Aiheet joita mielestäsi pakotetaan AV:lla
- "feminismi on pahinta ikinä ja femakot haluavat kaikki miehet keskitysleireille" Tähän kuuluu myös toinen lempparini: miesten ei anneta olla miehiä enää
- "kaikki maahanmuuttajat ovat murhaajia jotka odottavat sinua pusikossa"
- "kaikki maahanmuuttajat omaavat nuhteettoman taustan eikä heitää voi olla liikaa"
- "Mikä on kaikista White trash XYZ" (yrittääkö tämä tyyppi tehdä white trashista trendisanan tai jotain?)
- se yksi tiettyä blogia hirveästi päivittelevä. Tiedetään aivan hyvin että mainostat blogiasi ja esität puhuvasi paskaa :D
Huomaahan muutkin käyttäjät minun lisäksi että näitä tiettyjä aiheita tuntuu olevan aina uudestaan ja uudestaan, ikään kuin pelkästään provo-tarkoitukseen? Harmi että AV:lla ei ole jokaisella käyttäjällä tunnus joka koostuu satunnaisista kirjaimista ja numeroista. Voisimme nähdä onko juuri se tietty henkilö luomassa illuusiota siitä että aihe X on paljon isompi kuin oikeasti on.
Kommentit (22)
En mä ymmärtänyt, mitä tarkoittaa "pakotetaan av:lla". Siis mitä?
Noihan on ihan perinteisiä, aiemmin vaan puhuttiin lassukka-aloituksista feminismi-aloitusten sijaan sekä palstapersun aloituksista.:)
Ja tosiaan, wt-aloitukset..samat jutut täällä pyörii vuodesta toiseen.
Ehkä tuohon voi vielä lisätä sen, että helsinkiläiset (eiku stadilaiset) ovat koppavia ja kylmiä kun taas maalaiset ovat aitoja ja ties mitä positiivista.:-)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:12"]
En mä ymmärtänyt, mitä tarkoittaa "pakotetaan av:lla". Siis mitä?
[/quote]
Musta ketjun aloittaja ei osannut ihan muotoilla, mutta ilmeisesti aiheet, jotka kiertävät täällä yhä uudelleen ja uudelleen ja joista osa varmaan on provoja ja näihin aiheisiin liittyy myös äärimielipiteitä. Ja itse tiedän kaikista, mikä "palstamielipide" näistä aiheista on.:-) Eli sellainen keskivertomielipide.
Eli puhut aiheista, joita joku yksittäinen henkilö massapostittaa tänne? Miksei useampi kirjoittaja voisi olla mamuvastainen tai -myönteinen tai muutkin kuin bloggaaja kirjoittaa blogista x?
Huorauksen ylistämistä olen ihmetellyt täällä. Aina kun joku vaikkapa kysyy että mistä sais revittyä rahaa niin suurin osa ehdotuksista on 'myy persettä' tms. Ja vähän väliä on joku 'kysy multa olen myynyt itseäni, se oli tosi ihanaa'-avaus.
Sen lisäksi kun pari lassukkaa muistaa jankata kuinka naisten pitäisi 'antaa' kaikille miespuolisille vastaantulijoille niin tulee vaan mieleen että onko kenties lassukoilla jokin agenda saada kaikki naiset maksullisiksi...
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:55"]
Huorauksen ylistämistä olen ihmetellyt täällä. Aina kun joku vaikkapa kysyy että mistä sais revittyä rahaa niin suurin osa ehdotuksista on 'myy persettä' tms. Ja vähän väliä on joku 'kysy multa olen myynyt itseäni, se oli tosi ihanaa'-avaus.
Sen lisäksi kun pari lassukkaa muistaa jankata kuinka naisten pitäisi 'antaa' kaikille miespuolisille vastaantulijoille niin tulee vaan mieleen että onko kenties lassukoilla jokin agenda saada kaikki naiset maksullisiksi...
[/quote]
Mutta mikä vika siinä sitten oikeastaan on? Voisitko toimia esim. hierojana tai gynegologina?
Itse taas en ymmärrä "huoraajien" kauhistelijoita...
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:00"]
[/quote]
Mutta mikä vika siinä sitten oikeastaan on? Voisitko toimia esim. hierojana tai gynegologina?
[/quote]
Itse en ymmärrä sellaisia jotka lukevat omiaan toisten viesteistä. En kauhistellut itsensä myymistä, miksi olisin koska se ei edes ole tämän ketjun aihe?
Ainakin kaksi asiaa ap:ltä unohtui. Minne jäivät kaikki ylipainoiset läskit (siis BMI yli 18, mikä on av-mammoille normaalipaino) ja kaikki, joilla on jotain rajoitteita ruokailussa tai jossain muissa asioissa (eli ne, joita av-mammat pitävät vain nirsoina ja huomionkipeinä). Jotta tällä palstalla hyväsyttäisiin kunnon ihmiseksi, pitäisi olla sellainen tuppeennyletty kuivan kesän orava, jolla on maha terästä eikä muitakaan poikkeamia av-standardista. Ja taas tulee lunta tupaan eli alapeukkuja että rutisee!
pitkät naiset - lyhyet naiset
pitkät hiukset - lyhyet hiukset
miksi velat sitä ja tätä
auttakaa minua tässä ongelmassa (eikä mikään, mikään esitetty ratkaisu kelpaa)
miksi annatte lastenne sitä ja tätä
turkikset ok vai ei
bloggaajat ovat kauheita
- onko ok kutsua tytön pimppiä etupyllyksi
- lähihoitajien ja muiden ei-akateemisten haukkuminen
- posliini vai puska
- mies on pedofiili jos tykkää pienistä rinnoista
- läskien pilkkaus
AV muuttuu pelottelevaksi kun joku mamuntekee rikoksen
Vihreiden haukkuminen. Täysin älyvapaata hommaa, vihreät ovat niin pieni puolue että kyllä joka ikisen ison virheliikkeen on todellisuudessa tehnyt joku isommista puolueista.
EU:n haukkuminen, jossa ei yleensä huomioida niitä negatiivisia asioita, joista kärsisimme jos olisimme EU:n ulkopuolella. Esim. oma yritykseni olisi ollut konkurssissa jo kauan sitten ilman euroa.
Lassukat, feministit, mamut ja muu yleistäminen.
Aborttivastaisuus.
Bloggaajien haukkuminen.
Onko tänään muuten tullut yhtään Jenni Vartiainen -ketjua?
Ikiskin on tuntunut rauhoittuneen ainakin toistaiseksi...
Taas yksi feministi ketju.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4393258/ketju/feminismi_tasa_arvo_ja_abortti
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 00:50"]
Eli puhut aiheista, joita joku yksittäinen henkilö massapostittaa tänne? Miksei useampi kirjoittaja voisi olla mamuvastainen tai -myönteinen tai muutkin kuin bloggaaja kirjoittaa blogista x?
[/quote]
Voihan niitä ollakin, mutta joinain päivänä AV:lla näkyy monta keskustelua joissa sama epämääräinen aloitus (yleensä massapostaajat eivät jaksa panostaa aloitukseen, koska tekevät niitä useita päivässä) jonka tarkoitus on saada ihmiset ongen koukkuun.
Vaikka olen aika neutraali mamu-jutuissa, niin kyllä huomaan esim. Ylilaudalla ja täällä AV:lla kuinka tietyt persoonat postaavat pelottelu-aloituksia :D pitää takoa kun rauta on kuumaa ja niin edelleen.
Näitä fiiliksiä ei voi todistaa kun en satu olemaan moderaattori, mutta sellainen kutina on että mainostusta eri asioista (blogit) ja aatteista tapahtuu. Eli ne ihmiset käyttävät AV:ta työkaluna eikä "aitoon" keskusteluun (se joka tulee aitoa keskustelua hakemaan täältä on kyllä pettymyksen tiellä, mutta ymmärtänette ajatukseni).
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 01:00"]
[/quote]
[/quote]Voit uskoa,että yksikään normaali koulunkäynyt hieroja ei halua, että sitä verrataan huoraan. Hierojan työ on fyysisesti raskasta ja ruumiillista työtä, ei mitään huorausta. Tavallista työtä ei voi verrata huoraukseen. Jotenkin typerään verrata hierojia huoriin. Tällä logiikalla bussinkuljettaja , keittäjä, poliisi ja kaikki ihmiset on huoria jotka käy töissä. Sossupummit vaan ei ois, koska ne saa rahansa ilman mitään työtä.
nostan