***TOUKOTAAPERTAJAT MAANANTAINA***
Kommentit (23)
Tulin nyt kirjoittaan ku on taas hetken parempi olo. Oksennan siis kaiken aamusta iltaan. Koko ajan on hirveä nälkä, mutta heti kun menee jotain syömään niin kaikki tulee ulos! Hirveä vilu ja väsymys myös vaivaa...
Onko kenellekään tullut vielä mielitekoja? Mulla on kauhee himo tuliseen ruokaan (ei vaan viitti paljon syödä ku on aika tulista sit oksentaa:) )! Niin ja colaa tekee myös mieli!!
Perjantaina olis sitten se ultra ja silloin pitäis viikkoja olla 7+3 vähäsen kyllä jännittää että onko siellä kaikki hyvin! Sit vielä meillä on suvussa kaksosia joten sekin on mahdollista....
Mammuliini79 6+6
Ja tervetuloa kaikille uusille! Reissusta ollaan kotiuduttu, kävin kyllä lauantaina pikaisesti lukemassa toukokuisten kuulumiset.
Mä luulen myös että kirjottelen vain tänne vauva-sivuille (riittävän yksinkertaista mulle), se yahoo-lista vaikuttaa niin monimutkaselta kun en ole aiemmin sellaselle kirjotellut.
Viikon päästä tiistaina olis se alkuraskauden ultra, alkaa nyt jo jännittämään. Tulkaapas jo ar-ultrassa käyneet kertomaan sitten kuulumisia :)
Ollaan miehen kanssa ajateltu kertoa kaikille vasta n. rv 12 jälkeen. En kyllä tiedä miten pystyn olemaan sinne asti hiljaa.. ;) Olisi niin mukava yllättää tulevat isovanhemmat mukavilla uutisilla!
Menkkamaiset kivut jatkuu ja koko ajan on nälkä.. Iltaisin vatsa on edelleen erittäin turvonnut..
Mukavaa viikonalkua kaikille!
Maamelo 5+2
No onneksi en ole ainoa oireeton. Alkoi vain epäilyttää, kun lukee näitä juttuja ja kaikilla on sitä sun tätä ja mulla ei mitään ;)
Eka neuvola on parin viikon päästä. Siellä sitte selviää lisää :)