Kertokaa mielipiteenne tästä !
Työpaikallani on kymmeniä ihmisiä ja erään kanssa olen työskennellyt jo likemmäs kolme vuotta. Emme ole oikestaan puhuneet koskaan, korkeintaan "moi" tai "hei". Se siinä. No eräs ystäväni puhui minulle tästä ihmisestä kenen kanssa olen työskennellyt siis viimeiset kolme vuotta yhdessä. Kerroin myös tuntevani hänet. Ystäväni kertoi tälle työkaverilleni että olin kertonut hänelle että tunnen hänet. Mielestäni tunnemme jollain tasolla olemmehan nähneet toistemme naamat vaikka kuinka monta kertaa. Tämä henkilö oli sitten ihmetellyt ja sanonut ettei tunne minua. En ymmärrä? Miten hyvin pitää "tuntea" jotta voi sanoa "tuntevansa"..
Onko sanalla tietää ja tuntea niin suuri ero?
Kommentit (10)
En jaksa lukea tuollasta lässytystä.
Se ei halua tuntea sua, vaikka tietääkin sut. Et ole mielenkiintoinen tuttavuus.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:36"]
Se ei halua tuntea sua, vaikka tietääkin sut. Et ole mielenkiintoinen tuttavuus.
[/quote]
Se mitä joku ajattelee minusta, ei kerro minusta mitään. Se mitä ajattelen sinun kirjoittamastasi kommentista ei kerro sinun kommentistasi mitään. Eli tuskinpa voit määritellä olenko mielenkiintoinen tuttavuus ja haluaako kyseinen ihminen tuntea minua.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:33"]
En jaksa lukea tuollasta lässytystä.
[/quote]
Jaksoit kumminkin kommentoida.
Tämän fiksummin ei voi kyllä tyhmään kommenttiin vastata.
Onhan niillä sanoilla tiedän ja tunnen ero, mutta tuollaisessa tilanteessa se on ihan sama kumpaa sanaa käytät kun kuitenkin tiedetään mitä tarkoitat. Tämän paremmin en osannut selittää sori :D mutta toivottavasti ymmärsit :)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:51"]
[/quote]
Jos 3 vuotta olette samassa duunissa olleet, eikv edelleenkään halua tehdv tuttvuutta, niin se kertoo sinusta jo paljonkin.
Se mitä joku ajattelee minusta, ei kerro minusta mitään. Se mitä ajattelen sinun kirjoittamastasi kommentista ei kerro sinun kommentistasi mitään. Eli tuskinpa voit määritellä olenko mielenkiintoinen tuttavuus ja haluaako kyseinen ihminen tuntea minua.
[/quote]
Jos olette 3 vuotta samassa duunissa olleet, eikä se edelleenkään halua tehdä kanssasi lähempää tuttavuutta, niin se kertoo sinusta jo paljon. Se ei halua tuntustua sinuun. Usko jo.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:51"]
[/quote]
Jos 3 vuotta olette samassa duunissa olleet, eikv edelleenkään halua tehdv tuttvuutta, niin se kertoo sinusta jo paljonkin.
[/quote]
Jos olette 3 vuotta samassa duunissa olleet, eikä se edelleenkään halua tehdä kanssasi lähempää tuttavuutta, niin se kertoo sinusta jo paljon. Se ei halua tuntustua sinuun. Usko jo.
[/quote] Työskentelemme ison konsernin alla, kaikki eivät ole siwan kassalla töissä ;)
No mun mielestä jos osaa yhdistää nimen ja naaman ja joutuu tervehtimäänkin niin tuntee.
No olisin sanonut että tiedän hänet en tunne. Mitä ylipäätään yiedät tästä ihmisestä?