Tammenterhojen maanantai
Aikaiset huomenet terhot!!! En huomannut pinkkaa joten tässä on.
Pitäs lähtee 7 töihin mut hereillä on oltu jo 5 asti kun mies lähti töihin. Ei oikein unta riittänyt kun ollaan käyty monena iltana (meille) aikaisin (22-23) nukkumaan. Normaalisti kukutaan vähintään puoleen yöhön vaik ois aamuun meno.
Pe piti kertoa ultrakuulumisia, mut ei oo kerenny kun on ollu koko vkoloppu töitä. Tosin ei ole paljon muuta kertomista kun et kaikki oli niinkuin piti, mitat täsmäs just mun viikkoja. En edes tajunnut ettei laittanut painoarviota neuvolakorttiin niin en tajunnut kysyä. Sukupuolta vaavi ei suostunut näyttämään.
Edelliset:
tyttö rv 40+5 3870g 51cm (kesto 17t30min)
poika rv 38+2 3945g 53,5cm (kesto 6t35min)
Toivon et tämä tulis pikkaisen aiemmin ulos et ehdittäs kastaa ennen maaliskuun etelän matkaa. Tosin en tiedä onko välttämätöntä???
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille
B+pörrö rv 20+4
Kommentit (46)
mikä aamukampa sulla on menossa?? jäätkö kotiin 5vk päästä??
itse jäin pois töistä rv19 ja toista viikkoa olen nyt kotona :) ihanan tylsää ollut. kauhee selittäminen vain muille ihmisille, miksi olen jo jääny kotiin..
soittelin muutes Brunolle aikaa! siihen 4D-ultraan. rv on tuolloin 25+. sanoivat siellä, että rv23-28 kannattaa käydä. otinkohan liian aikaseen ajan? kertokaas nyt kaikki minkälainen se 4D-UÄ on? entä Bruno?
WTC: olin veljeni luona ja kahtottiin yhdessä uutisia.. ei sitä voinut uskoa todeksi.
HoroskooppiG: olen kaksonen.. menen ja hösötän kovasti ja puhetta tulee vaikkei aina tarviskaan. mies on taas leijona.
lähdenpä tästä ruokkimaan elukoita ja kauppaan.. :) hyvät maanantait kaikille!
*lähettää rentouttavia ajatuksia Ardisialle* Toivottavasti supistukset asettuvat!
WTCG: Olin töissä, työkaveri oli käynyt MTV:n sivuilla ja nähnyt jonkun uutisen asiasta. Koko toimisto pysähtyi siltä istumalta seuraamaan tilannetta ja muistan vieläkin sen epäuskoisen fiiliksen tosi hyvin. Viikkojen kuluessa asia sai uusia piirteitä, kun NATO ryhtyi toimenpiteisiin, Italia (jossa silloin asuin) oli USA:n suurimpia liittolaisia ja asuin vain noin 50km päässä yhdestä päätukikohdasta. Hälytystila oli päällä koko maassa monta kuukautta. Kyllä sitä kans murehti, että kuinkakohan maailmanrauhan kanssa käy. Tsunami taas kosketti ihan henkilökohtaisesti, kun menetin hyvän ruotsalaisen ystävättäreni, entisen kämppikseni aalloille ja paikat mullekin olivat tutut. Kiitos pienen tyttäreni, en itse ollut paikalla...
KäsityöG: En kudo tai neulo, äitini hoitaa sen homman, muTta ompelen koneella ja korjaan vanhoja huonekaluja. Puutyöt olis mullekin ollu mieluisempi vaihtoehto, muttei seitkytluvulla tyttöjä verstaaseen päästetty!
PatjaG: Ostin Seinäjoen Huvikummusta esikoiselle sellaisen kuitupatjan, jonka voi vaikka suihkuttaen pestä. En muista mitä materiaalia oli, mutta se on hengittävämpi ja tukevampi ku vaahtomuovipatja. Tälle kakkoselle hankin ihan kunnon suojuksellisen Ekens Svan-patjan huonekaluliikkeestä.
Täällä Vaasassa paistaa edelleenkin aurinko ja ei syksyksi uskoisi. Aurinkoa päivään muillekin Terhoille!
¨c¨23+4
[color=darkviolet]Tosi kujeet joo, ku kävin hammaslekurin käsittelyssä. Yritettiin ilman puudutusta, mut toinen paikattava vihlo niin ikävästi, ett luovutin. Vähän laitto, mut vaikutti tosi hyvin. Huuli vinossa sitten lähin kotio :/ :D Supisti vähä masusta, ku nous siittä jakkaralta. Ei kyllä ihmekkää, ku mulle nuo käynnit on aina yks jännitys momentti.
[color=blue]5 vuotta sitten [color=maroon]ootin akkaa ja ihmettelin väärään aikaan näkyviä uutisia. Jotenki jähmetty sohvalle kattomaan niitä torneja ja ukon tullessa töistä olin yhä jumittuneena siihen istumaan.
[color=blue]Äitiliini [color=violet]kirjotit " aikapulan" niin mie luin äkkiä ett " krapulan" ! Mitä ihmettä mun päässä näin maanantaina liikkuu. .on tainnu se toinenki aivosolu tipahtaa masuun :D
[color=darkviolet]Te puhutte nutuista ja kaikista niin mullaki alkaa sormet syyhytä, ett pääsis shoppaileen. Torstaina on kyllä pakko rakenneultran jälkeen käyä kaupassa ostaan jotain beibille. Tuli vielä noista villapuvuista mieleen, ett mä ostin Nuutisen kutomon villahaalarin akalle ku se oli vauva. Luonnonvalkosen ja sit ku akka kasvo ulos siittä niin ostin samaisen, mut väriksi valihin t.sinisen. Anoppi on ostanu violetit villapökät ja ite oon ostanu pienen jussi-paidan. Tosi hyviä, ku ovat kotimaisia. Sitten on muutamia keinokuitusia tai mitälie, joten beibi tulee tarkeneen :)
Jahas, muusin teko kutsuu.
Z ja Säde 20+3
[color=maroon][b]Äitiliini[/b], kiva jos ehdit kokoamaan niitä Ystäväkirjan kysymyksiä. Mä mietin ja lähettelen sulle ja innostukaahan muutkin lähetteleen kysymyksiä, niin saadaan kunnon kokoinen Ystäväkirja aikaiseksi!
[b]Ardisia & nenn[/b], toivottavasti supparinne rauhoittuvat ja eivät saa mitään aikaan kohdunsuulla!
[b]Ceciliah[/b], mittaan aamukammalla työssäoloviikkoja. Jään 17.11. äitiyslomalle ja sitä ennen ruhtinaallinen kuukausi lomaa (pitämättömiä vuosilomia) eli jään kotiin jo 13.10. Loppuiko sulla työt vai miksi jäit pois rv 19?
Töistä puheenollen... mulle sattui tässä yksi jymyjuttu. Valittelin viime viikolla että mulla on Äitylin tavoin tosi surkea työpaikka (inhottavat ihmiset työkavereina) josta tosin olen ollut virkavapaalla täällä toisessa työpaikassa jo toista vuotta. Hain ihan huvikseni yhtä virkaa joka oli tässä vastikään auki ja selvästi näkyvällä mahalla pääsin jopa haastatteluun (tai eihän ne kutsuessa sitä vielä olleet nähneet). 92 hakemusta oli tullut ja ajattelin mahoineni että ei mitään mahiksia (vaikka eihän se saisi vaikuttaa). Mutta niin vaan kävi, että sain juuri kuulla että minut oli nimitetty siihen virkaan! Uskomatonta, hatunnoston arvoinen teko ja vielä miesjohtajalta! Otan viran vastaan mutta aloitan vasta äitiysloman ja mahdollisen hoitovapaan jälkeen. Ja ihanaa, saan kirjoitella irtisanomisilmoituksen tuohon ikävään (ex)-työpaikkaan. Tämän hetkiseenkin työpaikkaani olen tyytyväinen, mutta tämä on valitettavasti määräaikainen ja työmatkakin 80 km suuntaansa. Tuo uusi työpaikka on reilun 10 km päässä, kivempi sitten perheellisenä.
[b]Emmaljungista[/b], jipii, jipii, jipii, hartaasti odottamani mallisto 2007 on ainakin osittain julkaistu www.emmaljunga.se Lähinnä tiirailin noita Edge Duo yhdistelmiä. Tulisipa äkkiä Lastentarvikkeeseen myyntiin...
[b]Ardisia[/b], onko se Emmaljungan tehdas teidän lähellä? Kun ainakin äiti muisteli että Sjuntorpiin tädin luo ajaessa mentäisiin sen ohi... Onkohan siellä kuin paljon halvempaa? Miehellä on työsuhdeauto (=ilmaiset bensat) niin voisi pistäytyä samalla tädin luona ja hakea vaunut...
No niin, sitten taas töiden pariin....
Sinda
Käytiin vähän kävelyllä ja ihana ilma on ainakin meillä! Illalla oon menossa kokeilemaan jumppaa, saa nähdä miten käy, kun on kuulemma aika reipasta menoa. Onneks on kertamaksuina niin ei tarvi maksaa jos ei sitten voi enää käydäkään.
Minä ostin patjan ihan HobbyHallin kuvaston kautta. Eikä tarvi kakkoselle uutta, oli meinaan niin vähän käytössä pojalla tuo pinnis. Äiskän vieressä nukkui, kunnes kuukausi sitten laitettiin oma lastensänky.
Marialla on sitten ihan saman ikäinen poitsu kun meilläkin. 25.päivä tulee 1v3kk =). Oon koittanu selittää, ettei äiskän mahan päälle saa kiivetä eikä sitä saa potkia sängyssä, kun siellä on ihan pieni vauva, mutta ei oikein mene vielä perille.
WTC-iskun aikaan olin miehen mukana puimassa. Istuin traktorissa ja kuuntelin jotain musiikkia, kun mies tuli hirveällä vauhdilla sinne ja sain melkein sydärin ku luulin, että puimuri palaa tai muuta. Mies vaihto radiokanavaa ja siinä sitten istuttiin hetki ja kuunneltiin hiljaa uutisia. Itku meinas tulla... mies sitten meni jatkaa puintia ja kävin välillä informoimassa, että lisää tapahtuu... ilta oli aika hiljainen, seurailtiin uutislähetyksiä ja vaikea oli uskoa tapahtunutta todeksi.
Me otetaan Tapiolasta se vauvavakuutus. Asiamies on tulossa varmaan tällä viikolla käymään ihan muissa vakuutusasioissa niin tehdään hakemus sitten samalla. Ei kyllä pitäis olla mitään syytä miksei saatais. Meillä on kanssa kaikki mahdolliset vakuutukset tuolla Tapiolassa. Saadaan ihan mukavasti S-bonustakin sieltä " palautuksena" .
Elin@ 20+2
Onnittelut Sindalle työpaikasta!!! Kyllä se joskus elämä yllättää ihanasti!!!
Pidempään aikaan ei ole tullut käytyä täällä.
Viime viikolla kävin viemässä kelan paperit ja nyt sitten innolla odottelen äitiyspakkausta että pääsisi hypistelemään.
Suklaaseen tullut kova himo. Sit vielä löysin Maraboun uuden Daim suklaan;) Tuota on kulunut. Ja suosittelen vielä Fatzerin uutta maitosuklaata jossa hedelmiä ja marjoja.
Noista Wtc:n iskuista että olimme kaupan pihalla kun ensimmäiset uutiset tulivat radiosta että lentokone osunut torniin. Mietittiin ett miten voi vahingossa lentää noin. Sitten tuli suoraan toinen perään ja mietittiin naivisti että on ne sokeita. Mutta kun koko totuus valkeni niin tuli kyllä paha mieli.
Tässä tää mikä mieltä nyt kaivaa kun kattoo noita avauksia eli MISSÄ NIITÄ KUVIA ON ETTÄ VOISI KÄYDÄ KATSOMASSA JA LISÄÄMÄSSÄ OMANSA:)
Kiitos jo etukäteen.
Tarkistin tuon Emmaljungan tehtaanmymälän olemassaolon. Ruotsalaisen vauvalehden av- palstalaisten mukaan Emmaljungalla ei ole tehtaanmyymälää, ainoastaan työntekijät saavat ostaa alennuksilla. Ja Emmaljungaa valmistetaan Vittsjön kunnassa ihan eteläisessä Ruotsissa, Malmön lähellä (meiltäkin on vielä matkaa noin 200km, Trollhättanista sen 80km enemmän). Oisko äitis sekoittanut johonkin muuhun, esim. tuossa Jönköpingin kupeessa on Huskqvarnan (you know, ompelukoneita ym..) tehtaanmyymälä kyllä... ;)
Mutta jos tänne asti ajelette, niin miksette pidennä reissua päivällä ja ajele Saksaan hakemaan sieltä vaunut? Monet täällä asuvat tekee niin, säästää tuhansia kruunuja... Suomalaiset vissiin tilaa netin kautta saksalaisia vaunuja? Päivässä ehtii Saksaan ja takasin, näkee samalla Tanskankin!
Joka tapauksessa, jos tulette niin kahvikupilliset kyllä juodaan (Sjuntorpista/Trollhättanista ei kestä Boråsiin kuin vajaa tunti ajaa), eikös niin ;)
Mie lähetinkin jo äitiliinille spostilla ystiskirjaan kysymyksiä. Nyt muutkin väsäämään!!
G WTC: aamulla katon yleensä txt-otsikot ja tuona aamuna olikin täydet uutiset jo käynnissä tilanteesta, tsekkasin myös sat.kanavilta jne. Olihan paukku, serkun tyttö oli just vaihtarina pohjois-carolinassa ja tiesin sen niinä päivinä joskus menevän NY:n parin päivän retkelle ja huoli oli kova. Menin töihin ja serkkuni kertoi tytön olevan kunnossa ja että olivat siirtäneet reissuaan eteenpäin, oikeasti se sitten tietysti peruuntui kokoaan tilanteen vuoksi. Työmaallani on tytäryhtiö Bostnonissa ja olin heihin yhteydessä tapahtuneesta silloin myös. Järkytti tavallaan kaikkia vaikka ei suoraan koskenutkaan kehenkään.
G horoskooppi. Mä oon vesimies ja mies on skorpioni. Oon just semmonen liitäjä kun vesimies on oppikirjojen mukaan. Varmaan oon tosi ärsyttävä joskus ja omaan ihmeellisiä mielipiteitä. Skorppari on piikikäs ja intohimoinen, no onneksi pahimmat piikit ovat katkenneet mutta intohimo säilynyt ;-)
Tästä tulokkaasta tulee kauris tai vesimies, katotaan ny...
Sindalle bd bd bd ... mistäkö.? NO ETTÄ SAISI IHANAN VESIMIESLAPSEN =) ' hi hiii' ajatusmaailma menee omia menojaan, voin kertoa omakohtaisia kokemuksia miten muut ei pysy perässä =)
Joo itse asiassa kun mulla on synttärit 23.01.70 niin olishan se hienoo jos tulisi samana päivänä, meillä menisi kaikki numerot ihan samoiksi, ainoastaan vuosiluku toisinpäin =)
G käsityö. Oon nuorempana tehnyt käsitöitä, naapurin kolme vanhaapiikaa opetti kutomaan sukkia ja rasoja jo ihan pienenä, niiden kanssa tuli tehtyä kaikenlaista pöytäliinaa jne. Niitä on vieläkin tallella mulla ja ihan kivoja muistoja -täytyy sanoa. En enää edes osaisi kirjailla siten :/
Vähä vanhempana tein ittelleni vaatteita... No kaikki on jäänyt, mutta nyt suunnittelin hommaavani saumurin, säästäähän siinä kun nuita pikkuvaatteita tekee vaikka itse, ainakin nuita helpompia niinku gollege housuja ja paitoja jne. Oikeestaan toi käsityö on mulla siirtynyt teknisemmälle puolelle ja nyt haaveilen sen siirtymistä taas kangas-puolelle..
Sindalle onnea töiden johdosta !!!! VAU!! ja vielä raskaana ollessasi sait uuden työpaikan, lehdet kun ovat pullollaan juttuja kuinka syrjitään jne.. =D
Mary 21+5
.....TOSI ärsyttävä banneri tämän vauva-palstan yläreunaan, toi KOTI juttu mustalla pohjalla. Aukee aina kun hiirellä menee läheltä puolen näytön kokoiseksi ja sitten vahingossa ehtii painaa kun meinaa ihan muuta linkkiä. *aaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhhhh*
[color=blue]Mary [color=maroon]heh :D mie kirosin samaa ja sit aloin kulkee jompaa kumpaa laitaa ;)
Onko kellään muulla ilmennyt tällästä raskausoiretta:Mulla on ihan hervoton olo koko ajan,naureskelen mitä kummallisemmille asioille,äskenkin luin Zatun viestiä ja siin oli jotain sikahauskaa niin räkätin tässä vedet silmillä..ja eilen puin illalla saunan jälkeen yhen ennen ihanan tiukan t-paidan päälle,joka nyt tällä hetkellä on aika hauska kun tissit on kaksinkertaset ja masu iso ja kun kävelin peilin ohi niin jäin siihen hirnumaan ja mies joutu tulla kahtoo et mikä mulla oikein on.. sit kun alkaa nauramaan niin siitä ei tuu loppua.. Ihan kamalaa,ei tarttee iso asia ollu kun repeen ihan täysin. Jotain hyvääkin,yhtenä päivänä olin tosi pahalla päällä kunnes isompi neiti pyys mua piirtämään lehmän ja siitä tuli niin hauskan näkönen että puol tuntia nauroin lattialla vedet silmissä ja huonosta päivästä ei ollut tietookaan sen jälkeen.
Joo jos lähtis taasen ajeluttaa tyttöjä ja nauttimaan kauniista päivästä :)
T:Isa
P.S. Ootteko töissä/kotona? Jos kotona niin kauanko ootte ollu/meinaatte olla? Mulla tuli nyt 7 vuotta kotielämää täyteen ja kai mä sitten oon ainakin 3 vuotta luultavasti kauemminkin kotona vielä.Ajattelen kuitenkin että kun se mahdollisuus on että saan hoitaa lapset kotona niin teen sen,kun kuitenkin olen aina halunnut olla kotiäiti :)
Isabelluska: Ei kovin pahalta raskausoireelta kuulosta ;) saatpahan lisää ikää.
WTCG: Olin kotona keittiössä laittamassa ruokaa ja telkkari oli auki ja sieltä bongasin lähes tuoreeltaan uutiset, esikoinen konttaili lattialla. Muistan, ettei se kauheasti vaikuttanut aluksi, loppuapäivää kohti aloin minäkin pelätä maailman rauhan puolesta ihan tosissani.
Horoskooppi G: Olen vaaka, ja mies on kauris, tytöt ovat kalat. en ole perehtynyt kovinkaan paljon noihin horoskoppeihin joten en tiedä sovimmeko me horoskooppeihimme.
KäsityöG: juu, tiedän miten kudotaan ja ommellaan, onneksi anoppi hoitaa nuo hommat ja ainakin vielä on sukkia ja lapasia riittänyt.
No nyt täytyy ruveta valmisteleen kotia lähtöä, ai niin, onnea Sinda työpaikasta, aika hienoa työnantajalta ettei pitänyt raskautta esteenä!
Ja niistä mahoista piti vielä kommentoida. Ihania kuvia, nyt on kyllä pakko pytää miestä ottaan minustakin puoliväli masukuva.
mamm@mia ja vaavi rv 20+2
Apuva kun joku kirjotti että Femedasta oli sanottu et viikolle 28 asti vois käydä 4D:ssä. ja mä luulin että nyt on jo myöhästä, niin soitin ja varasin vaan ajan. Nyt sitten miehen kanssa mietitään että onko sinne mitään järkeä mennä.
Kertokaas mulle nyt niitä syitä että miks sinne kannattas mennä ja miks ei.
Mun mies on kyllä oudosti sitä mieltä että siitä ei hyödy mitään, koska jos todetaan lapsella joku vamma niin sitä ei voida kumminkaan korjata ennen syntymää kun ei kai oo vielä olemassa mitään " sikiökirurgiaa" . Yritin sit sanoo et jos tietää et on jotain hyvin vakavaa niin osaa mennä synnyttämään esim. johonkin yliopistolliseen sairaalaan ym. Mut ei se mies oikeen vakuuttunut.
Isabelluska: Ootko synnyttänyt molemmat lapsesi täällä Jyväskylässä?Huvittasko sua kertoa mulle keskussairaalan kokemuksia, kun en tunne oikein ihmisiä ketä siellä ois synnyttänyt? Kaikki sellanen kiinnostaa että miten siellä on suhtauduttu jos on ollu jotain omia mielipiteitä ym. Myöskin osasto/perhehuone kokemukset kiinnostaa. Jaksaisitko mulle jotain kertoa sähköpostilla, niin ei tarttis muita " vaivata" ? Mun sähköposti on beijaflor83@hotmail.com
Joo..ihan itkuun pillahdin tossa ultra-asiassa kun jotenki iteki oon asennoitunu et sinne ei mentäs, mut sit alko niin tuntuu ku ei oo mitään np tai rakenneultraa tehty että josko sittenkin. Ja vielä kun se sf-mittakin hinaa siellä alarajalla, niin oishan sekin tavallaan yks hyvä syy mennä. Mut ei mulla vissiin oikeesti kyllä mitään syytä oo. Pelkään että jos mennään sinne ja kaikki onhyvin ni mies alkaa sellasen " mitä mä sanoin" -jutun. Toisaalta jos meille tammikuussa syntys vaikka downvauva ni en vois varmaan miehelle antaa anteeks että ei hyväksyny ajatusta ultraanmenosta.
Onpa aikas tilitystä. Pahoittelen.Nyt syömään!
Beijaflor rv 23+0
Vau, on tosiaan aina kahlattavaa, jos ei pääse koneelle hetkeen :)
gallupvastauksia:
minä olen neitsyt/vaaka ja kumpiakin piirteitä huomaan omaavani. Mies on kalat ja niinpä meillä on joskus hieman vaikeuksia päättää asioista, kun vaaka ja kalat kohauttelevat kumpikin olkiaan ja tuumaavat " ihan sama" . Poika on jousimies.
käsitöitä harrastan todella epäsäännöllisesti. Olen nuorena opiskellut ompelijaksi ja valitettavasti en ole paljoa niitä taitoja hyödyntänyt. Nyt kävin kangaskaupassa pitkästä aikaa ja ostin harsokangasta josta ompelen vauvalle puklurättejä, sekä resorikangasta (siis valmiiksi ympyrän muodossa) ja ompelen vaan päädyt niin masutuubi on valmis. Hintakaan ei päätä huimannut vajaa 5 euroa masutuubille hintaa.
Poika syntyi 41+5, oksitosiinitipalla vauhditettuna koitos kesti 5 h 31 min, josta ponnistusvaihe 31 min. Poika oli 53cm ja 3660g. Oli kyllä sen verran järkyttävää puuhaa, että pojan ensimmäisen vuoden ajan ei tehnyt mieli ajatellakaan toista synnytystä. Nyt jo odottelen, että pääsen koittamaan ,oliko se tosiaan niiiiin kamalaa.....
Mutta nyt täytyy mennä syömään.
Taneli
Piti niin pikaisesti lukea vaan viimeset viestit läpi, mutta Beijaflorin viestiin tarvii kyllä vastata.
Eli siitä 3d-ultrasta, kannattaa ehdottomasti mennä. Maksaahan se, mutta kyllä se on hintansa väärti ja meneehän sitä rahaa moneen muuhunkin turhaan. Tuosta jää kuitenkin itselle ja lapselle muisto ajasta äidin mahassa.
Oletko käynyt katsoo 3d-kuvia, vauvahan näyttää siinä ihan " aidolta" . Me käytiin esikoista oottaessa rv 26+ tuolla 3d:ssä ja oli kyllä aivan ihana kokemus. Saatiin tietää sukupuoli ja mikä tärkeintä, se että kaikki oli kunnossa. Mulle ainakin toi sukupuolijuttu oli tärkeä tietää jo odotusaikana, oli paljon helpompi suhtautua vauvaan yksilönä, pienenä poikana. Ja sitten kun niissä 3d-kuvissa näki kuitenkin kasvonpiirteet, esim. sen huomas selvästi että pojalla on samanlainen otsa ja kulmaluitten alue kuin isällään. Ja samanmalliset korvat. Sen huomas selvästi.
Nyt tätä toista odottaessa on ollu ihan selvää alusta asti, että mennään nytkin 3d:hen. Täytyy säästää sitten jostain muusta. eikä se nyt ihan hurjan kallis ole kun 140e jää omavastuuksi. siis helsingin femedassa, tampereellakin on 3d, mutta se on kalliimpi.
