Crocs.fi palautusohjeet?!
Tein tilauksen rekisteröitymättä ja nyt mietin mistä muka löydän palautus-linkin.
Toivomme, että Crocs-tuotteet miellyttävät sinua (mikäli tulet toisiin ajatuksiin, tässä on palautusohje).
1. Klikkaa palautuspyyntö-linkkiä sen sivuston alareunasta, jossa teit tilauksen.
2. Täytä tilausnumero (kahdeksan numeroa ja kolme kirjainta esim. 00012345CFI) ja laskutus sukunimi, kuten tilausvahvistuksellasi.
3. Siirry sivun oikeassa yläreunassa kohtaan ’Haluatko palauttaa tuotteen?’
4. Valitse tuotteet, jotka haluat palauttaa ja vahvista palautus.
5. Sinulle lähetetään sähköpostilla linkki palautusetikettiä varten sekä lisäohjeita.
Kommentit (39)
Öö, itse asiassa kyllä tilasin. http://www.crocs.fi/Kids%E2%80%99-Crocs-ColorLite%E2%84%A2-Boot-%28juniors%E2%80%99%29/15839-4BM-142,fi_FI,pd.html?cgid=boys-footwear&sid=
Minäkin tilasin kesällä rekisteröitymättä ja palautin kahdesti. Nuo on sillä tavalla ärsyttävästi huonot palautusohjeet, että nettisivulla oikea linkki on vähän eri sanamuodossa kuin tuossa palautusohjeessa. Sivuston etusivun alalaidassa se kuitenkin oli.
Sivun oikeassa ylälaidassa suomenlipun vieressä lukee asiakaspalvelu -> sieltä pääset kohtaan Seuraa tilausta tai palauta tuotteita.
Ole hyvä! :)
Vuoden alussa palautin koko tilauksen, ja voi jeesus miten hankalaksi tehty systeemi. Rahojen palautuksessa kestää ikuisuus, kuukauden olen nyt odotellut. Jouduin itse ottamaan yhteyttä kun mitään ei kuulunut, ja sieltä vaan pahoiteltiin ja sanottiin, että nyt on rahat lähetetty. Viime viikolla tuli tämä viesti, en sitten tiedä milloin rahojen pitäisi tilillä näkyä, vielä ei näkynyt. Ikinä en enää tilaa mitään sieltä!!
Niiden talvikengät on kyllä lämpimiä mutta pohjat niin liukkaat ettei sovellu Suomen talveen...
Miksi pitää tilata jos ei ole halukkuutta pitää tuotetta?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:52"]
[/quote]
Jos verkkokauppa tarjoaa ilmaisen palautusoikeuden, niin miksi ei?
[/quote]
Kysytkö ihan tosissaan? Kengät voivat olla liian isot tai pienet vaikka koko olisi normaalisti oikea.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:54"]
[/quote]
[/quote]
Koska se on järjetöntä luonnovarojen tuhlausta lähetellä tavaraa edes takaisin pitkin maailmaa vain siksi, että omalta sohvalta on niin kivaa ja helppoa klikkailla persettään nostamatta.
Huomioikaapa, että Crocsin verkkokaupassa EI OLE ILMAISTA palautusta. Eli maksat itse palautuksen lähetyskulut.
Ai että kenkäkaupassakin olisi velvollinen ostamaan sovittamansa jalkineet, olivat ne sitten sopivat tai eivät? Verkkokaupasta ostettaessa sovitus hoidetaan kotona ja verkkokauppa tarjoaa vaihto- ja palautusoikeuden. Muuten hommassa olisi vähänlaisesti tolkkua.
Ja minä sain kyllä tililleni palauttamani tilaukseni summan kokonaisuudessaan. En tietenkään palauttanut tilausta huvikseni, vaan siksi ettei tuote ollut sopiva.
Crocs yritti laittaa minua maksamaan palautusmaksut.
Kävin englanniksi kirjeenvaihtoa ja vetosin toimitusehtojen kohtaan jossa mainitaan että Crocs vastaa myös palautettujen tuotteiden postikuluista. Alla kohta:
Crocs Europe B.V. hyvittää asiakkaalle palautettujen tuotteiden arvon toimituskuluineen kortille/tilille, jolta tilaus alun perin maksettiin. Crocs Europe B.V. vastaa myös palautettujen tuotteiden postituskuluista. Jos tuotetta ei voida palauttaa tavanomaisella tavalla postitse, asiakas vastaa sen palautuskustannuksista."
Pitkinhampain suostuivat maksamaam postikulut minulle takaisin, vaikkei kuulemma ole yleinen käytäntö...
Arvaatte varmaan tilaanko kyseisestä verkkokaupasta enää mitään!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:54"]
[/quote]
[/quote]
Koska se on järjetöntä luonnovarojen tuhlausta lähetellä tavaraa edes takaisin pitkin maailmaa vain siksi, että omalta sohvalta on niin kivaa ja helppoa klikkailla persettään nostamatta.
[/quote]
Just. Ja itse ekoilet silti netissä...
Muuten aika omituista, ettei niillä ole suomenkielistä aspaa. Kuka niille kääntää suomeksi lähetetyn asiakaspalautteen?
Asiakaspalautteet pitää ymmärtää kirjoittaa englanniksi alunperinkin. Crocsilta saa palautuskustannukset takaisin, mutta toki vaatii työtä skannata postin kuitti ja lähettää se heille sekä oma tilinumero ym. tiedot jotta rahapalautuksen saa. Näin ainakin omalla kohdallani.
Saman ongelman kanssa painin. Ensimmäinen ohje käski kirjoittaa paketin päälle asiakaspalautus ja sitten tuli uusi ohje sähköpostiin, jossa pakettikortti ja maininta, että huomaathan, että joudut maksamaan itse kulut. Toimitusehdoissa kuitenkin on maininta, että he tosiaan maksavat palautuksen kustannukset. Miten tässä siis tulisi toimia, uskaltaako toimia ensimmäisen ohjeen mukaan? Tänään paketti pitäisi vielä palauttaa. Viimeinen kerta, kun tilaan sieltä mitään. Aikaisemmin ei koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Saakohan rahojaankaan takaisin...
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:46"]
Huomioikaapa, että Crocsin verkkokaupassa EI OLE ILMAISTA palautusta. Eli maksat itse palautuksen lähetyskulut.
[/quote]
Multa posti ei vaatinut maksua kun vein paketin palautukseen. Olin varautunut maksamaan, en tiedä oliko se joku moka kun eivät veloittaneet.
Ihanat työkenkinä. Askel tosi kevyt, alkoi laahustajankin jalka nousta! Kaupungilla en kyllä kehtaisi pitää. Minulla palautus onnistui ongelmitta, postimaksukin maksettiin.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:46"]
[/quote]
Multa posti ei vaatinut maksua kun vein paketin palautukseen. Olin varautunut maksamaan, en tiedä oliko se joku moka kun eivät veloittaneet.
[/quote]
Saitko kuitenkin koko summan takaisin Crocsilta palautetuista tuotteista? Jos itsekin sitten vain marssii postiin ja sanoo, että asiakaspalautus?
Provo, koska kukaan ei tilaisi crocseja