##SYYSkeijujen maanantai##
Onnea Porenn pienestä tytöstä!! :) Taas aamu alkoi vauvauutisin, kuinkahan moni muukin tänään kertoo oman uutisensa viikonlopulta? Jäämme innokkaana odottelemaan! :)
Manta ja Onni 37+3
Kommentit (43)
Aika paljon onkin muuten syntynyt Keijuihin tyttöjä, vai onko mulla ihan väärä mielikuva... ? :) Pitänee käydä tarkemmin lukaisemassa tuota syntyneet -pinoa.
Itselläkin taas illan supistellut jonkin verran, aika laiskaan tahtiin mutta huomaa kyllä, kun vatsa välillä kovettuu ihan kokonaan. Terkkarikin tänään neuvolassa kesken sf-mitan mittauksen kysyi supistaako? Kun niin kuulema veti masun kovaksi. :) Eli positiivista positiivista.
Neuvolassa oli kaikki ok. Tosin vähän jäin miettimään, kun sydänääniä kuunnellessa terkka kysyi vauvan liikkeistä. Sanoin, että liikkuu muttei enää niin paljon kuin aikaisemmin. Terkkari vain sanoi, että seuraile liikkeitä. Sydänäänet olivat kuulema kauniin tasaiset mutta rauhallisemmat kuin aikaisemmin. Mutta ei se mitenkään huolestunut kuitenkaan. Mutta itse mietin tässä illan mittaan, että pitänee huomenna varmaan terkkarille soittaa ja kysyä mitä tarkoitti...
Kyllähän tuota voisin äippäpolilla pyörähtää lääkärillä ja ultrassa, saisi varmaan taas tietoa kohdunsuunkin tilanteesta. No, mutta nyt kömmin sänkyyn. Supisteleehan tuo taas jonkin verran mutta eiköhän ne mullakin laannu kun pitkäkseni käyn.
Hyvät yöt kaikille!
T: Anmari rv 38+2
ja Mayella, mäkin olen tässä muutamat päivät tuntenus vauvan jäsenet tosi hyvin. Jalat, pyllyn ja selän yms. Mutta mulle kyllä sanottu neuvolassa ja Jorvissa, kun kävin rv 37, että hyvin on lapsivettä...Viimeksi oli ihan sama juttu. Mutta esikoinen oli sitten sellainen päälle 4kg mötikkä, että ehkä se siihen vaikutti, en tiedä. Mutta tosiaan ei ainakaan koskaan lapsiveden vähyydestä ole ollut puhetta.
Nyt nukkumaan...masukaverikin jo vähän rauhoittui. Olen istunut tässä koneella koko illan tehden kouluhommia ja tyyppi riehunut massussa aikas paljon.
Toivottavasti saan nukutuksi,
inkuli ja nuppu rv 39+5
Mayella: Miulla tuntuu joskus melkoisen selvästi vauvan jalka masun läpi. Pepusta jalkaterään asti. Käsiä en oo tuntenut ollenkaan. En kylläkään oo ymmärtänyt huolestua asiasta, eikä neuvolassa ainakaan olla sanottu veden määrästä mitään. Torstaina on taas neuvola, jossa kysyn kyllä ihan kaikkea veden määrästä, istukan toiminnasta ja vauvan koosta, jospa terkka laittaisi miut äitipolille ultraan sitten mahdollisimman nopeasti.
Toivottavasti siun vauvelilla olisi kaikki siellä masussa hienosti ja runsaasti vettä ympärillä. Ultraisikohan lääkäri, jos kertoisit huolestasi? Jaksuja!
Niina