Tammenterhojen maanantai
Aikaiset huomenet terhot!!! En huomannut pinkkaa joten tässä on.
Pitäs lähtee 7 töihin mut hereillä on oltu jo 5 asti kun mies lähti töihin. Ei oikein unta riittänyt kun ollaan käyty monena iltana (meille) aikaisin (22-23) nukkumaan. Normaalisti kukutaan vähintään puoleen yöhön vaik ois aamuun meno.
Pe piti kertoa ultrakuulumisia, mut ei oo kerenny kun on ollu koko vkoloppu töitä. Tosin ei ole paljon muuta kertomista kun et kaikki oli niinkuin piti, mitat täsmäs just mun viikkoja. En edes tajunnut ettei laittanut painoarviota neuvolakorttiin niin en tajunnut kysyä. Sukupuolta vaavi ei suostunut näyttämään.
Edelliset:
tyttö rv 40+5 3870g 51cm (kesto 17t30min)
poika rv 38+2 3945g 53,5cm (kesto 6t35min)
Toivon et tämä tulis pikkaisen aiemmin ulos et ehdittäs kastaa ennen maaliskuun etelän matkaa. Tosin en tiedä onko välttämätöntä???
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille
B+pörrö rv 20+4
Kommentit (46)
Tulin vielä Sindaa onnittelemaan uudesta työpaikasta!
Mahtava juttu:) Tosi mukavaa varmaan jäädä äippälomalle kun uusi työpaikka odottaa sitten kun joskus päätät palata takaisin työelämään.
Tuo valokuvasivu on kyllä aivan huippujuttu:) Nyt sen vasta hokaakin miten kiva idea se oli! Aivan ihania masuja+ultrakuvia kaikilla:) Kyllä sitä saakin olla onnekas, kun saa omassa masussa vauvaa kantaa. Miten sitä muistaiskin olla kiitollinen, kun ei tämä olotila mikään itsestään selvys ole..
tikru
Sinda: Aki Sirkesalo antoi myös miulle " kasvot" tsunamikatastrofille. Suuren suuren menetyksen suomen musiikkimaailma siinä menetti, itse tosi paljon tykkäsin ja kävin keikoillakin. Eihän sitä meinannut aluksi edes uskoakaan.. Hirveää, että koko perhe menehtyi:(
tikru
Onpas tullut viime päivinä pitkiä pinoja. Ja kun nettiyhteys tökkii koko ajan, töistä jostain syystä vauva-sivut kestävät latautua tsiljoona vuotta,ja pe iltana palattiin Kreetalta, niin saapa nähdä milloin ehtii vanhat pinot kahlata läpi.
Tässä kommentteja tuoreimpiin: horoskoopiltani olen rapu, mies kaksonen ja poika skorpioni. Enpä tunne luonnehdintoja, joten vaikea sanoa, vastaako merkkiä.
Sindalle onnittelut virasta! Mahtavaa!
WTC: Olin juuri edellisenä päivänä varannut tarjouslennot Nykiin talvilomaksi. Työkaverini kehui NYCiä, ja sanoi mm, että siellä twin towerien kattokerroksessa on jotain helikopterisimulaattorijuttuja. Kun tulin töistä kotiin, mieheni, joka oli vielä töissä, soitti minulle eikä saanut sanaa suustaan, ja lopulta sai sanottua, että avaa televisio. Avasin, ja järkytyin. Se tuntui vielä jotenkin niin epätodelliselta, ja koskettavan läheltä, kun olimme juuri varanneet matkan. Toivottavasti mitään vastaavaa ei enää tapahdu.
Meidän Kreetan matka meni loistavasti. Säät suosivat, ja taapero nautti vesileikeistä, ja me kaikki siitä, että saatiin olla kiireettä yhdessä. Lentomatkat taaperon kanssa menivät myös odotettua paremmin. Ainoastaan ruokailut Kreetalla tuottivat vähän hankaluuksia, kun taaperon hermot eivät kestäneet siellä yhtään tuota paikallaan istumista. Ei siis herkuteltu pitkän kaavan mukaan.
