Kuinka usein käytte kylpylöissä?
Kommentit (22)
Käyn päivittäin kotikylpylässäni jossa on Markon suunnittelema tepidarium.
Kylpylöissä vai "kylpylöissä"?
Suomen ällöttävät meluisat ja nuhruiset lillumot ei kyllä houkuttele yhtään.
Viimeksi olen ollut oikeassa kylpylässä Vilnan ulkopuolella 4v sitten. 3 pv, jokaisena 4 eri hoitoa + uintia, vesijumppaa, 8 saunaa, joogaa jne jne.
Hyi. Suomessa en ole käynyt koskaan, ulkomailla yhdessä uima-altaassa. En menisi Suomessa koskaan.
En ole koskaan käynyt. Tosi kiva olisi pojan kanssa kyllä mennä, mutta en yhtään tiedä mikä olisi mieluinen 5v lapselle. Olen myös pääsääntöisesti yh ja tällä hetkellä työtön. Osaan kyllä pihistellä, jotta saisin kokoon summan, että päästäisiin sellainen kokeilemaan, mutta tosiaan sitten olisi edessä se, että en tiedä minne kannattaisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Kylpylöissä vai "kylpylöissä"?
Suomen ällöttävät meluisat ja nuhruiset lillumot ei kyllä houkuttele yhtään.
Viimeksi olen ollut oikeassa kylpylässä Vilnan ulkopuolella 4v sitten. 3 pv, jokaisena 4 eri hoitoa + uintia, vesijumppaa, 8 saunaa, joogaa jne jne.
Kiitos tästä tiedosta. En ole koskaan käynyt kylpylässä Suomessa, mutta jotain tuollaista oletin.
Joskus ennen koronaa käytiin lasten kanssa.
Ei koskaan, ei ole rahaa. 1,6 miljoonalla eläkeläisellä on jo ikää, paljon työpaikkoja loppuu, kun nuoremmat on pienituloisia. Partureita, kahviloita, ravintoloita, vaatekauppoja, autokauppoja ja remonttiyrityksiä loppuu pilvin pimein seuraavan 10 vuoden sisällä.
Pari kertaa vuodessa nyt tän koronan takia ei kovin usein uskalla liikkua juuri missään...
En käy ikinä. En ymmärrä miten kukaan pystyy mitenkään rentoutumaan lilluessaan vedessä missä on ties mitä mönjää. Joo vettä puhdistetaan, mutta kaikkea ällöä sinne silti jää ja ties mikä kakkapylly tai törkytoosa tulee siihen viereen itseään liottamaan.
Taloussanomissa oli jo ennen koronaa, että kaupan alalta loppuu 25000 työpaikkaa 10 vuoden sisällä.
Asuntolainat menee ulosottoon.
Aloitan käymään, kunhan täytän 80.
Lasten kanssa ehdottomasti helpointa lomalla, kaikki tarvittava saman katon alla eikä tarvitse edes lähteä kauas kotoa.
Lasten ollessa pieniä, ehkä kerran-kaksi vuodessa. Käytiin paikkakuntaan, ei kylpylään, liittyvistä syistä Vaasassa ja Tropiclandiassa, en muista, että koskaan oltaisi menty varta vasten jonnekin kylpylään.
Samoin Imatralla käytiin muuten ja siinä sivussa kylpylässä.
Nyt ei olla käyty varmaan kymmeneen vuoteen yhdessäkään, nuorin täytti just 17 vuotta.
En usko, että enää menisin ainakaan suomalaisen perusgenren kylpylään, ehkä jonnekin Haikkoon (onko siellä edes kylpylää) tai jossain Unkarissa kahdestaan miehen kanssa....
...
Eikun hetkinen, kolme vuotta sitten käytiin koko perhe Huangshanissa Kiinassa kylpylässä, jossa oli kuumavesialtaita luonnon lähteissä ja Islannissa käytiin neljä nuotta sitten samoin kuumien lähteiden kylpylässä. Näin sitä leimaa kaikki kylpylät tyyliin Tropiclandioiksi.
Ihaniahan ne kylpylät on. Lapsille vesiliukumäkiä, aikuisille hierovia suihkuja. Höyrysaunoja ja hyvää ruokaa. Edullista lystiä koko perheelle.
Käydään lasten kanssa välillä. Kivempi kuin uimahalli. Meillä on toki yksi suurimmista kylpylöistä ihan lähellä. Lapset ei vielä osaa uida, joten senkin takia on alettu käymään. Ennen vähän arastelivat vettä, mutta nyt tykkäävät polskia renkaiden kanssa ja toinen oppi sukeltamaan.
Taisin olla viimeksi n. 11v kun kävin. Nyt olen 34v. Eli en ihan hirveen usein.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt. Tosi kiva olisi pojan kanssa kyllä mennä, mutta en yhtään tiedä mikä olisi mieluinen 5v lapselle. Olen myös pääsääntöisesti yh ja tällä hetkellä työtön. Osaan kyllä pihistellä, jotta saisin kokoon summan, että päästäisiin sellainen kokeilemaan, mutta tosiaan sitten olisi edessä se, että en tiedä minne kannattaisi mennä.
Nokian Eden
En käy enää, koska tajusin että jos minäkin kusen, paskon ja runkkaan porealtaisiin niin sitä tekee muutkin.
En koskaan, vihaan niitä paikkoja.