Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peräpään haavauma tai pukamat?

Eikävelläeiistuta
21.11.2021 |

Peräpäässäni on jotain outoa. Luulin, että vaiva on pukamat. Onko sittenkään. Kävin lääkärissä ja lääkäri ei löytänyt mitään tavan pukamaa kummallisempaa. Sain suppoja ja rasvaa joita olen käyttänyt nyt 1,5 viikkoa aktiivisesti. Vaiva alkoi peräreiän kirvelyllä joka yltyy sietämättömäksi jo pelkästä kävelystä ja ärtyy pahasti. Ulostaminen on tehtävä itkun kanssa. Tunnen että vaiva on peräaukon sisällä alkupäässä. Verta ei tule juurikaan. Olen pitänyt ruokavalion kevyenä jotta uloste pysyy pehmeänä. Mieleeni tulee peräaukon haavauma. Onko haavaumasta millaisia kokemuksia? Miten parantunut? Joka kertaa ulostaessa tuntuu kuin jotain repeäisi ja suppoakin laittaessa tietystä kohtaa kirpaisee vietävästi. Erikoislääkäriaika varattu mutta pelottaa kamalasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla jonkinlainen paise siellä sisällä? Ei hätää, saat kyllä siihen kokeneiden osaajien hoitoa sitten kun pääset sinne erikoislääkärille joka on asiantuntija noissa vaivoissa. Mitä ikinä teetkin, älä tee mitään kommenttien perusteella itse!

Vierailija
2/4 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi helppo neuvo tulee mieleen mikä ei voi mitenkään olla vaarallinen. Kun menet vessaan niin laita joku jakkara tai koroke jalkojen alle niin olet enemmän kyykkyasennossa. Peppu rentoutuu enemmän ja sulkijalihakset aukeavat paremmin jolloin ei tarvitse ponnistaa niin kovaa, saattaa sattua hieman vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile erilaista ruokavaliota?

Vierailija
4/4 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt muutoksia ruokavalioon, enkä uskalla syödäkään oikein mitään mikä kovettaisi vatsaa.