Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hätäkeskuspäivystäjät saavat aika ajoin mitä kummallisempia puheluita.

Vierailija
11.02.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1423588021444.html

Oletko sinä soittanut hätänumeroon? Minä olen kerran soittanut, rattijuoposta. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän tuossa soittaa! Ihan selvinpäin ajaa ykssuuntasta väärään suuntaan samalla kolhien parkissa oleviin autoihin

Vierailija
2/9 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut muutaman kerran. Pari kertaa tarvittu poliisia ja kerran ambulanssia, eli ihan aiheellisia soittoja.

Kyseenalaistan kyllä tuon kohdan, jossa on soitettu fairyn takia hätäkeskukseen. Jos lapsen elimistöön on mennyt myrkkyä, eikä myrkytyskeskuksen numeroa ole missään, niin eikö silloin ole kyseessä hätätilanne aka 112? Vai eikö fairy ole elimistölle vaarallista, jos sitä joutuu kehon sisälle runsaat määrät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut jonkun kerran ambulanssin. 

Vierailija
4/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottavasta oravasta soitti varmaan av-mamma, koska muistutti niin paljon naapurin tuijottavaa koiraa (vahingon uhka)

Vierailija
5/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut kahdesti. Kerran soitin ambulanssin äidilleni ja kerran tulipalon takia. Kumpikaan ei ollut mikään vakava tapaus.

Vierailija
6/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein

Vierailija
7/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kerran tilasin ambulanssin kun ex-ukko riehui kännissä ja mm. viilteli itseään. Toisen kerran soitin mahdollisesta rattijuoposta, kävi ilmi että ihmisellä oli jokin neurologinen sairaus joka aiheutti horjuvaa kävelyä ym. Totesi vaan, että eipä ole ensimmäinen kerta kun häntä tullaan puhalluttamaan.

Vierailija
8/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jokin aika sitten facebookiin ei tilapäisesti päässyt. Joku oli sen vuoksi soittanut hätänumeroon. 

tk-työntekijä

Vierailija
9/9 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran 14-vuotiaana. Ei ollut varsinainen hätä, pyysin heti kättelyssä anteeksi etten löytänyt poliisin numeroa suoraan ja kysyin neuvoa. Olin silminnäkijä erikoisessa autokolarissa, jossa eräs ulkomaalainen autoilija ajoi väärään suuntaa yksisuuntaista katua ja naarmutti parkissa olevia autoja pahasti. Oli kiva häketäti, neuvoi mitä kannatti tehdä :) sain autojen omistajilta lahjakortin kiitokseksi ja kävin poliisiasemalla kuulusteluissa todistajana.

Nyt jos ajattelee, niin eipä olisi tarvinut soittaa häkeen, mutta jotenkin se tilanne oli absurdi ettei osannut nuorena toimia rationaalisesti.