Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat***- Viikko 37

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos täällä muita kenellä totuus valkenee ensi viikolla?

Aika matelee... Miten olenkin näin malttamaton? Aika ristiriitaiset tunteet tällä hetkellä, on tuntemuksia jotka voi viitata raskauteen(esim. yökin eilisen pöntöllä ja tänään etova olotila jatkuu, rinnat arat) ja taas toisaalta olen ihan tunnoton, odotan vaan kuukautisia, että pääsen uuteen yritykseen. Alitajunnassa kun tiedän, että meillä lapsensaanti kestää aikansa.

Pika flussa on paranemaan päin, olipas nopea parin päivän versio. Nyt on lähipiirissä oksennustauti eli ehkä mun etominen on sitä:(

No ensi viikolla ollaan sitten viisaampia, kun malttaisi pitää näppinsä erossa testeistä niin ei tule pettymyksiä.

Lumituuli, ovulaatiosta 11pv ja kp30/35.

Vierailija
62/79 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens viikon keskiviikkona tädin EI pitäis tulla tähän taloon!

Kisu kp 29/33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille!

Mä tein aamulla negatestin :-( ja putosin kovaa ja korkealta.

Hävettää myös ihan vietävästi kun eilen onneton jo menin ilmoittautumaan kotiloihinkin :-( :-(

Menkkoja ei vielä ole tosin näkynyt.

Tänään mulla dpo 15 eli menkat päivän myöhässä ja olisi siis 4+1 mutta toistaiseksi ainakin hautaan tuon merkintätyylin...

Tässä siis faktat mun tähänastisesta:

Haamu (selkeä punainen vaikkakin heikko kuten haamut aina) dpo 12

vahvat oireet

nega dpo 15

Eilen illalla kun olin menossa nukkumaan, sattui mahaan ja selkään aika paljon. Sängyssä kun makasin, olin ihan varma et nyt irtoaa vauva :-( ja en tiiä josko niin kävi. Eilen nimittäin olin vielä ihan raskausoireinen. Tänään on myös vähäisiä oireita muttei läheskään niin paljon kun mitä ti, ke ja to. Tai ainakin tuntuu siltä...

Kyllä täytyy sanoa että vähän masentaa, vaikka samalla hävettää kun eka kierto vasta ja täällä muita jotka yrittäneet vuosia, mutta tästä noustaan...

Eihän sitä tiedä jos vielä plussaksi muuttuisi, ... Aika vähän toivoa taitaa tosin olla.

Epäilen kemiallista raskautta...

Ilmoittelen. Pää pystyyn vaan :-)

Vierailija
64/79 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein jaksanut lukea edes alusta asti. Mutta onnittelut plussanneille! Toivottavasti täältä tullaan kaikki perässä ja pian!! Ja voi gigi, pahoittelut keskenmenosta :- (. Ja sintagma, toivottavasti tilanteesi selviää pian. On inhottava vaan odotellakin, kun ei tiedä, mitä tapahtuu.

Itse bongasin oviksen tänään!! Jännä vaan, et ovistesti on näyttänyt yllättävän vahvoja viivoja jo viikon, välillä vähän himmeämpiä. Limaakin tuli tässä aikaisemmin, ja luulinkin oviksen jo olleen, kun limatkin väheni. Tänään tuli sitten vahvempi testiviiva testiin, ekan kerran! Eli pupuilua sit heti aamutuimaan ennen seitsemää aamulla, et ei olla liian myöhässä (tyttösimppojen suhteen..), kun eilen jäi väliin. Testaillaan sitten parin viikon päästä viikonloppuna...

vuma yk 2, kp 16/33

Vierailija
65/79 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa siis 28/31, en kyllä ihmeempiä odottele kun aamusta vaan 36,7 vaikkakin nyt taas 37,2, outoa..

pahoittelut Sintagma. (( )) Älä missään nimessä häpeissäs ole siitä että olit innoissasi!

Vierailija
66/79 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on perjantai!!!! On miehelläkin vapaata, niinkuin yleensä viikonloppuisin. Meen huomenna siten shoppailuterapiaan...on jotenkin vieläkin mieli maassa tädistä.

72Oinas ja Mirtali: Mulla samanlaisia fiiliksiä. Mirtali älä kuitenkaan heitä vielä kirvestä kaivoon!!! Mulla ei ollut kuopuksesta mitään raskausoireita ja plussasin sitten , kun ihmetteilin vaan missä täti taas viipyy. Eli toivoa on niinkauan kuin ei vuotoa!!! 72Oinas, muastakin tunuu, että " vaan " 5 tai niinkuin meillä 4 tuntuu ikuisuudelta, varsinkin kun tuntuu, että ystävät ympärillä pamahtelevat pelkästä ajatuksesta. Ei kivaa. Mutta tsemppiä kovasti sinulle!!!!

Sintagma: Toivottavasti uutisesti oli vain säikäyttelyä...pidän kovasti peukkuja pystyssä ja liimapuhalluksia puhaltelen!!!

Itellä täti vieläkin kyläilee, kait viimeistään sunnuntaina loppuu.

Hyvää viikonloppua kaikille ja jaksamista piinailuun!!! se on todellakin raastavaa! koitan huudella kaikkien tädeille,että pysyvät poissa!!

MR

kp5/30-39

Vierailija
67/79 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ja Sintagmalle jaksamisia, kunnes tilanne selviää.

Täällä eletään kp 14/25. Siinä määrin ahkerasti olen ahdistellut miestä, että väittää olevansa ihan poikki, pah! Mulla oli aikanaan tosi lyhyt kierto 21pv, nyt vanhemmiten on vähän pidentynyt. Silti olen raskaaksi tullut luomusti 3 kertaa 3-6kk yrityksellä. Nyt en edes muista, monesko yk, joskus kesällä hylättiin ehkäisy.

Ihanaa, kun työviikko on ohi, oli tavallista rankempi viikko. Viikonloppuna on sitten esikoisen synttärit ja talo täynnä pikkupoikia, joten ehkä himpun verran voimia tarvitaan siihenkin... Viikonloppuja kaikille!

Vierailija
68/79 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kääk Sintagma, mites se nyt noin. Ilmottelehan kun tiiät enemmän. Toivon tosissaan, että oli vaan joku " vika" tässä nega testissä. *halaus*

Itsellä jännittää vieläkin, kun menkkakipuja on edelleen, mutta tein eilen apteekin raskaustestin ja melko vahva plussa tuli jo siihen. Montakohan testiä sitä täytyy tehdä, että uskois :)

No mutta, pidän peukkuja kaikille piinailijoille ja mukavaa viikonloppua!

AIHA

Yk 3, kp 26/28 DPO 14 (rv 4+0)

Vierailija
69/79 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauempaa ei tarvinnut kärvistellä, menkat alkoivat nyt aamulla.

Vähän tietty masensi mutta oli vasta yk1 joten tämä on vielä aika jännää.

Olen varma että oli ns kemiallinen raskaus. Selkeät raskausoireet, haamuplussa ja menkat 2pv myöhässä.

No onneks ei tartte tästä pinosta poistua :-)

Sintagma kp 1/~26, yk2.

AIHA, sulle paljon sitä vauvaliimaa nyt!! :-) Perässä tulen kotiloihin!! :-)

Vierailija
70/79 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmin paikka! *voimahaleja*

Mutta uutta yritystä putkeen! Seuraavalla kerralla sitten!

Terkuin AIHA

Vierailija
71/79 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voihan kökkö, tylsää, kun täti sitten tuli! Mutta tosiaan hyvä, ettei tarvinnut pidempään kärvistellä niinnkuin sanoit itsekin. Oli varmaan sitten tosiaan kemiallinen raskaus. Kaverillani samanlainen pari kk sitten. Testi näytti hailakkaa plussaa ajoissa ja sitten alkoi pari päivää myöhässä täti.

Mutta menemme siis yhdessä eteenpäin!!! Ja ensi kuussa teemme oikean rynäkön joukolla kotiloihin!!!!!!!

Minä kävin itseäni piristämässä shoppailemalla :) Mukaan tarttui kylläkin vaan pojille syyskampetta, itselleni vain keittiöön uusi kahvipurnukka ja ripsiväri (mihin sitäkin kotiäiti tarvii....heeeeehhhh!)

*halit*

MR

Vierailija
72/79 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä sitä ovista bongaan ja tänään näkyi limoja, että voipi olla että huomenna näyttäää testi plussaa. niinpä se lääkäri arvioikin että sunnuntaille tai jopa maanataille menee. välillä' nekin tietää. :)

no mutta sitten päästään maanantaina inseminaatioon. toivotaan että se ei tule myöhässä koska aika on vasta 13.20... no eihän sitä tiiä jos se vielä menis ovis maanataille, mutta voiko limat tulla jo niin plajon aikasemmin.. en tiiä kun en ole tajunnut seurailla aikaisemmin niin tarkasti.

no sittenhän se 2 viikon päästä nähdään.

yk1 kp 15/25-32 varmaan kierrosta tulee 30 tai 31... veikkaisin

Vierailija
73/79 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun tietää koska ovis on tapahtunut niin sitten lisää tietyn määrän päiviä ja tietää koska pitäs menkat alkaa???

tyhmä kyselee :/

Vierailija
74/79 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI!

(toitottavasti toi sun nim.merk. tuli oikein , olin niiiden muistamisessa niiiiin huono!)

Mutta mä olen nyt onnistunut bongaamaan limoista ov:n (olen ylpeä siitä siis ekan kerran viime kierrossa virallisesti) ja ensin oli kaksi päivää limoja ja vasta kolmantena päivän näyti testi plussaa siis ovistesti. Mulla ilmeisesti kuitenkin lyhyt se ovis huippu sillä seuraavana päivänä limat sitten jo väheni huomattavasti. Eli mulla oli ma, ti limoja ,ke testi plussaa ja limoja ja to limat vähentyneet , melkeinpä loppu. Mutta eikös se ov tapahdu liman viimeisenä päivänä, niin muistelisin lukeneeni. No, meillä oli touhut ma, ke ja to, mutta eipä riittänyt tai ei ollut sitä tilkkaa onne amukana tällä kertaa...

Edellisetä kierrosta bongasin samalla lailla limat, mutta en tikuttanut. Ehdittiin touhuta vaan ekana lima päivänä, ja sitten mies lähti reissuun ja tuli 4 pv:n päästä. Ei siis osunut silloinkaan, tai ollut sitä onnea...

Nyt tässä kierrossa uusin yrityksin.

Itse mietin myös sitä ov:n jälkeistä piinapäivien määrää. Muistelisin, että olis ollut se n.14 päivää. Mutta en ole kyllä yhtään varma, osaisiko joku muu sanoa tähän varmuutta paremmin...

Pidän peukkuja ins:iin!!!!!!!!!!!!

Mr

Vierailija
75/79 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos valaisusta. itse olen aikas huono näije kanssa. mutta ehkä se sitten voi se ovis tulla vasta maanatainakin. odottelen siis.

Vierailija
76/79 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ensi kerralla on parempi onni!

Täällä vaan odotetaan, odotetaan ja odotetaan... Eilen huomasin alamahan olevan melkoisen turvonnut, ei mulla kyllä maha yleensä tällein turpoo montaa päivää ennen menkkoja... Rinnat aristaa, palelee ja väsyttää... Mut silti oon hyvin epävarma raskautumisesta... Sellanen olo, että voisin ollakkin, mut yhtään en ihmettelis, jos täti tänne keskiviikkona kurvaa...

