Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ällöttävä seksitoive, auttakaa!

Vierailija
11.02.2015 |

Olen vuosikaudet toteuttanut sitä aina silloin tällöin, mutta mittani tuli täyteen ja ilmoitin, että se on loppu nyt. En voi sietää sitä enää. Nyt se sitten on niin kylmäkiskoinen, että ihan ahdistaa. Ei puhu eikä pussaa ja aina varoo vahingossakaan koskettamasta minua. Tavallista seksiä olisi tarjolla ihan riittävästi. Kuinka saisin sen unohtamaan moiset pervoilut? Erokin tuntuu aivan mahdottomalta ajatukselta. lapset ja kaikki!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko AP:lla mitään vastavuoroista? Eli jotain mitä haluaisit, mutta miestä ei kiinnosta? Siis sellainen vuoroin vieraissa -diili jos onnistuisi?

-Niksu

Vierailija
22/36 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että tilanne on sellainen, jossa mies tahtoo, että nainen alistaa, mutta tavalla, josta nainen ei saa itse siitä mitään tyydytystä tai mielihyvää.

Mielestäni miehellä on oikeus pyytää, että saisi tälläistä, mutta ei vaatia. Jos 'tavallinen' seksi ei kiinnosta ja on muuttunut mököttäjäksi, joka ei edes kosketa ja helli enää, tilanne on todella huono. Teillä on selvästi erilaiset seksihalut ja tarpeet, enkä usko, että jos ei puhumalla selviä, että tulevaisuutta on.

Mielestäni ei ole oikein pyytää naista tekemään tuota, jos oikeasti pitää sitä epämiellyttävänä. Varmasti on aiemmin tehnyt, koska tiennyt että mies pitää, mutta jos joutuu jatkuvasti tekemään jotain, mistä ei ole koskaan oikein välittänyt ja huomaa, että siitä mies ainoastaan kiinnostuu, se muuttuu pikkuhiljaa epämiellyttäväksi.

Itse eroaisin. Turha jäädä suhteeseen, jos puhuminen ja keskutelu ei auta ja kummankin näkemys nautinnollisesta seksistä on ihan eri päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää miksi minun pitäisi aina olla se joka siivoaa? Vaimo on kotona kaiket päivät ja lapset niin isoja että pärjäävät jo itsekin. Eli ei pitäisi olla työtaakasta kiinni. Ei kuulemma kiinnosta. Lähes joka päivä vinkuu ja kitisee siitä siivoamisesta. Mulle riittäis ihan se kerran kuussa imurointi ja mattojen tamppaus. Rouvalle kun ei vaan tunnu kelpaavan. En kyllä kestä enää tuollaista painostamista. Itse teen raskasta työtä raksalla ja pitkän päivän päälle tulee viereen kitisemään. Viikonloppuja odotan aina kauhulla kun kaivetaan siivousvehkeet esiin oikein näytille. Keskeiselle paikalle kämppää aina raahaa imurin ja mattopiiskan. Huokailee sohvalta "kun on niin hirveen sottasta. Kukahan tänkin hoitelis?". En jaksa kyllä enää. Erokin tuntuu aivan mahdottomalta ajatukselta tällasen asian takia. Lapset ja kaikki!

Vierailija
24/36 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:27"]

Itse eroaisin. Turha jäädä suhteeseen, jos puhuminen ja keskutelu ei auta ja kummankin näkemys nautinnollisesta seksistä on ihan eri päässä.

[/quote]

Oli kuitenkin lapset ja kaikki. Ei se ihan niin simppeliä ole. 
Mutta olisi tietty ollut hyvä jos olis tutustuttu toisiin ennen sitä laseten tekoa. 

mutta oikeasti onko se niin kauheaa kerran kuussa leikkiä makkarissa jotain mikä ei itseä oikeen kiinnosta. Minua ei kiinnosta pukeutua batmaniksi, mutta jos vaimoni siitä nauttisi niin kyllä minä aina välillä sen voisin tehdä. Kyllähän sitä jo nyt tulee tehtyä aika monia asioita ihan vaan siksi että toinen tykkää. 

Vierailija
25/36 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:27"]

[/quote]

Oli kuitenkin lapset ja kaikki. Ei se ihan niin simppeliä ole. 
Mutta olisi tietty ollut hyvä jos olis tutustuttu toisiin ennen sitä laseten tekoa. 

mutta oikeasti onko se niin kauheaa kerran kuussa leikkiä makkarissa jotain mikä ei itseä oikeen kiinnosta. Minua ei kiinnosta pukeutua batmaniksi, mutta jos vaimoni siitä nauttisi niin kyllä minä aina välillä sen voisin tehdä. Kyllähän sitä jo nyt tulee tehtyä aika monia asioita ihan vaan siksi että toinen tykkää. 

[/quote]

Ei sitä kannata jäädä suhteeseen lapsien takia, hehän saavat vaan siitä kuvan, että parisuhde on sellaista, ettei olla onnellisia.

Myös kommenttisi batmaniksi pukeutumisesta on nyt vähän tyhmä, sehän on nyt ihan eri luokkaa, kuin mitä ap on kuvaillut miehen haluavan. Se, että itse koet sen vähäksi, ei tarkoita, etteikö se olisi jotain suurta ap:lle. Kyllä sinullakin varmasti mieli muuttuisi, jos oma puolisosi vaatisi jotain, mikä ei sinua lainkaan kiihottaisi, päinvastoin, olisi epämiellyttävää. Esim, jos vaimosi saisi hirveästi mielihyvää siitä, että tekisi vessasasiansa kasvoillesi, suostuisitko, joka kuukausi vielä?

Vierailija
26/36 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihinotto ei ole universaalisti koettu hirmu pervoksi asiaksi... sidottu tai ei. 

Vierailija
27/36 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on täälä kanssa huolet...

Toteuta fetissiä tai älä toteuta, oma asiasi. Mutta eipä se mihinkään katoa vaikka kuinka siitä meuhkaat. Älä nyt ainakaan miestäsi pervoksi sano.

N31

Vierailija
28/36 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä naisillakin pervoutta: En tiedä mitä tehdä, erotako pitäisi, koska naiseni tahtoo vain pervosti pimeässä ja vain yhdessä asennosa. Minun pitää tehdä kaikki työt. pitää lipsuttaa klitorista ja panna sitä kunnes saa, sitten san itse saada. Itse se ei tee mitään, makaa vaan siinä pimeässä. Lopuksi se tekee sen verran, että käy pesemässä alapäänsä kylppärissä. Minusta on ihan pervoa se, että pakottaa minut vain yhteen asentoon ja aina tekemään työt. Vamaan se ei tahtoisi koko hommaa eikä varmaan rakastakaan.Istuu kaiket illat pelaamassa pelejä tietokoneella. Ei tee aloitetta. On se homma muuttunut sen jälkeen kun naimisiin kauan sitten mentiin ja lapsia saatiin. Kohta on 9 vuotta siitä kun sain nuolla. Noin 29 vuotta siitä kun antoi takaapäin.

Vierailija
29/36 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoista ikävät hommat. Tilaa ammattilainen hoitamaan tuo osuus, jota pidät ällöttävänä. Jos pokka pitää niin laitat veroilmoituksessa kotitalousvähennykseen niin säästät muutaman kympin.

Vierailija
30/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä puhua sille asiasta pari kertaa ja jos ei onnistu nii jätä ihmeessä!

Vierailija
31/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä äijiä joillakin. Naista pitäisi pitää kuin kukkaa kämmenellä, eikä vain omia omituisia halujaan tyydyttää. Äijät on kyllä ikuisesti kuin kakaroita, jos ei saa haluamaan lelua, suuttuu. Ollaan mykkäkoulua tai uhataan kaikenlaisilla ihmejutuilla. 

