Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Twinrix-rokotus

Vierailija
11.02.2015 |

Hei kuinka tarkkaa tuo rokotusaikataulu on? Vasta-aineiden muodostumisen ym kannalta? Alunperin oli puhetta että ensimmäisestä rokotuksesta pitäisi olla kulunut kuukausi ennenkuin toisen voi laittaa, mutta meille sitten kuitenkin laitettiin ne muutama päivä vajaa kk:n kuluttua. Onkohan tällä loppujen lopuksi mitään merkitystä? Osaisiko joku sanoa.. Jäi vaan mietityttämään näin jälkikäteen kun ensin puhuttiin toista.. Kiitos jo valmiiksi!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ottanut influenssarokotusta ja olen sairastanut niitä 42-vuotisen elämäni aikana kolma. Viimeisin 24 vuotta sitten. Älkää hyvät ihmiset tuhotko omaa perusvastustskykänne noilla rokotteilla.

Vierailija
2/4 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 09:40"]

Minä en ole koskaan ottanut influenssarokotusta ja olen sairastanut niitä 42-vuotisen elämäni aikana kolma. Viimeisin 24 vuotta sitten. Älkää hyvät ihmiset tuhotko omaa perusvastustskykänne noilla rokotteilla.

[/quote]

Miten tää liittyy hepatiittirokotuksiin? Pitääkö sun mielestä vaan sairastaa A- ja B-hepatiitti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 09:40"]Minä en ole koskaan ottanut influenssarokotusta ja olen sairastanut niitä 42-vuotisen elämäni aikana kolma. Viimeisin 24 vuotta sitten. Älkää hyvät ihmiset tuhotko omaa perusvastustskykänne noilla rokotteilla.
[/quote]
Twinrix on hepatiittirokote urpo.

Vierailija
4/4 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 09:40"]

[/quote]

Arvon ääliö, nyt oli kyse influenssaa vaarallisemmista viruksista. Ota sinä vaan itsellesi hepatiitin aiheuttama kirroosi, me fiksut suojaudutaan siltä. Hanki aivot ja opiskele samalla ihmisbiologiaa enemmän kuin päiväkerhotasoisesti.

ap, ei se muutama päivä haittaa, näin meille sanottiin, kun tuo otettiin (runsas matkustelu)