Aiheet joita mielestäsi pakotetaan AV:lla
- "feminismi on pahinta ikinä ja femakot haluavat kaikki miehet keskitysleireille" Tähän kuuluu myös toinen lempparini: miesten ei anneta olla miehiä enää
- "kaikki maahanmuuttajat ovat murhaajia jotka odottavat sinua pusikossa"
- "kaikki maahanmuuttajat omaavat nuhteettoman taustan eikä heitää voi olla liikaa"
- "Mikä on kaikista White trash XYZ" (yrittääkö tämä tyyppi tehdä white trashista trendisanan tai jotain?)
- se yksi tiettyä blogia hirveästi päivittelevä. Tiedetään aivan hyvin että mainostat blogiasi ja esität puhuvasi paskaa :D
Huomaahan muutkin käyttäjät minun lisäksi että näitä tiettyjä aiheita tuntuu olevan aina uudestaan ja uudestaan, ikään kuin pelkästään provo-tarkoitukseen? Harmi että AV:lla ei ole jokaisella käyttäjällä tunnus joka koostuu satunnaisista kirjaimista ja numeroista. Voisimme nähdä onko juuri se tietty henkilö luomassa illuusiota siitä että aihe X on paljon isompi kuin oikeasti on.
Kommentit (22)
Työttömät tekemässä ilmaiseksi jne. Eikö massapostAaaminen ole muuten kielletty?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:55"]
Huorauksen ylistämistä olen ihmetellyt täällä. Aina kun joku vaikkapa kysyy että mistä sais revittyä rahaa niin suurin osa ehdotuksista on 'myy persettä' tms. Ja vähän väliä on joku 'kysy multa olen myynyt itseäni, se oli tosi ihanaa'-avaus.
Sen lisäksi kun pari lassukkaa muistaa jankata kuinka naisten pitäisi 'antaa' kaikille miespuolisille vastaantulijoille niin tulee vaan mieleen että onko kenties lassukoilla jokin agenda saada kaikki naiset maksullisiksi...
[/quote]
Mutta mikä vika siinä sitten oikeastaan on? Voisitko toimia esim. hierojana tai gynegologina?
Itse taas en ymmärrä "huoraajien" kauhistelijoita...
[/quote]Et voi verrata käsillään työtä tekevää ihmistä itsensä myymiseen. Rahasta ruumistaan myyvä antaa vieraan ihmisen työntyä sisäänsä joka on normaali ihmiselle vieras ajatus. Itse en haluaisi päästää edes tuttuja ihmisiä työntymään sisälleni saatika ventovieraa. Sen siaan voisin kyllä koskettaa toista ihmistä kädellä esin. Kipeisiin hartialihalsiin joita hoitaisin. Tai hammaslääkärinä voin koskettaa toisen ihmisen hampaita käsellä, mutta en voisi antaa joka ihmisen työntyä kehoni sisälle. Kaikkihan me myydään työtämme jota teemme esim.käsillämme, mutta emme myy kehoamme. Sekoaisin luultavasti henkisesti jos vieraat ihmiset käyttäisivät kroppaani miten haluaisivat. Työn tekeminen ei ole huoraamista. Joka näin väittää ei käy ihan täysillä.