Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät ja halvat ruokavinkit

Vierailija
11.02.2015 |

13 eurolla kolme päivää syöneen opiskelijan innoittamana voitaisiin laittaa tähän vinkkejä edullisista ruoista ja ruoka-aineista. Reseptejä mukaan!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:17"]

Jauheliha on suhteettoman kallista kun vertaa vaikkapa soijarouheeseen, jolla nyt oikein maustamalla saa jotakuinkin vastaavan korvikkeen aikaiseksi. Ei kyllä olisi tullut kuuloonkaan, että olisi opiskeluaikoina ollut varaa jauhelihaan. 

Huvittaa myös, kun kauhistellaan, että opiskelijat ovat niin vähävaraisia, että pitää syödä tonnikalaa ja nuudeleita. Tonnikala maksaa noin 1,5 euroa pikkuinen purkki, ei se ole mitään halparuokaa. Nuudelipussi on noin 50 senttiä. Ei 2 euron annoshinta ole mikään kovin pieni, lähinnä nuudelit tonnikalalla kertoo, että niitä nauttiva ei pahemmin jaksa nähdä vaivaa ateriansa eteen. Yhden nuudeliannospussin hinnalla saa 800g makaronia, sitä vaan joutuu keittämään 5 minuttia pidempään ja maustamaan itse, kaikki ei jaksa. 

[/quote]

Minä syön 80-90 sentin tonnikalaa, sitä saa ihan tavallisesta kaupasta. Mulla oli varaa opiskelijana jauhelihaan, kun 2 eurolla saa paketin. Toki olisin voinut sitä soijaakin syödä, mutten pidä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän