Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksitön suhde...kestääkö?

Vierailija
11.02.2015 |

Pää on kyllä ihan jumissa, olen tyylikäs ja hyvännäköinen 36v. isukki. Olen ollut 15v. suhteessa saman naisen kanssa ja meillä on yhteisiä lapsia. Itse haluaisin seksiä kerran päivässä, mutta olisin täysin tyytyväinen 2-3krt/vko seksin määrään ja tästä on keskusteltu säännöllisesti pitkin suhdetta. Suhteen alkupuolella nainen vetosi miehiseen kokooni ja perusteli tällä, ettei pysty useammin ... Minä tietenkin olin immarreltu ja uskollisena miehenä uskoin nämä ja toisenlaista aikaa odotellen yhä. Minua ei voi syyttää yrityksen puutteesta, osallistun lasten ja kodin arkeen paljon, annan vaimolleni omaa aikaa ja yritän järjestää yhteistä aikaa. 

Tuntuu vain itsestä tosi pahalta kun haluisi vaimoa joka ilta ja aamu, mutta hän ei osoita pienintäkään merkkiä halusta mua kohtaan... viimeisestä kerrasta alkaa olemaan 3kk. ja nyt alkaa ahdistamaan huolella. Aika pitkään jaksoin viettää iltoja hänen tavalla eli hän kainalossani ja katsoimme hänen tv-ohjelmia... enää ei jaksa ja muutenkin suhtautumiseni häneen on muuttunut viimeisen 2 kk aikana. Syyllistin itseäni tästä aika paljon ja kyselin mielipidettä muutamalta puolitutulta naiselta. He sadattelivat tilannetta ja ihmettelivät, että miten naiseni voivat kieltäytyä minusta.

En ole mustasukkaista ihmistyyppiä, mutta ärsyttää kun vaimo hymyssä suin selitti kun työkaveri oli heittänyt kaksmielisen ehdotuksen työpaikalla. Mulle vaimo sanoi, että oli vain naureskellut sille... Jotenkin kummaa, että oman miehen puolituhmille ehdotuksille vain irvistetään... eikä puhettakaan, että itse ehdotettaisiin mitään. Sapettaa olla pelkkä isukki ja rahantekokone...

isukki78

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 08:55"]

Miksi te naiset menette kimppaan sellaisten miesten kanssa jotka ei teitä edes seksuaalisesti kiinnosta? Miksi se on väärin jos mies jättää tuollaisen lahnan? Inhottaakin ajatella että hän meni kanssani siksi "hyvät tulot tiedossa, muutenkin ihan OK mutta ei nyt paras." - onpa hienoa olla se mr OK...

[/quote]

Ei, kyllä osa menee yhteen sen sytyttävän miehen kanssa. Ongelma on siinä, ettei suhteestä uskalleta lähteä kun mies ei enää sytytä. Tai kylmästi pysytellään yhdessä koska on laskelmoitu olevan itselle helpompaa, lasten hoitaminen jne.

Vierailija
22/22 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jompikumpi puolisoista pihtaa, on sillä puutteessa elävällä oikeus mennä vieraisiin. Piste.

Minulla oli ystävätär, joka ei antanu. Tai siis antoi, kun halusi mieheltä jotakin. Ei kovin usein halunnu mitään. Ehkä pari kertaa vuodessa.

Noo mies oli uhannu hakea seksiseuraa muualta. Vaimo ei ottanu todesta. Sitten mies oli toteuttanut uhkauksensa ja löytänyt simpsakan naisen, joka myös tykkäsi harrastaa suuseksiä! Se oli tullut esiin jostain viesteistä, joita tämä vaimo oli urkkinut. 

Meillä meni välit poikki, kun vaimo haki minulta tukea miehelle raivoamiseen. Sanoin että hänellä ei ole varaa vetää hernettä nenään. Kun hän ei anna, niin varmasti löytyy nainen joka antaa.

Ja niinhän siinä kävi, että vaimo yritti hommata rakastajattarelle mm. potkut työpaikalta yms. kiusaa. Miehelle ei jäänyt muita vaihtoehtoja kuin jättää vaimo ja alkaa seurustella rakastajattarensa kanssa.

Vaimo on katkeroitunut yksineläjä nykyään. No eipähän tarvitse harrastaa likaista seksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla