Mitä mieltä miehestä, jonka lauantaimässyyn kuuluu 350 g sipsipussi, 1.5 l kokis sekä suklaalevy?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
No jos sillä pysyy paino kurissa, niin ei oo paha ehkä kerran viikossa. Itselleni ei tulis kuuloonkaan tai olisin kohta sadan kilon keijukainen. Mutta on siis joskus aiemmin mullakin saattanut tuommoisia määriä mennä, nuorempana kun en lihonut helposti.
kehopositiivisuus, jos paino nousee so what.. Ylipaino on ylivoimaa
Itse oon hoikka nainen mutta tuli vaan mieleen:D
Kestäisi mulla kuukauden. En varmaan joka lauantai jaksais kattella tollasta porsastelua. Pakko sen pidemmän päälle on ruveta jossain näkymäänkin.
Ajattelisin, että kyseisellä ihmisellä on vakavia elämänhallinnan ongelmia ja todennäköisesti myös jotain psyykkisiä ongelmia. Kukaan itseään arvostava ihminen ei toimisi tuolla tavalla. Itsekin olen tuon saman asian kanssa aikoinani kamppaillut, vasta oman terapiaprosessin myötä pääsin eroon tuosta käytöksestä.
Tulis kyllä yrjö käymään tuosta sokerimärästä, mutta jos ap:n verisuonet tykkää ja kiittää niin mikäs siinä.
Ahaa, se läski ruma rillipää oli kuin olikin mammapalstalainen Mäntsälän S-Marketin jonossa takanani :DDD
t. se mies edelläsi, joka osti nuo
Kovat mässyt vaatii kovaa liikuntaa myös.
Ok. Itsellä menee 400 g suklaarasia päivässä.
Ihan ok jos syö vaan kerran viikossa tämmösen setin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa av-mammalta.
Vain sun päässä.
Ajattelen, että cokiksen pitäisi olla lightia ja että ottaisin lisäksi dipin sipseille
Mitä, jos lenkkeilee arkisin kympin lenkin, niin ei tuo näy vielä missään. Ei tuo mässy vielä mitään oikeastaan kerro.
Aloittaja voisi tietenkin silata tarinansa vielä, ettei mies liiku ollenkaan, niin perus halveeraus olisi siinä. Mies!
Tuohan ei ole "ruoka"määränä mikään järkyttävä määrä: 550 gramma kiinteää ja 1,5 litraa nestettä. Tekee n. 3500 kcal. Noille 600 lb -ihmisille kalorikulutuslaskurit antaa perusaineenvaihdunnaksi 4500 kcal tasoa. Ei ole siis kovin vaikeaa pysyä saavutetussa 300 kilossa.
Atrian makaronilaatikkoa esim. pitäisi syödä 2,4 kg saadaksaan saman kalorimäärän. Tai keitettyjä perunoita 4,75 kiloa. Tai paistettua broilerin rintafilettä 2,1 kiloa. Tai nakkejakin 1,5 kg. Tai 14,5 kiloa keitettyä kukkakaalia. Oikealla ruoalla on aika vaikea lihoa.
No huh huh, melkoista mättöä on.