Miltä teidän parisuhde näyttää ulkopuolisten silmin ja mitä se on oikeasti?
Omassa parisuhteessani näyttää siltä että minä vien ja määrään kaapin paikan, oikeasti se on niin että mies on se joka johtaa.
Yhdessä tietty keskustellaan ja tehdään päätöksiä, mutta minä kuuntelen kyllä aika tarkkaan miehen ajatuksia ja mietteitä
Kommentit (16)
Mitä sillä on väliä, mitä joku ulkopuolinen luulee?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä, mitä joku ulkopuolinen luulee?
Ei sillä olekkaan mitään väliä. Lähinnä se on mielenkiintoista. Ainakin minusta.
Ap
Ei ole kulisseja kuten narskuilla on.
Mistä voi tietää, miltä oma parisuhde näyttää ulkopuolisen silmin?
Näyttää varmaan sopuisalta ja siltä, että ollaan tyytyväisiä ja suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta mutta ei toitoteta kaikille muille. Todellisuudessa kinastellaan ja mökötetään milloin mistäkin ja mies ei halua suunnitella tulevaisuutta ja se aiheuttaa mulle todella masentavan olon. Vain läheisimmät ystävät tietää, ja mies, mutta ei välitä. Mutta eiköhän tämä suhde ole lopussa pian, ulkopuoliset pääsee kyllä yllättymään!
Uskoisin, että näytämme onnellisilta niin kuin olemmekin. Vielä 20 vuoden jälkeen.
En ole kertaakaan ajatellut tällaista asiaa. En tiedä miten ulkopuolisilla olisi edes mitään käsitystä mistään. Kanssamme tekemisissä olevilla on varmasti ihan realistinen käsitys suhteestamme, olemme ihan omia itsejämme myös muiden aikana emmekä salaa tai teeskentele tai esitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siitä miten he puhuvat teille ja suhtautuvat teihin. Meidän tapauksessa ihmiset tulevat yleensä puhumaan minulle/ laittavat minulle viestiä ja kysyvät minulta asioita jotka koskevat meitä molempia. Mitä he eivät tiedä eikä näe on se että minä menen puhumaan minun miehelleni siitä asiasta ja hän sitten vastaa siihen kysymykseen, jonka minä sitten välitän kysyjälle.
Ap
En usko, että muut ihmiset suovat ajatustakaan meidän parisuhteellemme. Jos joku jotain ajattelee, niin todennäköisesti, että kylläpä mieheni on avulias ja huolehtivainen, ja niin hän onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä miten he puhuvat teille ja suhtautuvat teihin. Meidän tapauksessa ihmiset tulevat yleensä puhumaan minulle/ laittavat minulle viestiä ja kysyvät minulta asioita jotka koskevat meitä molempia. Mitä he eivät tiedä eikä näe on se että minä menen puhumaan minun miehelleni siitä asiasta ja hän sitten vastaa siihen kysymykseen, jonka minä sitten välitän kysyjälle.
Ap
Minkä ihmeen takia haluat asettua tuollaiseen välikäteen?
Vierailija kirjoitti:
En ole kertaakaan ajatellut tällaista asiaa. En tiedä miten ulkopuolisilla olisi edes mitään käsitystä mistään. Kanssamme tekemisissä olevilla on varmasti ihan realistinen käsitys suhteestamme, olemme ihan omia itsejämme myös muiden aikana emmekä salaa tai teeskentele tai esitä mitään.
Mekin olemme täysin omia itsejämme, mutta silti ihmiset tekevät vääriä tulkintoja ja ne ovat minusta mielenkiintoisia. Lähipiiri toki tuntee ja tietää, mutta vähän etäisemmät tutut ja uudet tuttavuudet suhtautuvat meihin järjestäen tietyillä tavoilla joista huomaa heidän ajattelevan että minä määrään kaapinpaikan tai johdan joillaintapaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minkä ihmeen takia haluat asettua tuollaiseen välikäteen?
Kuka sanoi että haluan olla välikäsi?
Ap
Meistä ollaan kiinnostuneita ja kaikki odottavat milloin eroamme (pieni kylä, suhteen alku melko raju). Julkisesti liikkuessamme saamme paljon katseita ja olemme asiallisia, emme pidä kädestä tms. Kahdestaan meillä on aika ihanaa, pussaillaan ja rakastellaan paljon.
Muut ajattelevat että meillä menee hyvin, olemme sopuisia ja rakastamme toisiamme, viihdymme yhdessä, ja sovimmee toisillemme kuin nenä päähän. Möllöttelemme kahdestaan kotona ja mökillä, ja se on parasta tekemistä molempien mielestä.
Totuus: näinhän se on :D
Vierailija kirjoitti:
Muut ajattelevat että meillä menee hyvin, olemme sopuisia ja rakastamme toisiamme, viihdymme yhdessä, ja sovimmee toisillemme kuin nenä päähän. Möllöttelemme kahdestaan kotona ja mökillä, ja se on parasta tekemistä molempien mielestä.
Totuus: näinhän se on :D
Ihana ^^
Eikö keillään muilla ole tullut väärinymmärryksiä?