Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko ovulaatio kestää päiviä..?

Vierailija
11.02.2015 |

Tein sunnuntaina ekan ovistestin,joka mun tulkinnan mukaan oli positiivinen, viivat lähes yhtä tummat.
Maanantaina tehty testi vahva, samoin tiistaina ja tänään keskiviikkona.
Tän lisäksi mulla on siitä sunnuntaista asti ollut jomotusta alavatsalla ja selässä, ja valkovuotoa.
Voiko mun ovulaatio oikeesti kestää näin kauan, näyttääkö testit vaan plussaa jostain syystä, ja entäs nää ihme oireet.. Onkohan mulla hormonit nyt jotenkin ihan sekaisin.b

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko jollain jotain kommenttia.. :)

Vierailija
2/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei irtoa siksi ovis näyttää plussaa pitkään. Mulla köy näin välillä. Ojam gynellä vahvistettu asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan gynellä vahvistettu tuo.

Vierailija
4/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:50"]Ei irtoa siksi ovis näyttää plussaa pitkään. Mulla köy näin välillä. Ojam gynellä vahvistettu asia.
[/quote]
Ok, oliko sulla kans ovisoireita, kipuja yms pitkään?

Vierailija
5/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OVULALAATIO tarkoittaa munasolun irtoamista. Se ei voi kestää useita päiviä. Ovulaatiotesti mittaa niiden hormonien pitoisuuksia, jotka ovutaatiotapahtuman aiheuttavat. Hormonipitoisuudet voivat olla korkeita pidempään kuin mitä itse ovulaatio kestää.

Vierailija
6/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:50"]Ei irtoa siksi ovis näyttää plussaa pitkään. Mulla köy näin välillä. Ojam gynellä vahvistettu asia.
[/quote]
Oletko kuitenkin ovuloinut/raskautunut normaalisti jossain vaiheessa?

Vierailija
7/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:59"]OVULALAATIO tarkoittaa munasolun irtoamista. Se ei voi kestää useita päiviä. Ovulaatiotesti mittaa niiden hormonien pitoisuuksia, jotka ovutaatiotapahtuman aiheuttavat. Hormonipitoisuudet voivat olla korkeita pidempään kuin mitä itse ovulaatio kestää.
[/quote]
Joo tuosta olenkin lukenut. Ihmetyttää vaan lisäksi nämä aika kovatkin jomotukset ja kipuilut..

Vierailija
8/20 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin näyttää testi vielä plussaa.. :O Tosin vähän himmeämpää kyllä jo.

Mutta osaisko joku vielä sanoa, että mikä päivä mulla nyt sitten on DPO1? :D

ap

Vierailija
9/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:50"]Ei irtoa siksi ovis näyttää plussaa pitkään. Mulla köy näin välillä. Ojam gynellä vahvistettu asia.
[/quote]
[/quote]

Olen ovuloinu välillä ja tullut kerran raskaaksi. 2v ytityksen jälkeen

Vierailija
10/20 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tarvittu testiä. Miksi ihmeessä sitä pitää kokoajan ola testaamassa. Jos haluat raskaaksi, niin harrasta kaikkina lähellä olevina päivinä seksiä.
Minulla oli ovulaatio, kun teki mieli... Ja sitten tulin raskaaksi.

Vierailija
11/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet raskaana, myös raskaus aiheuttaa plussan ovistestiin.

Vierailija
12/20 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:14"]Aika monella molemmat munasarjat ovuloivat samassa kierrossa, mut toinen munasolu ei välttämättä ehdi kypsyä joten kaksosraskautta ei tule. Mut helvetillinen jomotus siitä tulee. Näin valisti mua gyne, kun asiaa ihmettelin.  [/quote] Kiitos tiedosta! Aika kovia kipuja tänään ollut. [/quote] voiskohan muuten olla tosta kyse, kun jotenkin tuntuu erilaiselta tää ns.ovulaatiokipu, ei niin toispuoleiselta kuin yleensä vaan ennemmin just molemmin puolin jomottelee..

[/quote]

Mulla ainakin oli juuri tuollaista, kun kummastakin munasarjasta lähti munasolu. Normaalistihan se kipu tuntuu jommalla kummalla puolella. 

