Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko älylaitteet ja tupakoinnin kieltää luontokohteissa?

Vierailija
20.11.2021 |

Tämä on jo nyt ties kuinka mones kerta. Lähet jonnekin luontoon rentoutumaan, hengittämään raitista ilmaa ja nauttimaan maisemista, niin eiköhän sinne tule joku katsomaan jotain YouTube videoita kännykältä ja tietenkin äänet ihan täysillä niin joudut kuuntelemaan sitä höpötystä, sitten toinen puhuu facetime puhelua kovaan ääneen ja kuvaa ihan päättömästi ympäriinsä ja tulee vielä tunkemaan sitä kamerakännykkää naamaasi, kohta tulee kolmas ja sytyttää tupakan ja tietekin tuuli kuljettaa sen savun ja hajun naamallesi. Siirryt toiseen paikkaan ja kohta sama uudelleen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea epämiellyttävää ja epäkohteliasta käyttäytymistä oikein voi kieltää. Toki voisi jonkin kyltin laittaa, jossa annetaan käytösohjeita, mutta tuskin sillä olisi paljonkaan vaikutusta ihmisiin, jotka eivät halua ottaa muita huomioon.

Vierailija
2/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera sais olla luontokohteissa. Meteliä ei. Alkoholia&tupakkaa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamera sais olla luontokohteissa. Meteliä ei. Alkoholia&tupakkaa ei.

Jep. En vaan voi ymmärtää, miksi edes lähteä jonnekin luontoon ihan vaan tuijottelemaan ruutuja? Ap

Vierailija
4/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tupakan voisi kieltää ihan joka paikassa.

Vierailija
5/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteet myöskään eivät kuulu luontoon. Myös valtaosa luontoon päätyvästä mikromuovista on peräisin hikisistä fleece-asuista. Myös parkkipaikat kansallispuistoissa tulisi metsittää. Luonto ei ole automarketti.

Vierailija
6/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älylaite on hyvä navigoinnissa, jos ei ihan verkon ulottumattomissa olla. Mutta oikeassa olet. Älä riko luonnon rauhaa, älä parjaa, älä pauhaa.

Vierailija
7/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tupakan voisi kieltää ihan joka paikassa.

Mulla ei normaalioloissa ole mitään tupakointia vastaan, esim kaupungissa. Mutta miksi mennä nimenomaan luontoon ja paikkaan, jossa näkee että muut on lenkillä, virkistäytymässä ja ottamassa raitista ilmaa ja sytyttää tupakka? Ap

Vierailija
8/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy luontopoluilla, mutta haluaisin silti kieltää yhtä sun toista kaupungin kaduilla. Olisi voimaannuttavaa hallita muita ihmisiä kieltämällä heitä elämästä ja toimimasta eri tavoin kuin minä itse.