Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan että mies pysyy kiinnostuneena! Viestittelenkö tiheästi

Vierailija
11.02.2015 |

vai harvemmin? Pidänkö itseni hänen mielessään ja "estän" muita kiilaamasta väliin? Vai olenko etäisempi? Kumpi auttaa, ettei mies lipeä muille apajille? Olemme tavanneet joitakin kertoja, pitäneet tiiviisti yhteyttä ja nyt eräiden ristiriitojen myötä mies on alkanut etääntyä. Ei ole niin kiihkeä vaan kaverillisempi mutta viileämpi. Välit ovat kyllä nyt kunnossa eli mitään selviteltävää ei ole. Eli kummin teen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko naisen kiinnostavuuteen vaikuttaa enemmän se viestien sisältö kuin lähetystiheys..

Vierailija
2/31 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:50"]Älä osoita olevasi noin epätoivoivoinen!! Sen kun poika huomaa, niin et näe häntä enää. Jos poika ei ole sinusta kiinnostunut, niin sitten ei ole ja sinä voit lopettaa hänessä roikkumisen ja katsella ympäriltäsi muita vaihtoehtoja. Käyttäydy aikuismaiseen tapaan, ei niin kuin ikäisesi 15 vuotiaat. [/quote] Mikä sitä aikuismaista käytöstä sitten on? Kuinka usein otan yhteyttä itse? Mikä on epätoivoista?

[/quote]Kirjoitit, että mies on alkanut etääntyä ja mitä sinä teet? No pistät todella epätoivoisena viestiä toisen perään ja yrität vaikuttaa, että mies ei lähtisi vain muiden perään. Hohhoijaa, eikö ole olemassa muita miehiä mitä voisit yrittää? Olet kuin se yksi täällä joskus kirjoitteleva erittäin epätoivoinen nuori naisia ahdisteleva mies, joka kirjoittaa kerta toisensa jälkeen mitä kaikkea on kehitellyt jonkun raukan naisuhrinsa varalle. Hän oli vienyt kukkia, lahjuksia ja vaikka mitä, mutta ei toiminut. No ei toimi ei, useimmat ihmiset vain ärsyyntyvät tuollaisesta jahtaamisesta ja pakkomielteisen ahdistavista yhteydenotoista. Anna toisen mennä jos on mennäkseen, et saa hänestä muuta kun vihamiehen itsellesi jos jatkat roikkumista, kun toinen yrittää päästä sinusta irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 50 viestiä päivässä olis hyvä lähettää. Muuten mies luulee ettet ole oikeesti kiinnostunut.

Vierailija
4/31 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä pitää itsekin yhteyttä. Kokeile. Laita kva viesti (ei epätoivoa, ei tapaamispyyntöä), ihan vaan että kivaa tiistai-iltaa sulle, minä täällä pyykinpesussa ja aikaseen unille tms), ja katso muutama päivä mitä tulee takaisin. Vastaa normaalisti, mutta vain vastaa miehen viesteihin. Älä aloita keskustelua, äläkä laita kahta viestiä.
Jos mies pitää yhteyttä, ok, jos ei, voit vetää johtopäätökset.
Voit vielä varmistaa ennenkuin jatkan muuhun suuntaan asian tyyliin: olen huomannut että olet vähän vaisu, mitä tehdään, jatketaanko vai annetaanko olla.

Vierailija
5/31 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä välillä kuvaviesti tisseista niin pysyy varmasti mieli vikkelänä!

Vierailija
6/31 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:47"]Kyllä 50 viestiä päivässä olis hyvä lähettää. Muuten mies luulee ettet ole oikeesti kiinnostunut.
[/quote]

Heh..mä lähetin joskus 100 :)

Vierailija
7/31 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna normaalia enemmmän seksiä ja viesti omaa halua. puhu seksistä asiallisesti.

Vierailija
8/31 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa näitä analysoijia ja epävarmoja tapauksia kuten ap.

Vierailija
9/31 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä: harvemmin on parempi, useammin antaa juuri sen kuvan että yrität väkisin kahlita itseesi. Toisekseen, et pysty estämään ketään kiilaamasta väliin, jos miestä kiilaaja kiinnostaa. Olet vain oma itsesi etkä kehittele mitään outoja kommervenkkejä toisen kiinnittämiseksi itseesi.

Jos toinen halua pysyä, ei häntä tarvitse erikseen pitää. Jos toinen ei halua pysyä, et voi häntä pitää.

Vierailija
10/31 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 08:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:47"]Kyllä 50 viestiä päivässä olis hyvä lähettää. Muuten mies luulee ettet ole oikeesti kiinnostunut. [/quote] Heh..mä lähetin joskus 100 :)

[/quote]

Mies taisi pitää sinua aivan sekoboltsina tapauksena. Toivottavasti tarkoituksesi oli antaa juuri sellainen vaikutelma.

Vierailija
11/31 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 08:28"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 08:09"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:47"]Kyllä 50 viestiä päivässä olis hyvä lähettää. Muuten mies luulee ettet ole oikeesti kiinnostunut. [/quote] Heh..mä lähetin joskus 100 :)

[/quote]

Mies taisi pitää sinua aivan sekoboltsina tapauksena. Toivottavasti tarkoituksesi oli antaa juuri sellainen vaikutelma.
[/quote]

Ai miten niin taisi? Hän vastasi samalla viestimäärällä, en koskaan "pommittanut", vaan vastasin viestiin.

Vierailija
12/31 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin kaksi tälläistä "tapailua" mulla takana. Pyöritin mielessäni juurikin näitä asioita. Ja kiinnostaako miestä vai eikö kiinnosta. No olen oppinut nyt sen että jos miestä kiinnostaa niin kyllä se yhteyttä pitää ja välillä voi toki pitää itsekin. Mutta jos molemmin puolista kiinnostusta on, tuskin tarvii miettiä onko sitä.

jos mies ei pidä yhteyttä niin anna olla, saat ihmisen joka on aidostikin kiinnostunut. Kannata tuhlata aikaa noihin -ei ota selvää- miehiin, kuten itse tyhmänä tein.

Vierailija
13/31 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja teiltä, joita miehet jahtaavat :)

Vierailija
14/31 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehet kertokaa!

Vierailija
15/31 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/31 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aivan sama tilanne.

Vierailija
17/31 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia sekaisin.

Vierailija
18/31 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Unohtaako mies jos pitää taukoo?

Vierailija
19/31 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osoita olevasi noin epätoivoivoinen!! Sen kun poika huomaa, niin et näe häntä enää. Jos poika ei ole sinusta kiinnostunut, niin sitten ei ole ja sinä voit lopettaa hänessä roikkumisen ja katsella ympäriltäsi muita vaihtoehtoja. Käyttäydy aikuismaiseen tapaan, ei niin kuin ikäisesi 15 vuotiaat.

Vierailija
20/31 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET ala tykittää viestejä. Kokoa itsesi ja arvokkuutesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi