Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osaa vaihtaa pussilakanaa

Vierailija
20.11.2021 |

Peiton saa pois lakanan sisältä.
Sitten levittää puhtaan pussilakanan lattialle, tarttuu hampaillaan peiton yläreunaan ja konttaa peitto hampaissaan pussilakanan sisään.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi käynyt armeijan niin olisi edes pussilakanan oppinut laittamaan vaikka ei sitten muuta olisikaan siellä oppinut. Se kun tehdään siellä aina kun alikessua alkaa vituttaa huono punkka.

Onko muka armeijassa nykyään pussilakanat? Meillä oli viltti, jonka alle laitettiin lakana.

Vierailija
22/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän yksin hankalaa tunkea talvipeite pussilakanan sisään. Varsinkaan kun sitä ei haluu lattialla käyttää vaan mahdollisimman puhdas kun sen tekee.. kyllä jo nykyään pitäisi olla helpompia keinoja. Laveeri ja välly. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No osaahan, tyyli vaan on omanlaisensa.

Kerrankin oikeasti sellainen avaus, josta voi todeta että antaa miehen hoitaa asia tavallaan.

Jos ei ole kuullut helpommasta tavasta?Munkin miehelle pussilakanoiden vaihtaminen oli haastavaa (teki siis vaikeasti) ja valitti että menee ikuisuus. Näytin miten itse vaihdan ja nyt mies vaihtaa suunnilleen samalla idealla, koska se on nopeampaa.

Vierailija
24/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi käynyt armeijan niin olisi edes pussilakanan oppinut laittamaan vaikka ei sitten muuta olisikaan siellä oppinut. Se kun tehdään siellä aina kun alikessua alkaa vituttaa huono punkka.

Onko muka armeijassa nykyään pussilakanat? Meillä oli viltti, jonka alle laitettiin lakana.

Milloin sinä sen armeijan kävit?

Vierailija
25/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä vaihtanut pussilakanaa. Jo 45-vuotta sama pussilakana. 👴

Vierailija
26/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kenties Ikean 💩 lakanoita, joissa ei ole niitä reikiä yläkulmissa? Niiden kanssa tekisi mieli itsekin toimia samaan tyyliin...

Meillä ainakin oli. Leikkasin vaan saksilla nurkat pois.

Vierailija
27/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiviston presidenttikaudella.

Vierailija
28/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on vammaisen kanssa eläminen

Vierailija
29/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kenties Ikean 💩 lakanoita, joissa ei ole niitä reikiä yläkulmissa? Niiden kanssa tekisi mieli itsekin toimia samaan tyyliin...

Meillä ainakin oli. Leikkasin vaan saksilla nurkat pois.

Minä ratkaisin ongelman lahjoittamalla lakanat ekan käyttökerran jälkeen pois ja ostamalla kunnolliset tilalle.

Vierailija
30/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin Ahtisaaren kaudella ja meillä oli kyllä pussilakanat. Tosin olen tietoinen että ennen siellä oli se viltti käytössä nukkumiseen joka meillä oli lähinnä lääkintämiesten rekvisiittaa.

Vierailija
31/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että suurimmalla osalla tämän palstan naisilla on miehet jotka ovat käyneet armeijansa aikaisintaan Halosen kaudella.

Vierailija
32/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussilakana on pirun keksinto. Minulla on Marimekon lakanoita mutta eihan niiden sisalle amerikkalaiset peitot mene. Ei naissa myoskaan ole mitaan kadenreikia eika mitaaan konstia milla peitto pysyisi suorana.

Tilasin sitten Ikeasta peiton kun kuvittelin etta voisi sopia. Sielta lahetettiin rulla jotain tekomateriaalia jota voisi kayttaa pakkausmateriaalina.

Alkaa koskaan lahettako naita lahjana ulkomaille, rahat menee hukkaan.

Tavallinen peitto ja lakana toimii parhaiten.

Vierailija
33/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin Ahtisaaren kaudella ja meillä oli kyllä pussilakanat. Tosin olen tietoinen että ennen siellä oli se viltti käytössä nukkumiseen joka meillä oli lähinnä lääkintämiesten rekvisiittaa.

Itse kävin myös intin Koiviston pressakaudella. Silloin ei ampumaradallakaan ollut käytössä kuulosuojaimia. Nössöksi on mennyt.

Vierailija
34/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja kun sun miehesi on tehnyt tätä tarpeeksi monta kertaa niin alat itse vaihtaa joka kerta pussilakanat. Näin miehesi on saanut sinut koulutettua.

Seuraavaksi  siivouspäivänä miehesi alkaa imuroida vessanpöntön vettä ja sinä alat opettamaan kuinka imuria käytetään kunnes tajuat, että parempi imuroida itse. Näin miehesi on kouluttanut sinut imuroimaan.

😂😂😂😂

Jos mun mies vaihtaisi lakanat noin niin saisi tehdä sen joka kerta, olis ihan hauska seurata.

Kuinka usein miehet vaihtaisi lakanoita jos nainen ei sitä tekisi?

Mun mies nukkuisi varmaan vuositolkulla samoissa.

Vierailija
35/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kerran miestä tuomaan puhtaan pussilakanan. Ensinnäkään hänellä ei ollut hajuakaan missä kaapissa meillä on liinavaatteet. Kun vihdoin löysi sinne, toi "pussilakanan" eli aluslakanan jossa on kuminauhareunukset.

Vierailija
36/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin myös intin Koiviston pressakaudella. Silloin ei ampumaradallakaan ollut käytössä kuulosuojaimia. Nössöksi on mennyt.

Isoisä kävi intin Rydin pressakaudella. Silloin kuulemma käytettiin maalitauluina neuvostoliittolaisia. Jo on nössöksi mennyt sen jälkeen.

Vierailija
37/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen älynnyt tehdä niihin ne reiät.

Vierailija
38/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei osaa" niin ei tarvi 😄

Vierailija
39/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja kun sun miehesi on tehnyt tätä tarpeeksi monta kertaa niin alat itse vaihtaa joka kerta pussilakanat. Näin miehesi on saanut sinut koulutettua.

Seuraavaksi  siivouspäivänä miehesi alkaa imuroida vessanpöntön vettä ja sinä alat opettamaan kuinka imuria käytetään kunnes tajuat, että parempi imuroida itse. Näin miehesi on kouluttanut sinut imuroimaan.

😂😂😂😂

Jos mun mies vaihtaisi lakanat noin niin saisi tehdä sen joka kerta, olis ihan hauska seurata.

Kuinka usein miehet vaihtaisi lakanoita jos nainen ei sitä tekisi?

Mun mies nukkuisi varmaan vuositolkulla samoissa.

Minulla ei ole naista joka sen tekisi joten vaihdan sen ihan ilman ongelmia joka viikko. Joten olehan siellä tekeytymättä jeesukseksi jos osaatkin jotain noin yksinkertaista tehdä.

Vierailija
40/50 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tuo edes toimii? Avaako mies käsillään pussilakanan suuaukkoa ja peruuttaa kontallaan sisään? Entä mitä sitten tapahtuu, kun pussinperä tulee vastaan? Saako tolla tekniikalla peiton perille asti vai jääkö peiton etureuna konttaavan miehen mitan verran vajaaksi? Vai kääntyykö mies lopuksi selälleen, vetää peiton paikalleen ja hivuttautuu selällään ulos?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi