mitä vähäkalorista leivän päälle???
Mitä laitatte leipienne päälle? Kaikessa niin paljon kaloreita
Kommentit (29)
Terveellisempää on jos jätät sen leivän pois sieltä leikkeleiden ja juustojen alta.
Leipähän just lihottaa, toki riippuu leivästä... Ja määristä.
Ei levitettä, kasviksia (kurkku, tomaatti,paprika, salaatti) joskus avocadoa. Juustosta kannattaa ottaa joko aamupala tai vähärasvainen sulatejuusto jos haluaa. Leikkeleistä kalkkuna tai kinkku ovat hyviä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:42"]
Terveellisempää on jos jätät sen leivän pois sieltä leikkeleiden ja juustojen alta.
[/quote]
Aivan oikein!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:46"]Miksi ap haluaa vähäkalorista?
[/quote]
Koska on ikidieetillä.
No kaiketi kalkkunaa siivu ja vaikka salaatinlehti ja paprikaa.Leipä mielellään hyvin kuitupitoista esim. Vaasan jälkinuunipalat täyttävät ehdon.
Olen dieetillä, joulun jälkeen lähtenyt 5kg. Enkä millään kitudieetillä tai karppaamalla, vaan normiruokaa syömällä, annoskokoa pienentämällä ja 4-6krt viikossa kevyesti liikkumalla. Mutta kyllä tulee mietittyä ettei kaikista tuhdeinta tuotetta ruisleivän päälle laittaisi.. onko muita ketkä yrittää pitää kalorit rajoissa ja syö leipää? Voisiko ne ystävällisesti kertoa mitä leivän päälle? Ap
Syön aamulla kaksi palaa ruisleipää, päällä kinkkua, salaattia, kurkkua, paprikaa, tomaattia ja punasipulia.
Syön leipää, jonka päällä oivariinia, juustoa, kinkkua/kalkkunaa/meetwurstia/maksamakkaraa, kurkkua, tomaattia, kananmunaa aina vaihdellen. Katso ruokavaliota kokonaisuutena, ei kannata takertua yksittäisiin pikkuasioihin..
Itse tykkään ihan hulluna tahini-seesamitahnasta ruisleivän päällä. Ei perusvaaleasta tahimista, vaan tummasta, urtekramin tahnasta, jota nykyään saa melkein mistä vaan kulmakaupasta. Toooosi hyvää! Ei varsinaisesti kevyttä, mutta ravinnepitoisuudeltaan sitä luokkaa, että kannattaa. Ja hyvää! Siivuan vielä päälle paprikaa ja kurkkua - ahh :)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:55"]
Olen dieetillä, joulun jälkeen lähtenyt 5kg. Enkä millään kitudieetillä tai karppaamalla, vaan normiruokaa syömällä, annoskokoa pienentämällä ja 4-6krt viikossa kevyesti liikkumalla. Mutta kyllä tulee mietittyä ettei kaikista tuhdeinta tuotetta ruisleivän päälle laittaisi.. onko muita ketkä yrittää pitää kalorit rajoissa ja syö leipää? Voisiko ne ystävällisesti kertoa mitä leivän päälle? Ap
[/quote]
Kukaan ei ole noin tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:55"]
[/quote]
Kukaan ei ole noin tyhmä.
[/quote] millä tavalla ap muka tyhmä?!
Olen lukenut vihanneksista jotain kirjoituksia.
En tiedä, pitävätkö tarinat paikkansa.