Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat***- Viikko 37

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussia täällä satelee. meillä ruvettiin vasta bongaaman ovista ja toivotaan että se tulee arkipäivänä.

huomenna on sitten tuo ultra jossa kattellaan munasolujen kasvun tilanetta. aloitin kuitenkin jo tikutuksen tänään, jottei vaan mene ohi.

kiva kuitenkin omaa ovista odotellessa katsella teidän kuulumisisa ja varsinkin noita plussa kuulumisia.

sintagma: se on sitten mamma treffit jos täältä perässä tullaan!!! :)

Vierailija
22/79 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sintagmalle ja Onnelliselle(!)Mammalle!!! Sintagma, kuulostat tosiaan olevan raskaana, kun mietit, ettei sanakäänteet loukkaa ketään :) Ei millään pahalla, muistan vaan niin elävästi ton mielentilan. Mulla on aiemmissa raskauksissa ollut ainoana oireena, ettei (muutenkin vähäisiä) PMS-oireita ole ollut, olen siis ollut täysin oireeton, kun yleensä ennen menkkoja on ollut vähän ristiselkäsärkyä tms. Sitten iskee se vaihe, kun kaikki mietityttää ja itkettää.

Minä olen ollut takaisin töissä 1/06 lähtien, meillä nyt kuopus 2v. Nyt juuri on erityisen kiireistä ja stressaavaa töissä, mutta yleisesti ottaen koen töissä käynnin tosi antoisana, tykkään työstäni.

Täällä eletään kp 11/n. 25. Petin pohjalla vietetään aikaa, kun keritään... En ole koskaan tuntenut ovista, en ole myöskään tikuttanut sitä tai edes ihmetellyt limoja. Alan harkita, että pitäisiköhän, hmmm....

Mietin juuri aikoja, kun ainakin minun äitini odotti minua: pari viikkoa piti menkkojen olla myöhässä ennen testiä. Olisimmeko olleet hullujen huoneella ennen sitä??!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän juniori nukkui eilen 3h päikkärit ja tänään sit oli herätys 5:45... Onneks menin nukkumaan ennen 22 jo.

Uteriina, olet oikeassa, oltas todellakin hullujen huoneella jos tarttis 2vkoa menkkojen jälkeen odotella!! Ainakin kun on tällainen addiktoiva palsta olemassa!

Mun mies ehdotti aiemmissa raskauksissa etten tekis ollenkaan testiä, " kyl sen sit huomaa kun maha alkaa kasvaa" Juupa juu. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Omaa napaa...

Raskausoireet vahvistuu ja olen peloissani, aiemmista ei ole ollut esim tällaista etovaa oloa kun vasta rv 6-7. Mietin et apua, tuleeko kaksoset ;-) !! ;-) Enhän vaan mene asioiden edelle??? :-D Kun en ole virallisesti " plussannutkaan" vielä, haamuillut vaan!! Toivon että ne <bling>tarpeelliset</bling> 50kpl testejä kolahtaa tänään postiluukusta niin pääsisin niistä yhden käyttämään ja katsomaan josko plussa on vahvistunut.

Nimim. testejä myynnissä. ;-)

Vierailija
24/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sit " virallisesti" palais takaisin tälle puolelle. Takana siis oletettu tuulimuna, vuoto alkoi rv 5+5. Meen huomenna verikokeeseen, tsekataan hcg-arvo. Viikon päästä pitäis kai käydä uudestaan, mut oon ens viikon työmatkalla, menee siis ainakin 1,5 viikkoo seuraavaan testiin.

Vuoto loppui jo ma-iltana, vois siis taas pupuilla ahkerasti. Kun nyt ei sit oo hajuakaan oviksen tulosta, pitänee touhuta jtp.... =)

gigi

Vierailija
25/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuus! Kylla taa elama on joskus niin epaoikeudenmukaista =( Toivotaan etta teille tulis pian uus plussa.. ainakin sa naytat olevan kivasti nokka kohti tulevaa. Vaikka kaippa tuollanen aina vahan pysayttaa. Voimia ja jaksamista!

ON: Eilen illalla tosiaan alko oviskivut, niinkun olin aatellutkin. Nyt taitaa sit olla ohitse koko juttu, siis ettei enaan varmaan mitkaan pupuilut auttas. Ollaan toosi laiskasti mitaan touhuiltu tassa kierrossa, kerran vaan. Ja sekin oli nyt jo..hmm.. ehka kolme-nelja paivaa sit, joten taitaa mahikset olla aika pienet. No kattoo miten kay, eipa me tosiaan niin pakolla yritetakkaan. Nyt viel tuntuu talta, mut varmaan ennen tatia, oon taas ihan tapinoissa =)

Vierailija
26/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neerille sellaista, että tänään vielä vaan pupuilemaan, oviksenjälkeinen vuorokausihan se on kaikista hedelmällisin!!! :-)

Vierailija
27/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen meni eilen mummolle hoitoon ja tulee vasta perjantaina. Yhyy.. Mummo kyllä tykkää kovasti. Eli me sitten kuopuksen (6kk) kanssa touhuamme kotona.

Tervetuloa vaan taas uudet mukaan!

Ja mukava gigi, että tulit tänne takaisin, vaikka mieluummin tietysti olisit Kotiloissa jo ollut.

Omassa voinnissa vain odotusta ilmassa. Menkkaoireita ja raskausoireita sopivasti yhtä paljon jo tässä vaiheessa, että otapa tuosta nyt selvää. No aika taas näyttää...

Mukavaa viikonjatkoa kaikille!

AIHA

Yk 3, kp 23/28, DPO 11

Vierailija
28/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

GIGILLE: Voi surkujen surku! Ei tämä meidän elo ole tehty helpoksi! Jaksuja ja uutta vauvanalkua masuun toivotan...

LUMITUULILLE oireista: Pahoinvointioireita ei ole ollut vielä oikeastaan ollenkaan, minkä takia en meinannut uskoa raskautta, koska se on ollut mulla se eka. Tänään mulle, varsinaiselle kahviaddiktille, ei uponnut aamukahvista kylläkään kuin puoli kuppia alas (tavallisen kahden motin sijaan). Mutta kahvi tuoksui NIIN hyvälle!!?? Ei siis ole varsinaisesti etonut tms, mikä kummastuttaa.

Tissioireita en huomaa, mutta en ole kyllä niissä huomannut paljon eroa muulloinkaan. Eilen suihkussa ne alkoivat kyllä valua...

Ainoa selkeä oire on VALTAVA VÄSYMYS!! Voisin nukahtaa milloin vain ja mihin vain. Eilen nukahdin lattialle:0 Mutta sitäkin oli vaikea erottaa, koska olen ollut sairaana, joten olisi voinut mennä vielä sen piikkiin.

OM rv 4+6

Vierailija
29/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen oli eka lääkärikäynti mulla, samalla ultrattiin :) siellä se pikkunen köllötteli n. 3cm pituudessa :) sydän sykki ja sattuipa pieni vielä liikahtamaan :) voi että oli liikuttava hetki...kaikki on sujunut hyvin, maha näkyy jo näillä viikoilla aika selvästi =) suunnilleen 2vkon päästä mulla on se kunnan tarjoama ultra...ja muutenkin joudun tiheämpään kontrolliin, kun edellinen syntynyt ennenaikaisesti 31+6 04/05....viikot vierii vauhdilla...huomenna ois jo tasan 10 viikkoa kasassa :)

Yritän tulla jossain vaiheessa rauhaksiin lukemaan kuulumisianne, ollu kiirusta, mies meni tällä viikolla vasta töihin loman jälkeen, joten ei ole tähän hirveesti ehtinyt istumaan...

MaSa79 rv 9+6

Vierailija
30/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Advanced 10:llä tuli haamu. Yk 3, kp 23/28, DPO 11.

Onko teillä kokemuksia onko advancedissa viivanpaikkaa? Laitoin tuonne odotus ja vauvakuume- palstallekin kysymyksen, kun huhuja on kuulunut... Eli ei tässä vielä innostuta :(

T: AIHA

Vierailija
31/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa haamuilutilanteessa ollaan. Mulla ei vielä tilatut testit tulleet :-( en päässy testailemaan höh! Mut parempi ehkä odottaa pari päivää!

Parille kaverille haamusta olen kertonut :-) *ei malttia*

Onpas tämä nyt jännää :-)

Vierailija
32/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin tuossa aiemmin mahdollista viivan paikkaa. Kysyin sieltä mistä ostin nuo testit ja siellä sanoivat, että ei ole testin paikkaa! Jokohan tuota vähän uskaltaisi iloita...

No nyt täytyy vain odotella viivan vahvenemista tai tädin tuloa.

Huhhuijaa,

AIHA

Vierailija
33/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikohan se plussa sitten ollut, onneksi olkoon!! Tosi aikasin sait viivan nakymaan. Esikoisesta testasin haalean, mutta selvan plussan kp 21/27 ja aina sita ihmettelin, etta miten oon voinu niin aikasin saada, mutta on sit nakojaan muitakin.. etten oo vaan jotenkin laskenu vaarin tms. Ja siina vaiheessa oli siis jo ihan selvat oireet (todella kummallisiksi muuttuneet maut), jonka takia paadyinkin testaamaan. Litra tolkulla vauvaliimaa! =)

Vierailija
34/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut OnnelliselleMammalle, Sintagmalle ja AIHAlle plussasta! :)

Gigille pahoittelut, toivottavasti pääset pian takaisin kotiloihin.

Joku kyseli tuossa aiemmin kummallisista kivuista.. lopetin pillerit heinäkuussa (en kylläkään syönyt niitä kuin pari kuukautta). No lopetin ne kyllä kun vuotoa rupesi muutenkin tulemaan, joten menkat tuli heti, siitä laskin kiertoa. Kp19-23 mulla oli koko ajan sellaista kamalaa jomotusta ja särkyä, ja oisko ollut kp21, kun oli ihan kamalat kivut. Kävin siitä lääkärissäkin kp23, mutta eihän siihen mitään syytä löytynyt. No kivut loppuivat ja kierto oli 34 päivää, joten oviskin osui(kierron perusteella) siis noihin kipupäiviin. Edellisessä kierrossa oli samanlaista jomotusta, josta siis osasin nyt päätelllä tuota ovista ja kierto olikin 29 päivää, tosin ei kyllä ollut niin voimakkaita kipuja! Mutta luulen että ne ekat kivutkin liitty siihen ovikseen, mutta olivat ekat pillereiden jälkeen ja siksi siis varmaan kivuliaammat? Hmm.. omia päätelmiä.. sekava selostus, mutta toivottavasti jotain tajusi.

Itselle ei kummempaa.. odotan kovasti että tädistä päästään taas eroon. Ja enää ei ole meille tulemistä..ainakaan hyvin hyvin pitkään aikaan :) Aloitin tänään jopa mittailemaan noita aamulämpöjä, ensimmäistä kertaa elämässäni :b Josko niistä jotain näkisi.. Kertoisko joku näistä enemmän tietävä siis lyhyesti sen että miten niiden lämpöjen kuuluis mennä jos ovis on ollut ym. Oon lukenu sen, mutta kertaus ei oo pahitteeksi :)

yk3 kp4/29-34

Vierailija
35/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut plussanneille ja liimapuhalluksia!!!!! Ihanaa, kuulla positiivisia uutisiakin!

Gigi, olen pahoillani puolestasi!! Toivottavasti pääset pian taas plussaamaan ja onnistuneesti jatkamaan kotiloiden kanssa, ehkäpä menemme sinne yhdessä!!!!

Itse täällä odottelen niinkuin PikkuPilu niin tädin loppumista, tosin varmaan vielä paripäivää vuotaa.

Suolaa haavoihin tuli tänään taas...eräs ystävä ilmoitti olevansa (taas) raskaana...onhan se ihanaa, mutta miten ihmeessä toiset saavat aina kerta yrityksestä!!! Tuntuu niiiiiin väärältä!!!!