Äijät on kyllä seksihulluja sikoja, ne on jotenkin eri rotu kuin naiset. Olisikohan joku ihmisen ja eläimen välimuoto??  Esim. koska äijät käyttävät lapsia hyväkseen aivan liian suuressa määrit, siis ne jotka käyttävät, ja niitä on paljon tässä maailmassa. Naiset harvemmin tuollaista tekevät, eivätkä kyllä eläimetkään lapsia rääkkää sadistisilla mielihaluillaan kuten pedofiilit, joita tässä maailmassa riittää. 

Mikähän  rotu noi äijät on ?? 

Mietitään sitä!!  Ei eläimiä eikä ihmisiä, koska alentuvat paljon pahempaan kuin naiset ja eläimet.

Vierailija
32/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin noin estyneen naisen!! En voi mitään, mutta tuo ei ole edes pervoa millään mittapuulla!

Vierailija
33/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:41"]

Ihan normaali tuhmempi seksitoive miehelläsi. Jos on noin hirveää miellyttää häntä kannattaa varmaan etsiä mies joka ei halua mitään uutta ja erikoista

[/quote]

Ero tuntuu mahdottomalta ajatukselta, oletteko jotkut eronneet tällaisen takia?

[/quote]

Toki, tosin ei oltu naimisissa. Jos nainen on niin itsekäs ettei voi tämmöistä helppoa asiaa tehdä toisen mieliksi, niin heti vaihtoon. Entäs sitten, ettet saa siitä mitään?? En minäkään saa mitään monista asioista jota teen vaimon mieliksi, paitsi että nautin mielihyvän tuottamisesta hänelle. Miksi et sinä välitä miehestäsi? Sinä teet hänet tyytyväiseksi tänään, hän tekee sinut tyytyväiseksi huomenna, tai ensi viikolla jos ette joka päivä harrasta.

Vierailija
34/36 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro nyt jo meille että ratsastatko ikinä miehesi päällä? Tunnut välttelevän aihetta. Jos olet usein päällä ja tämä ei siis meinaa riittää enää miehellesi niin sitten saar hieman ymmärrystä, mutta jos vaadit aina että mies tekee työn ja nyt kun hän haluaisi sinun tekevän jotain niin sekoat.....silloin vika on sinussa.

Vierailija
35/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:52"]

On sitä naisillakin pervoutta: En tiedä mitä tehdä, erotako pitäisi, koska naiseni tahtoo vain pervosti pimeässä ja vain yhdessä asennosa. Minun pitää tehdä kaikki työt. pitää lipsuttaa klitorista ja panna sitä kunnes saa, sitten san itse saada. Itse se ei tee mitään, makaa vaan siinä pimeässä. Lopuksi se tekee sen verran, että käy pesemässä alapäänsä kylppärissä. Minusta on ihan pervoa se, että pakottaa minut vain yhteen asentoon ja aina tekemään työt. Vamaan se ei tahtoisi koko hommaa eikä varmaan rakastakaan.Istuu kaiket illat pelaamassa pelejä tietokoneella. Ei tee aloitetta. On se homma muuttunut sen jälkeen kun naimisiin kauan sitten mentiin ja lapsia saatiin. Kohta on 9 vuotta siitä kun sain nuolla. Noin 29 vuotta siitä kun antoi takaapäin.

[/quote]

Huh, ajattelin jo että olemme naimisissa saman naisen kanssa.

Meillä muuten sama kaava, mutta vaimo ei pelaa tietokonepelejä.

Jos ehdotan jotain uutta, saan kuulla kuinka pervo olenkaan.

Vierailija
36/36 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei mene nallekarkit per**le!!! Millaisia naisia sitä voikaan oikein olla olemassa??!! Hitto, olisipa minunkin mieheni joskus jotenkin pervo tai irstas tai pyytäisi jotain tuollaista kuin ap:n mies... voi että mitä kaikkea keksisinkään tehdä sänkyyn sidotulle miehelle... Ihan vihaksi pistää kun mietin jotain pihtaavaa ja pervoudesta nurisevaa naista, joka säästelee pimperoaan kuin mitäkin aarretta.... argh!!! Itse olen elänyt sitten taas pihtaavan miehen kanssa, ja mitta on niin täysi kuin se vaan täysi voi olla... eroamassa ollaan...