Mulla jäi edellisestä raskautumisesta tuo jomotus päälle ja se jatkui ekat 6 viikkoa. Melkoista juilimista.

Vierailija
13/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina olli säännöllinen ovulaatio, mutta sulti kipuja pitkin kiertoa. Ensin munasolun kasvun takia, sit ovulaation ja sit viel keltarauhasen kasvu ja surkastuminenkin aiheuttaa jonkun verran kipuja. Eli pitkin kiertoa on tuntemuksia. Kun on pitkään tarkkaillut, niin tiedän kyl kipujen laadusta milloin ovulaatio on. 

Ja se ovulaatiotesti voi näyttää pidempään plussaa. Onko sulla säännöllinen kierto ja ovulaatio tulee aina kans säännöllisesti? 

Vierailija
14/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella molemmat munasarjat ovuloivat samassa kierrossa, mut toinen munasolu ei välttämättä ehdi kypsyä joten kaksosraskautta ei tule. Mut helvetillinen jomotus siitä tulee. Näin valisti mua gyne, kun asiaa ihmettelin. 

Vierailija
15/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:12"]Mulla on aina olli säännöllinen ovulaatio, mutta sulti kipuja pitkin kiertoa. Ensin munasolun kasvun takia, sit ovulaation ja sit viel keltarauhasen kasvu ja surkastuminenkin aiheuttaa jonkun verran kipuja. Eli pitkin kiertoa on tuntemuksia. Kun on pitkään tarkkaillut, niin tiedän kyl kipujen laadusta milloin ovulaatio on. 

Ja se ovulaatiotesti voi näyttää pidempään plussaa. Onko sulla säännöllinen kierto ja ovulaatio tulee aina kans säännöllisesti? 
[/quote]
On tosi säännöllinen kierto ja ovulaatio, tosin kierukan poiston jälkeen en ole ehtinyt kovin montaa kiertoa vielä laskemaan. Mutta aina ollut päivälleen säännölliset.

Vierailija
16/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:10"]Tai sitten olet raskaana, myös raskaus aiheuttaa plussan ovistestiin.
[/quote]
Mulla oli menkat parisen viikkoa sitten..

Vierailija
17/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:14"]Aika monella molemmat munasarjat ovuloivat samassa kierrossa, mut toinen munasolu ei välttämättä ehdi kypsyä joten kaksosraskautta ei tule. Mut helvetillinen jomotus siitä tulee. Näin valisti mua gyne, kun asiaa ihmettelin. 
[/quote]
Kiitos tiedosta! Aika kovia kipuja tänään ollut.

Vierailija
18/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:14"]Aika monella molemmat munasarjat ovuloivat samassa kierrossa, mut toinen munasolu ei välttämättä ehdi kypsyä joten kaksosraskautta ei tule. Mut helvetillinen jomotus siitä tulee. Näin valisti mua gyne, kun asiaa ihmettelin. 
[/quote]
Kiitos tiedosta! Aika kovia kipuja tänään ollut.
[/quote]
voiskohan muuten olla tosta kyse, kun jotenkin tuntuu erilaiselta tää ns.ovulaatiokipu, ei niin toispuoleiselta kuin yleensä vaan ennemmin just molemmin puolin jomottelee..

Vierailija
19/20 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:50"]Ei irtoa siksi ovis näyttää plussaa pitkään. Mulla köy näin välillä. Ojam gynellä vahvistettu asia.
[/quote]
[/quote]

Olen ovuloinu välillä ja tullut kerran raskaaksi. 2v ytityksen jälkeen
[/quote]
Kiitos vastauksesta. Hienoa että olet tullut raskaaksi.

Vierailija
20/20 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 08:43"]

Ei ole koskaan tarvittu testiä. Miksi ihmeessä sitä pitää kokoajan ola testaamassa. Jos haluat raskaaksi, niin harrasta kaikkina lähellä olevina päivinä seksiä. Minulla oli ovulaatio, kun teki mieli... Ja sitten tulin raskaaksi.

[/quote]

Olen tehnyt testejä mielenkiinnosta ja että oppisin tuntemaan kehoani vielä paremmin.

Mutta mulla pointtina on tuon positiivisten ovulaatiotestien lisäksi ne kummat ovulaatiokivut. Tällaista ei ole koskaan ennen ollut ja mietinkin, että mistä kyse. :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi