Nalle sai yli 20 miljoonaa
Kertokaa katkerat kommunistit ja vihervassarit, miten Nallen pitäisi luopua omista rahoistaan ja antaa ne köyhille.
Kommentit (12)
Miksi pitäisi? Jos minä saisin 20 miljoonaa, en minäkään antaisi muille penniäkään, sinulle varsinkaan.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:12"]
Miksi pitäisi? Jos minä saisin 20 miljoonaa, en minäkään antaisi muille penniäkään, sinulle varsinkaan.
[/quote]
Ilta-sanomien kommenttiosasto oli toista mieltä. Siellä jokainen toivoisi, että Nalle luopuisi omaisuudestaan. Varmsti iltapaskalehtien kommenttiosaston älymystö itsekin luopuisi sadoista miljoonista.
AIVAN!!! AIVAN!!! AIVAN MAHTAVAA!!!
Köyhille juu, mutta ei nyt sentään mille tahansa köyhille. Semmoisille vain, joilla on tosi tarve. Niin kuin Kutvoselle, jonka naapuri Lötvönen juuri osti uuden auton, eikä Kutvosella ole sellaiseen millään varaa. Terveisin, Kutvonen.
Hän on Suomeenkin ehtinyt vuosien mittaan maksaa ihan mukavasti veroja.
Miksi Nallen pitäisi luopua rahoistaan? Itse luonut kovalla työllä omaisuutensa ja maksanut Suomeen veroja miljoonia euroja. Silti ei hyödy mitenkään verorahoista tällä hetkellä, asuu itse ulkomailla, samoin lapsensa ja lapsenlapsensa. Ymmärrän hyvin miksi muutti Ruotsiin!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:37"]
Miksi Nallen pitäisi luopua rahoistaan? Itse luonut kovalla työllä omaisuutensa ja maksanut Suomeen veroja miljoonia euroja. Silti ei hyödy mitenkään verorahoista tällä hetkellä, asuu itse ulkomailla, samoin lapsensa ja lapsenlapsensa. Ymmärrän hyvin miksi muutti Ruotsiin!
[/quote]
Tämä on aika kapeakatseisen ihmisen mielipide. Samoin taitaa ajatella Nalle itse. Jotenkin epäilen että se Nalle ei niitä miljoonia itse tekemällä ole saanut. Kyllä ne on ne firmojen työntekijät, jotka sen Nallen rahat aikaan saa. Työntekijät on verorahoin kasvatettu ja koulutettu. Verovaroin kustannetaa paljon muutakin, joka tukee Nallen "bisniksiä".
[/quote]
Miksi tuota kovaa työtä pitää aina korostaa? Nallukka on tehnyt hyviä peliliikkeitä eikä mitään kovaa työtä. Nalle saa verorahoista maataloustukea ja Sampo muita tukia. Sammon rahat tulevat asiakkailta eikä minkään kovaa työtä paiskivan nallen huhtomisesta. Nallella on runsaasti aikaa puuttua ja antaa lasuntoja yhteiskunnasta.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:48"]
[/quote]
Miksi tuota kovaa työtä pitää aina korostaa? Nallukka on tehnyt hyviä peliliikkeitä eikä mitään kovaa työtä. Nalle saa verorahoista maataloustukea ja Sampo muita tukia. Sammon rahat tulevat asiakkailta eikä minkään kovaa työtä paiskivan nallen huhtomisesta. Nallella on runsaasti aikaa puuttua ja antaa lasuntoja yhteiskunnasta.
[/quote]
Komppaan tätä. Jos kovalla työllä rikastuisi, niin suurin osa suomalaisista olisi miljonäärejä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:48"]
[/quote]
[/quote]
Komppaan tätä. Jos kovalla työllä rikastuisi, niin suurin osa suomalaisista olisi miljonäärejä.
[/quote]
Suomalaiset ei ole kovaa työtä nähneetkään.
No enhän minä mikään Bill Gates ole. Hunajaa, naminami. T.Nalle