Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokottamaton ethän tule meille kylään.

Vierailija
21.11.2021 |

En kehtaa sanoa tätä sinulle, mutta säästä meidät molemmat nololta tilanteelta. Kurja tilanne.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaise huviksesi uuden-Seelannin tilannetta. Pönttö.

Vierailija
22/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule. Mutta ilmoitathan että haluat ettei rokottamaton tulisi, koska muuten ei voi tietää sitä, uskallat sanoa sen. Muista silti että maailmasta pitäisi tehdä parempi paikka ja kaikille koti, riittävä raha. Etsitään inhimillisyyttä yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän talossa kaksi vanhempaa poomeria oikein ilakoivat minä en ottanut  sanoimme heille ei ole sitten asiaa hisseihin eikä 4m lähemmäksi oikeita ihmisiä nyt ovat yrittäneet selitellä ottaneensa ekan piikin. pidämme paskat tosi loitolla luotto heihin mennyt.

Vierailija
24/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ylhäällä vieläkin, vastaavanlainen ketju toisinpäin poistettiin heti

Vierailija
25/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et asiasta sano suoraan ystävillesi ja sukulaisille? Vai onko teillä diili kirjotatte tänne keskenään ja tunnistatte toistenne tekstit? Itse sanoin suoraan kasvotusten korona alettua ja rokouksien .Ihan sama olette rokote,maski vastaisia. Asia ei minulle kuulu. Kotini ette tule ja ulkona ette lähesty minua.Herneitä ottivat neniin. Mutta asia todella ei kuulu minulle ! Joten jäivät elämästäni pois! Minulla on oikeus valita seurani ja torjua henkilöt joilla rokote vastaisuus, omassa elämässäni.

Vierailija
26/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan neljännen rokotteen enkä käy kylässä muuta kuin iäkkäällä lähiomaisella auttamassa tietotekniikassa. 

Vierailija
27/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tulossakaan, ootte kireää ja vähä-älyistä seuraa.

Vierailija
28/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih hih, sanon että olen rokotettu vaikka en olekaan.

Mitä sitten jos joku perheenjäsenistä sairastuu sinun itsekkyytesi tähden. Ihme toimintaa.

Aika vääristynyt ajattelutapa että rokottamaton levittäisi tautia niiille jotka suojanneet itsensä useammilla rokotuksilla.

Voisi kuvitella että olisi toisin päin, eli vähäoireiset rokotetut, jotka ei itse sairastu kunnolla, levittäisvät tautia kaikille

Vierailija
29/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi kuinka rokotettu rikoslaki kertoo kuintenkin etät jätät naapurn miehenkn rauhaan, ilman eri kohotusta ja lopetat pedosiili levitykset. se tulee todella kalliiksi.

Vierailija
30/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy kylässä pariskunta,jotka heti sai kahden rokotteen jälkeen koronan,moni muukin sai .Nyt ne saanut neljännet rokotteet,veetuilin "te saitte kyllä aika helposti koronan",Mikä siinä et moni sairastaa flunssaa yms,jatkuvaan kun tää ei vuosikymmeneen!!.En huoli kylään ketään,enkä mielellään kävisi missään Maski,pesen kädet.Suojaudun edelleen.

Vierailija
31/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni fakta.

Rokote EI estä mitenkään taudin leviämistä. Rokotettu ja rokottamaton voi kantaa ja levittää ihan yhtälailla Covid virusta.

Mutta se rokote antaa hyvän suojan taudin vakavia muotoja vastaan. Se on rokotteen tarkoitus.

Vierailija
32/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tulisi, vaikka kutsuisit.

Vierailija
33/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut tuntemani sairastaneet pahempaa Koronaa kovalla kuumeella ja kaamea yskä.

Muilla lievää tai keljua oloa kuumeetta ja yskättä.

Varmaan muilla muitakin kokemuksia, mulla nämä.

Vierailija
34/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kulunut aihe.

Keksi parempi.

Vierailija
35/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus tietosuojavaltuutetulle ja poliisille, jos yksityishenkilöt kyselevät koronapassia. Koronapassin kyseleminen on rajattu laissa vain tiettyihin tiloihin ja aloihin ja tilanteisiin.

Vierailija
36/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa aloituksessa on se, että ei voi sanoa suoraan, että ei toivo rokottamatonta kylään! Miksi ei, en käsitä.

Myös kylääntulija voi varmistaa, voiko tulla, jos on rokottamaton, tai voiko tulla, jos henkilö on juuri rokotettu ja voi siten tartuttaa muita.

Teennäinen ongelma, joka johtuu siitä, että suurentelet asiaa.

Ei sun kaveris tuota tietoa välttämättä täältä lue, senkin varmaan tajuat?

Vierailija
37/38 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulen, jos yrität estää niin yskin päällesi.

Vierailija
38/38 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö ovella passia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi