Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei saa olla yksin jos haluaa?

Vierailija
20.11.2021 |

Miksi pitäisi tulla juhliin, tapaamisiin, työpaikan kekkereihin yms. Miksei vaan saa olla yksin omassa rauhassa? Parasta olisi jos ihmiset vaan unohtaisi olemassaoloni kokonaan, se olisi todella vapauttavaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Ja päätin, että ei tarvitse mennä mihinkään.

Vierailija
2/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin noin 23-vuotiaana, että vihaan sosiaalisia tapahtumia ja viihdyn yksin. Sen jälkeen olenkin ollut itsekseni:) Elä niin kuin haluat, sinulla on vain yksi elämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on outoa olla erakko? Hae ongelmiisi apua. Onko tunnelukkoa?

Vierailija
4/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti saa olla.

Tekisit vain kantantasi erittäin selväksi. Kutsujat näyttävät kysyessään vain kohteliaisuuttaan. Ihminen kun YLEENSÄ viihtyy seurassa.

Vierailija
5/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti pitkälle teini-ikään ennen kuin tajusin että on väärin haluta eri asioita elämältä kuin vaikkapa omat vanhemmat. Silloin he diagnosoivat jotain mt-ongelmia sinulle matalalla koulutuksellaan.

Vierailija
6/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti saa olla.

Tekisit vain kantantasi erittäin selväksi. Kutsujat näyttävät kysyessään vain kohteliaisuuttaan. Ihminen kun YLEENSÄ viihtyy seurassa.

Minun on aina todella vaivaannuttavaa olla ihmisten kanssa. En vain yksinkertaisesti keksi mitään sanottavaa. Koitan välttää näitä vaivaannuttavia tilanteita parhaani mukaan pysyttelemällä omissa oloissani.

Vierailija
7/7 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua taas ikinä pyydetä mihinkään. Oon aikuinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi