Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-treffeiltä sukupuolitauti

Vierailija
11.02.2015 |

Toivottavasti herään tästä painajaisesta. Olen kohta nelikymppinen kivannäköinen nainen, mutta oma mieheni ei syty minusta kuin silloin tällöin. Olemme olleet yhdessä jo 10vuotta ja elämä on tasaisen tylsää, joka häiritsee vain minua, ei miestäni. Päädyin ystävieni suosituksesta tinderiin ja johan oli halukkaita miehiä ympärillä. Olen ollut kolmen miehen kanssa sängyssä, joista yksi perheellinen ja varattu. Sain maanantaina tietää, että minulla on klamydia, enkä tiedä keneltä olen sen saanut? Pelkään myös, että olen tartuttanut sen myös omalle miehelleni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan salaa sille syötä lääkkeitä, koska allergia tai sivuvaikutus tai yhteensopimattomuus muiden lääkkeiden/ruokien kanssa. Esim. mun antibiootit ei imeydy kunnolla maidon kanssa ja jos kiskon kuurin osittain tai kokonaan maitoisena niin vaikutus jää vajaaksi ja ensi kuurin täytyisi mahdollisesti olla jotain toista antibioottia resistenssin takia.

Vierailija
22/26 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUHAHAHAHAHAHAHAAAA :D Ei vittu

Nyt kerrot miehellesi, että hänellä on klamydia ja sitten alat soittelemaan näille panokavereillesi, että teillä on klamydia. Jos sait sen ekalta ja vetelet paljaalla niin kaikilla on, JIHUUU!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut kahdesta eri antibiootista ikäviä allergisia oireita, et niiden kanssa täytyy tietää mikä sopii ja osata lopettaa jos oireet alkavat. Jotkut saa anafylaktisen shokin ja se on menoa sitten.

Vierailija
24/26 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko testauttanut muutkin taudit? Onhan noita. Tippuri, kuppa, herpes, hepatiitit ja HIV. Osahan ei sitten parane koskaan. Eikä oireile.

Vierailija
25/26 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks on muitakin minunlaisiani. Nyt jo löytänyt vakkarin joka antaa sen mitä oma ukko ei.

Vierailija
26/26 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lienee nyt sellainen tietokonevirus :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän