kukaan ei saa tulla juttelemaan kanssani ja nyt tarkoitan ystäviä ja tuttuja, ketä olen tuntenut jo kauan ennen miestäni.
Minulle ei tule kovinkaan rakastettu olo noista lauseista, mitkä aikasemmin jo mainitsin.
Tällä hetkellä nuku öitäni kotona vaan sukulaisen luona, kotiin jos menen toinen alkaa ahdistamaan. Pyytelee anteeksi ja sanoo että ne on vain sanoja, ettei ole tehnyt mitään..
Kommentit (32)
No, en tiedä, onko sairasta, mutta itse en voisi elää tuollaisen kanssa. Vai kauanko olette olleet yhdessä?
Oletteko naimisissa? Jos ette, niin sanoisin miehelle, että ottaa sellaisen, jota kolmen kimppa kiinnostaa. En minäkään haluaisi, että miehelläni olisi jotain omatekoisia seksivideoita entisestään.
Vaikuttaa huonolta. Sallii itselleen erivapauksia ja kyttää ja rääkkää sua.
Seurusteluaika on ollut siis lyhyt. Kaikki oli hyvin ennen kuin muutettiin saman katon alle.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 08:13"]
Seurusteluaika on ollut siis lyhyt. Kaikki oli hyvin ennen kuin muutettiin saman katon alle.
[/quote]
Nyt sitten muutto erilleen.
Noita lauseita on vielä muutama lisää missä mies kesken sänkypuuhien mainitsee exän alaosan miettien miltä se nykypäivänä tuntuisi.. :D ja taas homma tyssähti
Epäilee sinua siitä, mitä itse tekee tai haluaisi tehdä? Eli joko käy vieraissa tai ainakin haaveilee siitä ja siksi kyttää sinua.
Miksi annat kohdella itseäsi noin? Ne filmit koneella ei ole lainkaan suurin teidän ongelmista.
Miksi oot tuon miehen kanssa? Ehkä sen pitäis päästä yli exästään ennen uutta suhdetta. Mä lähtisin.
Hän on pyytänyt anteeksi aina noiden letkautusten jälkeen, mutta itse en niitä pysty unohtamaan.. "Anteeksi voi antaa, muttei koskaan unohtaa"
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 08:22"]
Hän on pyytänyt anteeksi aina noiden letkautusten jälkeen, mutta itse en niitä pysty unohtamaan.. "Anteeksi voi antaa, muttei koskaan unohtaa"
[/quote]
Joojoo... Ja homma on ihan sallittua, kunensin mätkäistään ja vähän heitellään hiuksista ja sitten pyydetään anteeksi... Sama asia, kuin henkinen väkivalta. Homma on ok, kunhan vain pyytää aina anteeksi, eiks jeh?
Sanatkin ovat tekoja.
Ihmettelen miksi jaksat tuollaista miestä. Mitä kummaa voit saada tuosta suhteesta, että sitä kannattaa jatkaa?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 08:17"]
Noita lauseita on vielä muutama lisää missä mies kesken sänkypuuhien mainitsee exän alaosan miettien miltä se nykypäivänä tuntuisi.. :D ja taas homma tyssähti
[/quote]
Ei hän tuollaista vahingossa tee. Haluaa kiusata sinua. Se, ettet lähde osoittaa hänelle, että olet sellainen jota voi kohdella noin huonosti. Ei se meno tuosta parane. Kuka nyt tossukkaa kunnioittaisi.
Puoli vuotta on niin lyhyt aika että ei huonossa suhteessa kannata olla. Kaikki tuo tuosta pahenee lisää vaan.
Mua ei niin haittaisi ne eksän videot (vaikka vois kuvitella, että eksää kyllä haittaisi) vaan tuo muu kuvio, joka kyll vaikuttaa aika sairaalta. Molemmin puolin - et säkään (enää) ihan kunnossa ole. Tuollaisesta suteesta ehkä kannattaidi pyristellä eroon - mutta katso nyt, ettei sill jää SINUSTA mitään videoita!
Vaikuttaa siltä, että mies on koulimassa sinusta alistujaa, joka sietää ihan mitä tahansa kohtelua ja pysyy hänen mustasukkaisuutensa kontrolloimana. Tuo kolmen kimppa on silkkaa pervoilua. Mieti, onko tuo mies tosiaan sellainen jonka haluaisit lastesi isäksi ja jonka kanssa haluat jakaa elämäsi.
Anteeksipyyntönsä eivät ole oikeita anteeksipyyntöjä, vaan keino kontrolloida sinua. Hän käyttää niitä myös aiheuttaakseen sinulle syyllisyydentuntoa. Olet paha, jollet anna anteeksi. Surkeaa, jollet voi mennä kotiinkaan. Eiköhän se jo kerro sinulle, että jotain on pahasti vialla. Ainakin sen voi eksästään sanoa, että on sinua onnellisempi, kun ei enää ole miehesi kanssa.
Voitkin sanoa miehellesi, että olet verrannut itseäsi eksäänsä ja haluat päästä samaan asemaan. Pakkaat sen jälkeen laukkusi. Pyydä kavereita auttamaan muutossa, niin mies ei voi tehdä mitään.
Jätä nyt herran tähden äkkiä tuollainen mies! Jos ystäväsi kertoisi sinulle olevansa tuollaisessa suhteessa jota juuri kuvailit minkä neuvon antaisit hänelle?
Ei ole sairasta. Mikset tekisi omaa videota miehen kanssa, jolla voisit pyytää korvaamaan eksän videon? Kuulostaa siltä, että yrität tehdä asiasta numeroa. Anna miehellesi aikaa päästä yli eksästään. Kyllä se siitä, kun olet täysin ottanut hänen paikkansa alkaa miehesi käyttäytyä toisin. Nyt pitää vain antaa ajan kulua ja koeta olla joustava.
Muutama kirjoitusvirhekkin näytti tuohon tulevan..