Että mun mielestä ei kannata yhtään epäröidä sitä varattua aikaa. Sinne vaan, niin ette varmasti kadu.
Onnea Sindalle uudesta työpaikasta!!! Uskomaton mies kun palkkas vaikka tiesi tilanteesi..
Kuin se nyt meni sinne blogiin pääsy? Laitanko mä Sinda sulle viestiä jonnekin ja sit saan salasanan vai kuinpäin? Olen jo unohtanut totaalisesti jo senkin et minä päivänä viime viikolla asiasta kirjoiteltiin.
Tämä päivä on mennyt ihan pyörryksissä. Tuntuu etten ole edes herännyt kunnolla ja aina kun nousen ylös alkaa päässä pyöriä. Masukkikin on ollut tosi hissukseen koko päivän. Kaipa se iltaa kohden vilkastuu.
Käytiin miehen kans pankkiasioilla aamupäivällä ja sit pikaisesti ajattelin ostavani uudet rintaliivit edullisesti itselleni, huomatkaa paino sanalla EDULLISESTI. Joopajoo. Ei löytynyt mitään halpoja alle 20e. Nyt siis luulin saavani, kun koko kuitenkin suurentunut ympärysmitaltaan (norm 70D ja nyt 75E). Sovittelin useassa liikkeessä alkaen Anttila, Lindex yms ja p...t mitään löytynyt. Sit Stockalla oli valikoimaa vaik kuin mut niin oli taas hinnatkin kohillaan, 87e!!!! No pakko oli saada uudet liivit. En pysty olee jos roikkuu, valuu, puristaa tai kiristää...
Sit olenkin vaan maannut kun joka paikkaa särkee ja supistaa. Tätä menoa en pysty kyl ens viikolla menee takas töihin. (Ei kyl haittais mua yhtään!!!) Torstaina neuvola; katotaan mitä th mieltä viimeviikon sairaalareissusta ja olosta nyt..
WTC:n aikaan oltiin miehen kans kahdestaan Pekingissä. Esikoinen oli silloin mun äidillä hoidossa. Oltiin juuri tultu syömästä huoneeseen ja menossa nukkumaan, kun avattiin sattumalta tv. Sieltä tuli juuri livenä se toinen isku. Ei kyllä paljoa nukuttanut sinä yönä, pelotti niin vietävästi et nähdäänkö poikaa enää ikinä ja yleensäki et milloin päästään pois jos tulis sota yms.
Olipas la-su muuten harvinaisen pitkä pino viikonlopuksi!
No, sohva ja makuuasento kutsuu taas. Kiva et tänää tulee taas Täydelliset naiset , jotai katsottavaa edes!
t. Hermione ja Iines 22+2
Meilläkin on tytöt nyt olleet kuumeessa ja nuhassa,mutta onnex ovat jo parantumaan päin:)meidän esikko synty rv 40+2 ja synnytyksen kesto oli 13h50min ja pituutta oli 48cm ja painoa 3460 ja toinen synty rv 40+3,synnytyksen kesto oli 4h josta ponnistusvaihe oli 2min,pituutta tytöllä oli 50cm ja painoa 3580.
Horoskooppigallup:mä ite oon rapu,mies on härkä ja esikoinen on jousimies ja toinen tyttö on kauris,ja kolmannestakin tulee kauris..
SINDA:mix mä en pääse kirjautumaan sinne blogiin?salasanan kirjotan kyllä oikeen,mutta se kysyy myös käyttäjätunnusta,ja laitan siihen tämän mikä tässäkin on..??
nyt sekin asia on näköjää korjaantunut..pääsen taas sinne blogiin..ihania kuvia siellä:)
Niin, siis siitä ystäväkirjasta piti kirjoittamani:
Eli jos haluatte, että se kasataan omista kysymyksistä, niin mä voin sen sitten kasata :)
Eli kysymysehdotuksia voi lähettää osoitteeseen aitiliini78@luukku.com
Odottelen niitä muutaman päivän ja jos kysymyksiä tulee, niin sitten lupaan nyt kasata sellaisen, itse en ala kaikkia kysymyksiä aikapulan takia keksimään. Mutta tässä työaikana voin sitä itse " ystäväkirjaa" kasata, jos sellaisen haluatte tehtävän.
-äitiliini