50-sivuinen ketju
Otsikossa lukee tavoite. Yritetään tehdä tästä ketjusta 50-sivuinen. Kiitos, jos osallistut haasteeseen! t. ap
Kommentit (1245)
Tajusin juuri äsken että mulla on ylihuomenna työpäiväivä. Lomaa ei enää paljoo oo
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:59"]Tajusin juuri äsken että mulla on ylihuomenna työpäiväivä. Lomaa ei enää paljoo oo
[/quote]
:(
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:01"]Whihuu 39!!
[/quote]
Jee
Galluppi: Mikä on pohjoisin ja eteläisin paikka missä ootte käyny? Itse olen aika suppeasti matkaillut sillä pohjoisin on kuusamo ja eteläisin on Berliini
Nohei nukkuuko kaikki jo, aika aikasta
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:23"]
Galluppi: Mikä on pohjoisin ja eteläisin paikka missä ootte käyny? Itse olen aika suppeasti matkaillut sillä pohjoisin on kuusamo ja eteläisin on Berliini
[/quote] Pohjoisin paikka on Kittilä ja eteläisin Limassol
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:25"]
Nohei nukkuuko kaikki jo, aika aikasta
[/quote] En nuku vielä :)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:23"]Galluppi: Mikä on pohjoisin ja eteläisin paikka missä ootte käyny? Itse olen aika suppeasti matkaillut sillä pohjoisin on kuusamo ja eteläisin on Berliini
[/quote]
Pohjoisin taitaa olla Rovaniemi ja eteläisin Peking
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:23"]Galluppi: Mikä on pohjoisin ja eteläisin paikka missä ootte käyny? Itse olen aika suppeasti matkaillut sillä pohjoisin on kuusamo ja eteläisin on Berliini
[/quote]
Pohjoisin levi ja eteläisin sydney
Aika ääripäitä vaikka en paljoo oo maailmaa kiertänykkää :D
Tietääkö kukaa että kuin pitkä on pisin av ketju? Meinaan että tää taitaa aika kärjessä olla :)
LMNOPQRSTUVWZYZÅÄÖ XD