Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat***- Viikko 37

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oireitakin on... Maha tuntuu hassulta ja nännit on olleet arat oviksesa asti... Ihan hirveetä imettää näillä tisseillä, onneks toi kuopus ei enää hirveesti syö tissiä, lähinnä illalla haluaa unimaidot... Kohta pääsee sitäkin totuttamaan tavalliseen maitoon.

Onnea plussanneille! AIHAA en ainakaan ole vielä onnitellut! Jospa täältä tultaisiin pian perässä!

Kisu yk2, kp28/33

Vierailija
42/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille, niitähän tulee ovista ja ikkunoista:)

Tosi varhaisessa vaiheessa noilla herkillä testeillä plussa pamahtaa, kun taas sitten saa lukea kuinka plussa tulee kun kuukautiset viikkotolkulla myöhässä. Toisaalta kun tietää oviksen ajankohdan niin helpompaa testailla.

Omissa tuntemuksissa taas muutos, ne haamuoireet väistyivät parin päivän kiusaamisen jälkeen tai sitten vaan totuin niihen. Täysin tylsä fiilis, ei edes PMS oireet alkaneet vielä. Ja kaikenkukkuraksi flunssa löysi tiensä tähän raatoon viime yönä, argh.

Mukavaa päivää:)

Lumituuli yk 1(kokonainen), 10 DPO, kp 29/35(?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuo tervetulotoivotus europeialle tais tulla väärään ketjuun :-P

Vierailija
44/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea teille kaikille, joita en ole vielä onnitellut!Olen onnellinen teidän puolestanne, vaikken tunnekaan teitä!

ON:Olen päätynyt laskemaan kiertoni pillereiden jälkeisten menkkojen mukaan, joten menossa kp 17.Alavatsakivut jatkuvat vielä ja eilen alkoivat limatkin.Tietenkin ovis tulee nyt, kun ei miehen kanssa ollaan viikkoon samassa sängyssä!ei voi mitään...Kysyin eilen terkalta noista kivuista,niin se neuvoi odottamaan seuraaviin kuukautisiin ennen lääkäriin menoa.Epäili, että saattaisivat johtua oman hormonitoiminnan aloittamisesta..Se kyllä sanoi,että jos tärinäkipu jatkuu niin täytyy tutkia, koska voi liittyä munasolun kiinnittymisongelmiin.Pelottavaa!En usko, että on sitä, koska kivut alkoivat melkein heti pillereiden jättämisen jälkeen eikä lähellä ovista.

Eli nyt vaan taas odotellaan, mitä tulee tapahtumaan..Kurjaa, kun lähden huomenna viideksi päiväksi opintomatkalle enkä pääse palstailemaan.Toisaalta ihan hyvä, että on muutakin elämää kuin tämä vauvakuumeilu ;) Tulee vaan lapsia ja miestä niin ikävä, mutta täytyy ottaa rentoutumisen kannalta!

Vivian

Vierailija
45/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko meillä tärppi käynyt, mutta lauantaina olin huomaavinani ovislimoja kp 18-19/33. Voisko ovis olla tuolloin?

Meillä on siis kaksi lasta 01/2004 ja 09/2005. Olen raskautunut heistä molemmista ihan heti ekalla yrityskierrolla.

Olisin kysynyt, että tulevatko ne oireet vasta kun munasolu on kiinnittynyt kohdun seinämään. Ei kait niitä oireita voi tulla hedelmöittyneestä munasolusta jos se ei ole vielä kiinnittynyt?

Hedelmöittymisestä kiinnittymiseen menee se viikko, eikös?

Tiedän mitä tarkoittaa kp, mutta mitä ne muut ihmeelliset lyhenteet ovat nimimerkkienne perässä? :-)

Osaiskohan joku vastata niin visaisiin kysymyksiini. :-)

Terkuin Ona

Ps. testaan tän kuun lopussa jos menkkoja ei ala kuulumaan. Katsotaan jaksanko odottaa niin kauan.

Vierailija
46/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille plussanneille, mukavaa kun joitakin onnistaa. Tulee itsekkin toiveekkaammalle tuulelle.

Pupuiltu on ja innokaasti ja mieskin sanoi ettei tänne (kotiin) kohta uskalla tullakkaan kun ei saa olla hetkeäkään rauhassa =))))) Ja illalla totesi että....Nyt minä olen kyllä aivan väsynyt. Hah hah, kerrankin näin päin ;>)

Mitä ne todella herkät testit on??? Ja mitä tarkoittaa tuo D...jotain?

JB72 kp 17/30-32

Vierailija
47/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään faktatietoa vaan ihan maalaisjärkeilyä eli luulisin, että oireet alkaa kun hormoonia erittyy kehoon, siis silloin vasta kun kiinnittyminen tapahtunut. Korjatkaa jos väärässä.

Noista hienoista lyhenteistä. DPO on days past ovulation = kertoo päivät ovulaation jälkeen, minä ainakin tottunut käyttämään tätä lyhennettä ja en tiedä suomenkielistä vastinetta. Ja yk on kait yrityskerta vai -kierto, ei hajua, mutta niin olen ymmärtänyt, vai olenko taas väärässä?

Hemskutti, mikä pahoinvointi tänä aamuna. Aamupalan jälkeen yökin pöntöllä, taitaa johtua kuitenkin flunssassa. Tuli heti vilunväreet kun edellisistä pönttöä tuli tuijoteltua ahkeraan ekat 4kk.

Vierailija
48/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun jaksoit valaista minua. :-)

Sitä minäkin, että eihän sitä hormonia voi välittyä jos munasolu ei ole vielä kiinnittynyt kohtuun. Sittenhän sitä HCG:täkin alkaa vasta ilmestymään.

Vierailija
49/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä vialla. masentaa jo valmiiksi et täti tulee kylään... siis nyt on kp 24/28?. Jotenkin on latteet fiilikset. Kun se ovulaation bongaus meni jjotenkin päin honkia, ja sit ei ollakkaan sen jälkeen pupuiltu lainkaan. oon väsy, vihainen ja mahaa nippaa, eli menkkaoireet on päällä. ne sieltä tulla tupsahtaa.

Miten saisin asenoiduttua siten että jaksaisin toivoa parasta, kun tuntuu et luovutan heti kättelyssä....

Miritli ailahtelevien mielialojen keskeltä

Vierailija
50/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi yk tarkottaa sitä, monesko yrityskierto on menossa, meillä esim yk2. pvo:n joku selvittikin jo...

Ja sit siitä hcg-hormoonista... Sitä tosiaan alkaa erittyä, kun munasolu on kiinnittynyt kohtuun... Istukkahormooniksihan sitä myös nimitetään. Joka päivä sen määrä virtsassa tuplaantuu, en sit tiiä alkaako ihan jostain ykkösestä... Ja herkimmät testithän reagoi, kun sitä on 10 yksikköä pississä... Näin oon ainakin ymmärtänyt.

Kisu odottavissa tunnelmissa kp 28/33, dpo 10 (voi olla myös dpo4, sunnutainakin un oli ovisoireita)

Vierailija
51/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sintagma: Me asutaan joo Espoon Järvenperässä. Jännään kamalasti omasta ja sun puolesta, että haamut muuttuis kunnon plussiksi!

Miritli: Häntä pystyyn!! Ei luovuteta ennen tädin tuloa!! Ja toivottavasti pysyy poissa!!

Mulla kans aika sekalaiset fiilikset, kun menkat ei oo vielä myöhässä, niin jotenkin sitä alitajuisesti pelkää, et kuitenkin täti tulee paikalle. Välillä mahaa juilii tosiaan niinkuin menkat alkais justiinsa ja minä hermoheikko ravaan vessassa kattomassa tilannetta. No, mutta mitäpä sillekin voi, jos menkat alkaan niin ne alkaa. Eipä siihen itse voi vaikuttaa.

AIHA

Yk 3, kp 24/28 DPO 12 (rv 3+5 oviksen mukaan)

Vierailija
52/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas on tosiaan haaveissa...alloin vaan oletettua nopeammin hänestä haaveilemaan. Toka on nyt vajaan vuoden ja olisin ihan valmis uuteen raskauteen. Eka täyttää marraskuun lopussa 4vuotta. Molemmat tyttöjä.

