Menee hermot tohon mieheen!!
Mikä sitä vaivaa!!!
Istun ruokapöydässä jo syömässä ja lapsi tulee siihen ja haluaa myös ruokaa. Mies huikkaa että no minä laitan. Sitten se tulee mun naaman eteen jauhelihakastikepurkin kanssa ja kysyy että onko tämä valmista soossia. Sanon että joo.
No sitten se tuo lapsen eteen pelkän sen kastikkeen lämmitettynä. Sanon että tästähän puuttuu makaronit. Sitten se ärähtää että MÄHÄN KYSYIN SULTA ONKO SE VALMISTA SÖTKÖÄ!!
Ärähdän takasin että kysyit onko se valmista kastiketta, SOOSSIA ja vastasin että ON!!
Lässyn lässyn ootko aivovammanen miks mä nyt kysyisin onko tää valmista kastiketta eikai siellä nyt jääkaapissa ole puolivalmista kastiketta öhö öhö nyyh separi jne.
Tämä siis viimesin räjähdys. Ja syyttää aina minua että minä kettuilen ja minä valitan kaikesta ja lässytän. Varmaan viimeseen kahteen viikkoon ei ole ollut kokonaista päivää että oltaisi sovussa. Lähden tänään lasten kanssa äidilleni että saa olla omineen.
Mä olen siis raskaana ja kipeänä, hemmetin väsynyt henkisesti ja fyysisesti, ja mies käyttäytyy tollain. Ei hyvää päivää..
Kommentit (33)
Outoa, sä istut jo ruokapöydässä, miksi? Mies kysyy ja sä vastaat, selkeästi te puhutte eri kieltä, ymmärrän miksi... Voisko kasvaa?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:16"]Mikä sitä vaivaa!!!
Istun ruokapöydässä jo syömässä ja lapsi tulee siihen ja haluaa myös ruokaa. Mies huikkaa että no minä laitan. Sitten se tulee mun naaman eteen jauhelihakastikepurkin kanssa ja kysyy että onko tämä valmista soossia. Sanon että joo.
No sitten se tuo lapsen eteen pelkän sen kastikkeen lämmitettynä. Sanon että tästähän puuttuu makaronit. Sitten se ärähtää että MÄHÄN KYSYIN SULTA ONKO SE VALMISTA SÖTKÖÄ!!
Ärähdän takasin että kysyit onko se valmista kastiketta, SOOSSIA ja vastasin että ON!!
Lässyn lässyn ootko aivovammanen miks mä nyt kysyisin onko tää valmista kastiketta eikai siellä nyt jääkaapissa ole puolivalmista kastiketta öhö öhö nyyh separi jne.
Tämä siis viimesin räjähdys. Ja syyttää aina minua että minä kettuilen ja minä valitan kaikesta ja lässytän. Varmaan viimeseen kahteen viikkoon ei ole ollut kokonaista päivää että oltaisi sovussa. Lähden tänään lasten kanssa äidilleni että saa olla omineen.
Mä olen siis raskaana ja kipeänä, hemmetin väsynyt henkisesti ja fyysisesti, ja mies käyttäytyy tollain. Ei hyvää päivää..
[/quote]
Ihanaa, mä pystyn täällä jo jopa vähän nauramaan. :) Täältä saa aina niin hauskoja kommentteja, ja puututaan älyttömyyksiin.
Separi on cp-vammainen, joskus saatan myös "separoida", josta kyllä joudun huomauttamaan että tarkottaa nyt vähän eri asiaa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:03"]Molemmissa vika. Mies taisi tarkoittaa soossilla et onko se ruoka siinä et lämmittää vaan. Veditte molemmat herneet.
Mutta olen myös mieltä että kaikille saaman aikaan ruoka ja jos ei syö sillon niin lämmittäköön itse tai syö seuraavalla kun on sen aika.
[/quote]
Kyllähän se tuli jo tuossa riitatilanteessa selväksi mitä hän sillä soossilla tarkoitti. Pointti olikin siinä, että minun olisi pitänyt tietää että soossi ei ole kastike, vaan sötkö, missä on makaronit jo valmiina.
Ja meillä ei 3v osaa kyllä vielä annostella ruokaansa lautaselle ja mikrottaa sitä, jos sitä tuolla loppulauseellasi tarkoitit.
Niin no sit vielä enemmän ihmettelen miksei 3v.n ruoka ollut jo valmiina? Jos te olette ollut vuosia yhdessä mitä mikäkin sörssi tarkoittaa. Ja se et molemmissa vika kun ette tiedä mitä toinen tarkoittaa ja siitä sit suuttuu. Ihan inan olen jopa sun miehen puolella. Ja sorry ymmärrän kyl et olet väsynyt.
Kiitos teille, minä sain avautua ja oloni onkin jo huomattavasti parempi :) Kun kirjoittaa ylös jonkun "murheen", niin sitä helposti tajuaa kuinka pikku asiasta onkaan kyse. Kummatkin ollaan todella väsyneitä, tekee hyvää tämä parin päivän erillään olo. Niin se on aina tehnyt.
Pää meinaa räjähtää kun miettii noita turhanpäiväisiä riitojamme, mistä kaikki alkoi, kuka alotti, miksi. Mihin se päättyi. Ehkä siinä ei kuulukaan olla mitään järkeä, väsymystä vaan.
Hyvää yötä vaan kaikille!
Miksi te seurustelette älykääpiöiden kanssa? En saatana jaksais selittää yksinkertaisia asioita päivästä toiseen tuollaiselle idiootille.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:20"]
Naiset ovat aina riitatilanteessa valmiiksi 'heikommassa asemassa'. ""On raskasta henkisesti ja fyysisesti. On vaikeaa, syistä joita en nyt tässä ala selittämään. Olen muutenkin itkuherkkä. Minulla on muutenkin vaikeaa ja mies tietää sen tms"" Nainen on marttyyri.
[/quote]
Tai oisko kuitenkin naisen elämä vaan fyysisesti paskempaa kaiken maailman vaivojen takia!
Miehet on kuin isoja lapsia, ei ole tarvinnut kestää mitään kipua ja vastuksia, eikä ottaa kunnolla vastuuta tekemisistään kotona eikä koulussa.
Molemmissa vika. Mies taisi tarkoittaa soossilla et onko se ruoka siinä et lämmittää vaan. Veditte molemmat herneet.
Mutta olen myös mieltä että kaikille saaman aikaan ruoka ja jos ei syö sillon niin lämmittäköön itse tai syö seuraavalla kun on sen aika.