Onko teidän koululaiset näin huolettomia?
Meillä poika 2.luokkalainen ei tiedä mihin vaatteitaan jättää, taas on takki hukassa. Kengät jää yöksi ulos vesisateeseen ja muita vaatteita myös. Aina pitäisi olla perään katsomassa, mutta kun ei itsekään voi kaikkea muistaa, kun yöt nukun huonosti vauvan ja selkäkivun takia :(
Kommentit (6)
ärsyttää, mutta toisalta olen itse samanlainen tavaroiden unohtelija ja väärään paikkan jättäjä, joten ei ole omena kauas puusta pudonnut :)
Meidän ekaluokkalainen kanssa jättelee vaatteitaan ja kenkiään mihin sattuuu ja joka ikinen ilta on sama show, kun etsitään kenkiä ja takkia ja lippistä. Eikä poika tietenkään koskaan muista mihin on kamansa jättäny. Rasittavaa ja raivostuttavaa!
sama meillä ja meillä kolme koululaista joiden tavarat ja vaatteet jää minne sattuu ja vaikka joka päivä sanon asiasta monta kertaa aina aamulla joku on jollain hukassa!! välillä ottaa hermoon !!
Olen miettinyt, että miten tuo selviäisi yksin kouluun jos en olisi kotona.
ap
sen peräänkatsomisen kokonaan.
Kunhan ovat vaatteet aina märkiä ja muut tavarat tiessään, niistä oppii pitämään huolta. Jos äiti kuitenkin aina tulee perässä ja kertoo miten tehdä, lapsi ei itsenäisty.
Poika on ekaluokkalainen. Olen miettinyt myös et olenko ollut liian huolehtiva vanhempi ja lapsen ei ole tarvinnut itsenäistyä muistamisessa. Mutta koska isä on samanlainen vielä aikuisenakin, on pakko myöntää et uskon tuon olevan myös perinnöllistä. Siis lapset ovat eri luonteisia. Toiset järjestelmällisiä ja toiset taivaanrannan maalareita....