Jotenkin tuntuu, että nyt jos joskus. Heti.Alkuun taas ajattelin,että samalai ku edelliskerralla eli sit tän tokan kaxvuotis synttäreiden tietämillä alettais yrittään. (Olen tullut suht helposti raskaaksi aina) No, aika näyttää. Mies ei ole vastaan laittanut, mutta on kyllä ajatuksineen pikemminkin omissa ammatinvaihdoissaan kun mun vauvahaaveissa. Eihän se helppoa tulis olemaan, mutta...Haave mikä haave.

Nyt ois ne tän kuun viimeset otoiset hetket, mutta en ole saanut miestäni yhtä vakuuttuneeksi, joten jäänee taas vaan haaveeksi ;( Meillä ei tosin ole mitään ehkäisyä käytössä. Käytännön syistä sänkypuuhia harrastetaan aika harvoin, joten keskeytetty yhdyntä on se juttu. Eilen olisin vaan toivonut, ettei sitä olisikaan keskeytetty. Kerrankin bongasin nimittäin oviksen kaikkine mahdollisine limoineen ja kipuineen. Olikos se niin, että ku niitä limoja näkyy, ni munasolu irtoo vai ennen sitä vai jälkeen?

No, onnekkaita vauvayritys hetkiä teille muille ja paljon plussia tietysti toivotaan!

Mutu

Vierailija
53/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväsin täälläkin lueskelemassa, tuo odotusten kotilot ei ole vielä kauhean vilkas foorumi.

En nyt kommentoi muita, mutta pisti kirjoittamaan kun musta on hassua että te -onnittelut muuten plussista- odottelette testiviivan vahvistumista. Mä olen varmaan siinä mielessä outo kun kerrasta uskon, kaksi haamua tuossa jo jaloissa pyörii enkä tästäkään varmistustestiä tehnyt (vielä, teen kyllä sitten ihan oman uskonvahvistukseksi jossain välissä, kun polla ei usko ennen kuin masu kasvaa silmin nähden tai ultrakuvat on nähty. Muutenhan sitä unohtaa että raskaana onkaan jos ei sitä silmin näe.)

Mutta ei siis millään pahalla, jännä vaan nämä erilaiset suhtautumistavat. Ehkä tämä auttaa jotain, jossain pinossa oli aikanaan että kuukautisten alkaessa jos dpo on 10-16, on normaali kierto, jos dpo on 16-18, on kemiallinen raskaus, jos taas dpo yli 18, on keskenmeno. Että ei kemiallista raskautta tarvitse pitkään pelätä, pari päivää vain yli oman normaali dpon, musta sen jälkeen voi kyllä uskoa kunnon raskauteen.

Kiva kun eikös teillä sitten ole LA toukokuussa? Ei kun sitten mainostamaan yahoon ryhmää heti teille, mä jotenkin viihdyn siellä suljettujen ovien takana paremmin.

Juu ja hyvä minä mitään ihmettelemään toisten epävarmuutta raskauksista, itellä nakuttaa tuulimuna-sana takaraivossa. Kun en voi sanoa että mitään oireita olis kovinkaan hurjasti, että välillä hyvinkin unohtaa että masussa voi mitään piilotellakaan.

Sintagmako se pisti että mies oli ehdottanut kokonaan testin tekemättäjättämistä... Hilpeää! Ikävä vaan että mun mies on vähän samaa mieltä, kun olen puhellut että eikö sua kalvais nähdä alkuraskauden ultrasta varmasti että masussa on jotain, ja vastaus on jotain samansuuntaista. Ei ne miehet vaan tajua...

rv 5+4

Vierailija
54/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole saanut niitä helsvutin testejä vieläkään! Jos ei huomenna tule niin käyn hakemassa apteekissa sit yhden. Hermo menee :-P

Enkä edes tiedä miksi ihmeessä testin haen, mihin sitä oikein tarvitsen... Varmaan ainoastaan siihen että saan teipattua sen vauvakirjaan... Tiedän muutenkin kyllä olevani raskaana. Eli pitäsikö julistaa itseni plussanneeksi :-P

Leekolasse olet oikeassa, " ennenvanhaan" eli vna 2001 ja 2003 kun palstalla roikuin niin haalea haamu riitti vakuuttamaan :-)

Sintagma 4+0 (dpo 14 yk 1) ja haamu dpo 12 ja oireet vahvistuvat joka päivä.

