Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menee hermot vuokrayksiöiden postimerkin kokoisiin kylppäreihin!!!!!

Vierailija
21.11.2021 |

Lähdin opiskelemaan Helsinkiin ja voi jumankauta näiden mini luukkujen laittoman pieniä kylpyhuoneita, että suihkussa pääsee ympäri pyörähtämään juuri ja juuri, jos on normaalipainoinen henkilö! Olin äsken suihkussa ja suihku on tosiaan niin pieni tila, että, kun käännyin niin osuin vahingossa suihkun letkuun ja suihku putosi alas osuen matkalla otsaani. Kun kumarruin nostamaan sitä lattialta niin takaisin ylös noustessani löin pääni lavuaariin. Kypärä se on ostettava.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne ihmeen pieniä, mutta eivät aina. Itsellä oli 60-luvun kerrostalossa riittävän suuri kylppäri, että mahtui pesukonekin oikein hyvin.

Mitat olivat noin 160 cm x 220 cm, eli tuo oikeastaan pienin järkevä koko kylppäriin.

Vierailija
2/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi huvitti kuvailemasi tilanteen aiheuttama mielikuva. Mutta siis joo tiedän, opiskelin itse aikoinaan Helsingissä 3 vuotta, koska kotipaikkakunnallani eikä naapuri kunnissa ollut mahdollisuutta opiskella alaani ja Helsingissä piti ottaa se yksiö mihin varaa oli opiskelijalla. Sen 3 vuotta juuri ja juuri kesti vanhassa, kulahtaneessa pienessä rotankolossa, mutta valmistumiseni jälkeen sain onneksi töitä pienemmältä paikkakunnalta ja sain ison kaksion täältä tuon Helsingin kämppäni vuokran hinnalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit pestä hiukset kypärä päässä?

Vierailija
4/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin väärin. Tokihan jokaiselle opiskelijalle pitäisi tarjota - veronmaksajien laskuun luonnollisesti - tilava kaksio Helsingin ydinkeskustasta, jotta voisi mukavasti suihkutella. Ahtaat suihkuthan on suorastaan ihmisoikeusrikos.

Vierailija
5/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tajua, miksi sen pitäisi olla iso?

Suihku ja pytty riittää.

Pyykit pestään kodinhoitohuoneessa.

Samoin, miksi makkarin pitäisi olla iso? Siellähän vain nukutaan.

Vaatteet säilytetään vaatehuoneessa.

Vierailija
6/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi asunto, siellä kylppäri on esteettömyysvaatimusten ansiosta suunnilleen saman kokoinen kuin asuintilat.

Vierailija
7/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko se vuokraasunto on ottaa kantakaupungista? Etäänpänä olisi tilavampaa ja halvempaa, mutta ei, kun maalainen haluu olla stadilainen.

Vierailija
8/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy siltä pinempiäkin esim. Kalliosta, joissa ei ole suihkua ollenkaan. Talot rakennettu duunareille aikana, jolloin pesuvati riitti peseytymiseen.

Toiset valitsee sijainnin ja toiset asumismukavuuden.

Vierailija
9/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko se vuokraasunto on ottaa kantakaupungista? Etäänpänä olisi tilavampaa ja halvempaa, mutta ei, kun maalainen haluu olla stadilainen.

Väärällä jalalla ylös noussut?

Joko on päivän räksyskiintiö täynnä?

Vierailija
10/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihku ja pytty riittää.

Yksiöissäkö on kodinhoitohuone ja vaatehuone? Kai nyt sentään voi odottaa että voi käydä suihkussa lyömättä päätä lavuaariin. On välissäkin jotain postimerkin ja ison välillä. Ei miehenkään yksiössä isoa kylppäriä ollut,kumminkin inhimillinen ettei tarvinnu itseään kolhia.

Vierailija
11/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihku ja pytty riittää.

Et tajua myöskään sitä, että tässä oli kyse yksiöstä. Niissä ei ole kodinhoitohuonetta.

Vierailija
12/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta uuteen rakennukseen. Siellä mahdut vaikka makaamaan suihkussa meritähtenä ja vielä kieriä kylppärin päästä päähän ongelmitta.

Vierailija
13/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit tiputtamaan sen suihkun lattialle, tumpelo.

Vierailija
14/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihku ja pytty riittää.

Olen opiskelija ja mun vuokra-asunnossa vessaan (kylppäriä ei ole pienintäkään) mennään takamus edellä ja sieltä tullaan etuperin ulos. Hygienian saa hoitaa keittokomeron hanan avulla, muttei sieltäkään kuumaa vettä tule. Ensin siis lämmitän veden kattilassa, jos hella pelaa. Muutoin käyn uimahallissa, onneksi on koronapassi varuilta.

Vierailija
15/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusissa taloissa kylppärit on ihan jättimäisiä, meillä 2020 valmistunut kerrostalokaksio ja kylppäri on iso.

Vierailija
16/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihku ja pytty riittää.

Et tajua myöskään sitä, että tässä oli kyse yksiöstä. Niissä ei ole kodinhoitohuonetta.

Sitten ei varmaan kannata valittaa kun on sellaisen itselleen hankkinut?

Vierailija
17/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on enemmän rakennus vuodesta kuin asunnon koosta kii. Ite asunu -70 ja -90 luvun yksiöissä ja vessoissa ollu hukkatilaa, samoin sitä myöhemmin tehdyissä mitä tuli havaittua asuntoja kiertäessä uutta ostaessa. Tutulla kolmio 40-luvun talossa ja kylppäriin mahtuu just allas, pönttö ja suihku.

Vierailija
18/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo näissä uudemmissa pitää mahtua pyörätuolilla liikkumaan niin tekevät isoja.  valitettavasti se on pois muusta tilasta.

Vierailija
19/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen asunnon voisi tarkastaa ennen vuokraamista. Ei sitten tarvitsisi vauvapalstalla valittaa.

Vierailija
20/30 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Aamustondiksen kanssa ei paljon mahdu kylppäriin menemään.