Kisu

Vierailija
77/79 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sintagmalle pahoittelut! Toivottavasti seuraavalla kerralla tärppää! :)

Kyllä sitä aina toivoo, että jos on aikaisemmat tärpännyt nopeasti, niin se seuraavakin tärppäisi. Minäkin olin aika varma että tärppi kävisi äkkiä, niinkuin noissa edellisissä, mutta ei. Ja meilläkin tosiaan nyt huimat kaksi yrityskiertoa takana pillereiden jälkeen. Oon kyllä varma et noi pillerit jollain tapaa vaikuttaa asiaan, kun en oo niitä aikaisemmin popsinut.

Täti on nyt poissa, toivottavasti pysyykin hyvin pitkään! :) Mä tässä pohdin, että onko mahdollista, että ovis on menkkojen aikana tai heti kun ne loppuu? Siis yleensä.. Kun eilen tuli jotain limaa, ja se mietitytti kun on aika aikainen vaihe kierrosta.. tuskinpa se kuitenkaan ovikseen viittaisi, mutta olisi kivaa tietää. Jos jollain on kokemusta aikaisesta oviksesta! Täällä siis odotellaan ensi viikkoa, kun luulen että ovis on silloin loppuviikosta tai sitten seuraavalla viikolla. Odottavan aika on pitkä..huoh.

yk3 kp8/29-34

Vierailija
78/79 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä täti koputtelemassa ovia. Lämmöt suorastaan romahti tänä aamuna ja nyt odottelen merkkejä koska ne alkaa kunnolla. Normaalisti lämmöt putoaa vasta kun täti ollut pari päivää, mutta tää kierto oli muuten hieman liiankin oppikirjan mukainen eli siis outo.

Uuteen kiertoon mennäänkin sitten vieläkin tarmokkaammin!

Onnea piinailuun ensi viikolle!

Lumituuli, 13DPO, kp32/35(?)

Vierailija
79/79 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia pahoitteluista vaan kaikille :-) Nyt oon jo täysin hyväksynyt asian. Kalenteriinkin merkkailin jo tämän kierron tärppipäivät, sydämellä :-)

Heti alkuun omaa napaa kun ihmetyttää.....

Toissapäivänä mulle tuli ihme olo, klo 17 aikaan illalla. Rupes huimaamaan ja kädet tärisemään ja jotenkin tuntui etten pystynyt kontrolloimaan liikkeitäni! Päätä särki myös ja oksetti. Ihan yhtäkkiä tuli tällanen olo ja vähän kyllä pelotti! Sohvalla vaan makasin koko illan hyödyttömänä :-P

Menin jo klo 21 nukkumaan ja aamulla herätessäni olo ihan OK vaikka ei täysin normaali. Sit alkoi vuoto, joka oli aluks sellaista että tuli limaa ja liman seassa kirkkaita veriviiruja (ihan outoa, mulla menkat alkaa yleensä rusk.tuhrulla). Illalla klo 18 alkoi taas se samainen paha olo muttei enää niin voimakkaana. Soitin terveyspalvelunumeroon vai mikä se on (10023) ja siellä sanoivat että se liittyy kuulemma siihen et kohtu supistaa ja kramppailee ja yrittää päästä siitä keskenmenneestä alkiosta " eroon" . Kuulosti ihan järkevältä vaikken tiedä josko 100% uskoisin... Mut en nyt muutakaan selitystä keksi.

Vähän samanlainen olo mulle on tullut kun on synnytyksissä laitettu oksitosiinitippa voimistamaan supistuksia, oksetusta jne.

Tällä hetkellä kun vuotoa on tullut n. 28 tuntia, on jo normaalimpaa mutta sorry tämä yksit.koht. kuvailu, vuoto haisee. Siis veri haisee pahemmalle kun yleensä. Yäk rupes itteenikin ällöttämään kun tämän näin kirjoitettuna :-P sorry!!

Mietin että taidan kävästä gynellä loppuviikosta ihan vaan kontrollissa, saa katsoa ultralla kohdun ja kerron myös tästä pahasta olosta. Saa sit rauhan sielulleen ;-) !

Hei kaikille piinailijoille plussatuulia, ovistelijoille tehokkaita puputtelupäiviä ja meille alkukiertolaisille kärsivällisyyttä ;-) !

kp 2/n.26 yk2