Pian alkaa täydelliset naiset!
t. Meku 21+1
Emma04:
Horoskoopilta mie olen Rapu juuri niin kuin ravusta sanotaan, paitsí en ihan niin kotihiiri kuin jostain olen lukenut. Mies on skorpiooni ja neiti on hmm... ei hajuakaan helmikuun 24. syntynyt??
[b]Neiti on Kalat,hyvä merkki ;)[/b]
sinda75:
[color=996699]Pikainen ilmoittautuminen... sinda75@netti.fi on taas auki, oli mennyt eilisen aikana ihan tukkoon. Eli voi taas laitta lisää kuvia sähköpostin tukkeeksi :) :) Voisi olla hyvä jos pienennätte ensin itse (jos mahdollista) niin ei tukkeudu ihan heti.Laitan kuvia blogiin jahka tästä töiden lomassa ehdin ja palailen vielä kommentoimaan....
[color=blue]Eli Sindalle ensin laitat mailia. Hän sitten lähettää salasanan sulle. Ja näin se homma etenee. Kuten tässä tämän päivän Sindan viestissä ilmenee. .
Olipas täällä luettavaa. Syksy on tuonut tammikset koneiden ääreen viikonloppuisinkin. Mukavaa!!
Sindalle onnittelut työpaikasta!!!
WTC:n aikaan olin kaverilla käymässä ja katsoin sateelliitti kanavan kautta ja piti pariin kertaan katsoa kanavalogo, että onko tämä joku elokuva. Juuri silloin ei paljoa hetkauttanut, mutta sitten kun ajelin linja-autolla kotia kohti iltasella, niin sitten testasivat tuota hälytyskanavaa ja radio-ohjelma katkesi ja alkoi kuulua se puhe joka ilmoitti tämän olevan hätäkanavanharjoitus. Piti kyllä heti miehelle soittaa, että onko se maailman sota jo syttynyt. Muuten mie olen kyllä aika kova nahkainen kaikelle muualla tapahtuvalle, mutta lapsen myötä on pelkoja tullut roppakaupalla!!!
Horoskoopilta mie olen Rapu juuri niin kuin ravusta sanotaan, paitsí en ihan niin kotihiiri kuin jostain olen lukenut. Mies on skorpiooni ja neiti on hmm... ei hajuakaan helmikuun 24. syntynyt??
Käsitöistä, teen vaikka mitä, mutta missään en ole hyvä, ompelen, virkkaan, neulon, korjaan vanhoja huonekaluja, rakennan uusia huonekaluja, suunnittelen paljon ja mies sitten toteuttaa. =) Mutta kaikki on kyllä sellaisia että VAIN itselleen ja kaikkea ei edes julkisesti voi esitellä =)
Neiti synty 40+5 ja oli 3290 g 49 cm, käynnistämällä syntyi kun lapsivedet oli tihkunut pois. Synnytys kesti tipan laitosta syntymään vajaan 13 h. Leikkaamalla sitten loppujen lopuksi.
Oma napa voi paksusti. Supistuksia ja hämäriä pistoja on tuntunut. Ja sitten sellainen tunne, että jalka vilahtaa jalkovälissä!!!!! Siis ihan oikeesti, muistan parinkin äitin joskus sanoneen että heistä tuntuu että vauvan jalka tunkee jo pihalle ja nyt luulen ymmärtäväni mitä he tarkoittavat. En tiiä miten huolestunut pitäisi olla. Yritin soittaa toiselle näin sanoneelle ja kysyä tarkemmin, mutta kuulu lähteneen synnyttämään, joten täytyy yrittää myöhemmin uudelleen =)
Nyt mie aion rönähtää sohvalle, laittaa neitin kattoo lehmäjengiä ja yritän ummistaa silmät hetkeksi.
-E- 22+4
p.s. neiti säikytti äitinsä juuri perinpohjin, toi kädessään julmetun hämähäkin näytille!!!! Niitä mie pelkään, peloista on ollu täällä myös puhetta. Onneksi en ole ainakaan vielä onnistunut siirtämään pelkoa neitiin.