No, ei auta muuta kuin mennä luottavaisin mielin eteen päin ja toivoa, että saisin myös onnellisesti plussata PIAN.

Plussatuulia meille kaikille!!!!

MR

oliskohan yk 4 vai 5...taitaa lla " jo" 5 :(

Vierailija
36/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa täälläkin päästäs hommassa eteenpäin, pelolla mittailen lämpöjä ja valmistun joka kerta näkemään normaalilämmöt, vielä tänään 37,1. Aamulla olin ihan törky väsynyt vaikka olin hyvin nukkunut yli 9tuntii!! Alavatsanippailui ei o ollu tänään, mut selkä juilii edelleen.

Vierailija
37/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa AIHA ja varovaiset onnittelut!! :-)

Itse toivoisin että tilaamani testit tulisivat huomenna... (Australiasta asti joten enpä tiedä...)

Tiedän kyllä olevani raskaana (ei voi erehtyä, niin selvä fiilis) mutta en viitti odotuspuolelle hipsiä ennen selkeetä viivaa testissä.

Omaaaaaaaaa napaaaaaaaaaa.........

Olen ollut ihan järjettömän vihainen tänään. Ääni melkein poissa kun huutanut lapsille :-( :-( ja miehellekin meinasin itkuun pillahtaa puhelimessa ja huusin keskellä selloa (siis sitä kauppakeskusta) puhelimeen kun mies sanoi että lapsen iltapalaruokkiminen " ei kuulunut sopimukseen" (hänen piti siis vaan olla toisen kanssa kotona kun me kävimme isomman kanssa vähän shoppailemassa ja harrastelemassa)...

Ja aina kun muistan jotain mitä pitää tehdä niin meinaan itkuun pillahtaa kun tuntuu etten JAKSA!! En millään jaksa tehdä mitään!! Kaikki ärsyttää!!

Syötiin tytön kanssa cafe picnicissä, mä otin paahtopaistipatongin ja kun käveltiin ulos sieltä ja mentiin nuudelibaarin ohi niin oli ihan hilkulla etten mennyt tilaamaan isoa annosta nuudeleita. Niin paljon teki mieli!! Ja tekee vieläkin!! NAM

Kaikille piinailijoille (onko teitä??) tsemppiä, plussasäteitä jne. ja meille haamuilijoille kaikille sitä vauvaliimaa ;-) ämpäritolokulla!!

Vierailija
38/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää tuollainen, mutta toivotaan pikaista uutta plussaa!!!

Aihalle hirmuisesti onnea, meidän mammatreffiläiset vain lisääntyy....kunhan minäkin pääsisin mukaan.

meillä oli tänään lääkäri ja ultralla tutkittiin munasolut 11-12mm pitkiksi. lääkäri veikkasi että sunnuntaina tai maanantaina voisi olla ovis. toivotaan niin ja ettei ole lauantaina.

tikutus jatkuu ja saa nähdä koska plussa siinä tulee.

no pitää mennä tästä kasailemaan uusia huonekaluja kun ne vihdoin tulivat. :)

yk1 kp 12/25-32

Vierailija
39/79 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se oli kauppareissulla ostaa eri merkkinen testi ja tsekata kuis käy... Haamuhan se pamahti siitäkin :) Haluan kyllä kunnon varmistuksen myöhemmin, että täytynee nyt vaan odotella jokunen päivä.

Jipii!

AIHA

Vierailija
40/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa jamassa :-)

Minäkin niin toivon että testit tänään tulisivat :-) pääsisi testaamaan onko haamu jo plussa :-)

Asuittekos te AIHA kans Espoossa? Saako kysyä et missä päin? Me Tuomarilassa.

Hauskaa päivää kaikille :-)

Europeia, tervetuloa vaan :-) Meillä kävi tuon pikkukakkosen kans myös samalla tavalla, päivä sen jälkeen kun päätettiin että pikkukakkonen saa tulla, tein +testin. :-)