Vierailija
55/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mä niin toivon että pääsen plussaamaan, kuvitteln kaiketi taas kaikenlaista.. Tissit ei o kipeet, jotain ihme nipistystä välillä vasemmassa tississä. Tuntuu että alavatsa o ihan pömppö(just oon laihtunu6kg), illasta alkaa viluttamaan ja aamusta olen ihan väsy ja tänään nyt illallakin. Pahaaoloakin nyt bongasin. Lämmöt 37,2 kp 27/31, niitä en kuvittele! tilasin kotitestejä tilasin ja pitäs tulla huomenna.. Arvatkaapa sorrunko?? Plussanneille vauvaliimaa ja muille peukkuja, oottelee sitten ovista tai plussaa

Vierailija
56/79 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi jaksankin roikkua täällä vaikkei meillä mitään ole tapahtunut vieläkään. mutta eihän oisi pitänytkään. ovista tikuttelen ja varmaan vielä monta päivää tai ainakin muutaman.

en vaan jaksa odottaa että pääsee yrittämään.

yskä vaivaa, ja pitäs melkeen mennä lääkäriin sen takia. mutta toivotaan että se helpottaisi yskänlääkkeellä..ei vaan näytä tehoavan.

no menenpä tästä lukemaan uutta 9kk lehteä tai vauva-lehteä, molemmat kesken.

yk 1, kp 13/25-32

Vierailija
57/79 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä tuon varmistelun halun =) Sitä vaan ei voi uskoa että olisi käynyt hyvä säkä. Minä ainakin olen varmistellut jokaisen haamun mitä saanut olen... 4 vahvaa plussaa on sitten ilmaantunut. Kaksi syntyi ja kaksi meni kesken joten jos nyt olisi sitten tasoissa ja tässä kierrossa tärppäisi =)

Mitään tuntemuksia ei ole, mutta nyt olenkin niin skeptisellä asenteella liikkeellä etten kuvittele yhtään mitään ennen kuin kierto on täysi. Onneksi viikonloppuna on ohjelmaa niin että ei ehdi murehtimaan. Oikein aurinkoista ja lämmintä viikonloppua teille kaikille....kuumeillaan sitten taas ensi viikolla.

JB72 yk7, kp 18/30-32

Vierailija
58/79 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä nyt menossa eka kierto sitten lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ja toiveet heti korkealla.

Ovulaatio pitäisi olla ensiviikolla ja tikutkin valmiiksi ostettu,tosin ovisoireita ollut jo nyt.Joten täällä kovasti kesäkuun vauva mielessä.No minun tuurilla ei varmaan kyllä heti tärppää, mut toivossa on hyvä elää.Kaikille paljon plussa säteitä ja peukkuja yritykseen.

kp 11/26-30 yk20

Vierailija
59/79 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis pitäis olla lauantaina mut kovasti oireet jo tuntuvat joten taitaa olla jo menossa. tikuttanut en ole vielä koskaan. Tosin selailin tuossa äsken lääkäri palstoja ja siellä kovasti sanottiin että pitäisi olla pupustellu jo ennen ovista. siittiöisen pitää olla valmiina hyökkäämään heti kun munasolu on valmiina. varsinaisen oviksen aikana on viimmeinen hetki onnistua. onneksi on tullu peuhattua jo vähä ennakkoon josko se nyt vihdoin auttais. Ei millään jaksaisi enää vaan odotella vaikka yritystä on takana vasta 5kk.

Vierailija
60/79 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa!

Ihan kun ovis ois ollut viime viikonloppuna. Vessapaperiin jäi iso limaklöntti sitkeää limaa (anteeksi tarkka kuvaus.) Tästä siis päättelen oviksen tapahtuneen ja kalenterinkin kanssa se osuis yksiin, koska edellinen kiertoni oli 33 pv.

Jos se ovis oli viime viikonloppuna, niin munasolun pitäisi kiinnittyä tämän viikonlopun aikana. Tämä on eka yrityskierto eli ollaan jalat maassa.

Oireita ei ole, mutta katsotaan viikonlopun jälkeen. Aikaisemmat raskausoireet ovat olleet alamasutuntemuksia ja menkkatuntemuksia. Toisessa raskaudessa taisi olla lievää etomista ennen kun tein raskaustestin.

T: Ona kp 24/33 ja yk1

Ps. JOS ne menkat eivät ala ajallaan, niin yritän silti siirtää testaamista mahdollisimman myöhään. Katsotaan miten pää kestää. :-)